اجتماعی 10:50 - 16 اردیبهشت 1393
یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.

به گزارش آخرین نیوز، این منبع آگاه به خبرنگار  ایرنا گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت صادر شده است.

بر اساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.

رویانیان بازداشت شد خبرگزاری ایرنا

3669853
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قوه قضاییه اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲، مجموعا ۴۴ هزار و ۹۵۶ زندانی در زندان‌های کشور مشغول به کار شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وجود هرگونه مغایرت در «صورت وضعیت یا بارنامه»، تخلفی است که ۵۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس امور زیستگاه‌های سازمان محیط زیست گفت: با انتخاب هوشمندانه و مدیریت صحیح درختان، می‌توان آلودگی هوا را کاهش داد و از تغییرات اقلیمی جلوگیری کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: موضوع بخشودگی جرائم رانندگی، باید از سوی مجلس تصویب شود و از این رو درحال حاضر بخشودگی جرائم رانندگی مطرح نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول، اما در مرز آلودگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از کارکنان اداری مجلس شورای اسلامی مبلغ بسیار زیادی پول پیدا کرده و در جستجوی صاحب آن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ هزار قلم مواد غذایی و صنعتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌ها کشف شده را ۲ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تا پایان سال تعداد روستا‌های مورد حمایت بنیاد برکت به ۲۰ هزار روستا خواهد رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی فراجا از آغاز طرح پنج‌ساله انسداد مرز‌ها و کشف ۳۵۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق، ۳۰ تن مواد مخدر و هلاکت ۸۷ شرور مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تونل‌های تهران امشب ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ طبق روال عادی مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است