اقتصادی 14:37 - 04 مهر 1401

مشاوره غرفه‌سازی گرید A با قیمت ارزان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر برند یا محصولی را بخواهیم در یک نمایشگاه به نمایش بگذاریم در وهله اول باید به فکر یک غرفه باشیم. جایی که ما و محصولات و نوع خدماتمان دیده و ارائه می‌شود. همچنین برای بازاریابی در نمایشگاه‌های بین المللی باید با غرفه خاص برندتان خود را معرفی کنید. غرفه تأثیر چشمگیری بر حضور شما در نگاه دیگران و سایر رقبا دارد.

شرکت فرارنگ با تکیه بر دانش آکادمیک، تخصص و تجارب بالا در امر غرفه سازی و نمونه‌کارهای موفق فراوان در این عرصه آماده مشاوره رایگان و انجام صفر تا صد پروژه‌های غرفه سازی شما متقاضیان گرانقدر است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس https://fararangco.com/ سر بزنید.

اما در صورتی که فقط برای حضور و معرفی کالای خود و به دست آوردن سود در حد پایین در نمایشگاه حاضر شدید نیازی نیست که چندان به غرفه مدنظر اهمیت بدهید. چنانچه حضور شما در نمایشگاه برای برندینگ باشد و همچنین خودتان نیز به‌دنبال فروش بیشتر محصولات با قیمتی بهتری باشید قطعاً به غرفه سازی اهمیت می‌دهید. علاوه بر آن غرفه شما در یک نمایشگاه می‌تواند موجب اعتمادسازی گردد. این مهم به شما کمک خواهد کرد تا در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی سهم بهتر و بیشتری از بازار را نسبت به هم صنفان و افراد دیگری که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند به دست آورید.

می‌توان مهمترین بخش‌های هر نمایشگاه را غرفه ساخته شده آن نمایشگاه در نظر گرفت. همچنین برای آن که یک نمایشگاه زیبا، مدرن و پسندیده جلوه کند، به غرفه‌سازی حرفه‌ای نیاز است. البته که غرفه سازی نکات بسیاری دارد و همچنین از مراحل متعددی برخوردار است. شرکت نمایشگاهی فرارنگ با داشتن چندین سال تجربه در زمینه ساخت غرفه‌های نمایشگاهی به‌خوبی توانسته امور نمایشگاهی را با دست‌اندرکاری کارمندان مجرب و متخصص با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برساند. در واقع کارخانه ساخت غرفه فرارنگ با استفاده از لوازم و دستگاه‌های پیشرفته تاکنون توانسته به شرکت‌های بسیاری از جمله؛ تک سیم البرز، زیتکس، نیکتن تک ایرانیان، شرکت الماس آسانسور، مبل کیان و غیره خدمات برساند و غرفه‌های نمایشگاهی مورد نظر شرکت‌ها را تولید کند. کارخانه فرارنگ با افزایش سرعت تولید و همچنین کاهش خطاهای احتمالی در هنگام ساخت قطعات مختلف بر آن است تا غرفه‌های نمایشگاهی را با استاندارد مطلوب تولید کند. همچنین با بهره‌گیری از تیم اجرایی و نظارت مداوم در هنگام فرآیند غرفه سازی به‌خوبی تا اتمام مراحل نصب و اجرای دقیق غرفه در سالن‌های نمایشگاهی شما را همراهی می‌کند.

همچنین فرارنگ کو با ساخت غرفه‌های چوبی به طراحی و برتری ظاهری غرفه شما می‌اندیشد. غرفه‌های چوبی علاوه‌بر برخورداری از برتری ظاهری از مقاومت و استحکام ساختاری بالایی برخوردارند. چنانچه به چیزی بیشتر از یک غرفه در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی نیاز داشتید؛ با مراجعه به سایت شرکت فرارنگ می‌توانید با مجموعه‌ای از خدمات نمایشگاهی در قالب کلی آشنا گردید.

ساخت سالن و سازه با استفاده از انواع اسپیس فریم و پارتیشن

ساخت سالن در اندازه‌های متفاوت به کمک اسپیس فریم بسیار بااهمیت اسست زیرا که در بسیاری از صنایع و خدمات بازرگانی امروز از ارزش والایی برخوردار است. ساخت سالن‌های همایش، سالن‌های کنسرت، سالن‌های مناسب برای سخنرانی و جشن و مراسم خانوادی با اسپیس فریم و پارتیشن صورت می‌گیرد. شرکت فرارنگ در ساخت این سالن‌ها با همکاری تیم مجرب و متخصص خدمات به‌خصوصی را ارئه می‌دهد. سالن اسپیس ساخت شرکت فرارنگ کو با در دست داشتن امکانات و لوازم خاص و برخورداری از خدمات جانبی و هزینه‌ای مقرون به‌صرفه در سریع‌ترین زمان ممکن، سالنی مقاوم و با استحکامی عالی را برای شما تهیه می‌کند.

مشاوره غرفه‌سازی گرید A با قیمت ارزان

این شرکت تمام قدرت و تجربیاتش مشتریانش را در ضمن دوستان گماشته و در پی ارائه خدمات با کیفیت عالی است.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

در راستای ارائه خدمات نمایشگاهی از جانب شرکت فرارنگ کو ساخت تیزر، فیلم تبلیغاتی با بهره‌گیری از عوامل تولید حرفه‌ای و همچنین در دست داشتن تجهیزات حرکتی و نورپردازی حرفه‌ای به تهیه و ساخت انیمیشن و موشن گرافی در استودیوی خصوصی فرارنگ می‌پردازد. در ضمن ارائه این خدمات با همکاری گویندگان حرفه‌ای و ساخت موزیک برای بخش‌های مختلف تیزر در قالب‌های HQ DVD و Full HD صورت می‌پذیرد.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر ساخت تیزر صنعتی خوب بر رشد تولید و در نتیجه رقابت نزدیک در بازار تاثیر شایان توجهی داشته است. شرکت‌ها نیز در راستای فروش و ارائه خدمات با استفاده از تبلیغات موشن و صوتی توانستند به خوبی دیده شوند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

فراررنگ کو امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی را با بهترین کیفیت و قیمت به منظور استفاده در غرفه نمایشگاهی فراهم کرده است. در این مورد می‌توان به خدمات شرکت مهندسی فرارنگ شرق در مدت نمایشگاه اشاره کرد.

لیست اقلامی که شرکت فرارنگ کو در اختیار مشتریان و قرار می‌دهد؛ شامل پیشخوان، میز، کانتر، صندلی‌های فلزی و پلاستیکی، انواع قفسه و کمد، یخچال، آب سردکن و آب گرم کن، مبل یک نفره و دو نفره، صندلی کانتر، تلویزیون LCD و Plasma، ویدئو پروژکشن، کفپوش، جاکاتالوگی، موکت، DVD و … می‌شود. قیمت‌های لوازم نیز کاملاً رقابتی و مناسب بوده و همچنین بازرسی‌های لازم توسط کارشناسان شرکت قبل از ارسال صورت می‌پذیرد.

طراحی و اجرای متفاوت‌ترین دکوراسیون‌های داخلی مسکونی، فروشگاهی، اداری و تجاری

این شرکت با همکاری تیم متخصص و مجرب طراحی و اجرا، به سرپرستی دکتر ناظاریان، هیئت علمی دانشگاه معماری تهران، که از مجریان و طراحان فرارنگ کو است آمادگی خود را در جهت بازسازی و دیزاین داخلی منازل، فروشگاه‌ها و شرکتها و … اعلام داشته است.

همچنین ارائه خدمات در باب دکوراسیون داخلی متناسب با سلیقه مشتری و استانداردهای روز دنیا صورت می‌پذیرد. در واقع دکوراسیون داخلی؛ بازسازی و نوسازی محیط، دکوراسیون پذیرایی، اتاق نشیمن، دکوراسیون اتاق خواب، آشپزخانه و کابینت‌ها، حمام، دستشویی، نوع کف و نورهای به‌کار رفته را شامل می‌شود. تمامی مشاوره‌ها و بازدیدها در این شرکت به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

در آخر نیز فرارنگ کو با فراهم کرن امکان برنامه سازی تلویزیونی و حضور نماینده شرکت در تلویزیون و معرفی محصولات در شبکه‌های تلویزیونی تبلیغات شرکت موردنظر را دنبال می‌کند.

درباره شرکت مهندسی فرارنگ

شرکت مهندسی فرارنگ با برخورداری از کارگروه‌های متخصص و بهره‌گیری از مهندسان علوم مختلف از جمله؛ معماری، عمران، برق و مکانیک در زمینه صنعت غرفه‌سازی و دکوراسیون داخلی در سال ۱۳۸۶ فعالیتش را آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر با داشتن ۳۰۰ مشتری به‌نام و صاحب برند و توانسته معادل ۲۰۰۰۰ متر سالانه در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی غرفه سازی کند و با اتمام پروژه‌های متعدد دکوراسیون داخلی، تجربه موفقی را در بیش از یک دهه به نام خود رقم بزند. شرکت فرارنگ کو در زمینه‌های مختلف فعالیت خود، از کارشناسان و مشاوران مجرب برای ارائه اطلاعات، کمک و راهنمایی به مشتریان عزیز برخودار است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11697274
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ثابت ماندن ارزش افزوده کالا‌های اساسی، هرگونه افزایش قیمت شکر، حبوبات و دیگر کالا‌ها گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود که تولید داخل بیش از نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت بر افزایش تعداد مراکز تجاری از ۱۰ مرکز به حداقل ۱۵ مرکز و افزایش تعداد رایزنان به ۱۲ رایزن تاکید کرد و از توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه‌وشهرسازی گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس تمامی حق‌الزحمه‌های نجومی که توسط مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل و استحصال آب ۵۰۰ تا هزار مترمکعب در هکتار را به همراه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تامین زمین، زمینه ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن ویلایی را فراهم می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است