بازار 07:53 - 24 فروردین 1400

معرفی سایت آموزش تعمیر ماشین لباسسشویی

پس از شستن لباسها، به هنگام تخلیه با لباسهایی که پوشیده از پرز ، مو و سایر بقایای سبک است، روبرو می شوید. شاید یکی از دلایل پر کردن بیش از حد لباسشویی از لباس باشد. در آموزش تعمیر ماشین لباسشویی این ممکن است یکی از ناامیدکننده ترین مشکلات شستشوی لباس باشد زیرا فقط پس از شستن لباس ها در یک چرخه کامل شستشو متوجه آن می شوید. یک لباسشویی بیش از حد پر ، فضای کافی برای شستشو با آب تمیز برای بیرون کشیدن مواد شوینده و بقایای آن را ندارد. از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. استفاده بیش از حد مواد شوینده به جای تمیز کردن لباس ها ، می تواند پرزها و سایر مواد زائد را بر روی لباس قرار دهد. وسایل مربوط به حیوانات خانگی مانند پتو ، تخت های گربه و سگ و اسباب بازی ها را جدا از بقیه لباس ها بشویید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ با یکدیگر تفاوت دارد ؟

توقف چرخیدن در ماشین لباسشویی غیرمعمول نیست و می تواند به دلیل تعدادی از مشکلات مربوط به دستگاه اتفاق بیفتد که بیشتر قابل تعمیر بوده و دوباره در مدت زمان کوتاهی می توانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. یکی از رایج ترین دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی این است که به دلیل مسدود شدن پمپ تخلیه نمی تواند به درستی تخلیه شود. این امر می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که شی خارجی در لوله خروجی گیر کند و مانع از جریان مداوم آب به داخل و خارج دستگاه شود. حتی می تواند تجمع پرز یا یک شی کوچک مانند سکه یا سنجاق مو باشد. در این صورت خواهید دید که تخلیه دستگاه بیشتر طول می کشد، یا اگر پمپ تخلیه مسدود شود آب کاملاً تخلیه نمی شود.

اگر درام ماشین لباسشویی شما در حال چرخش است ، اما به یک چرخش سریع تبدیل نمی شود ، مشکل می تواند بار نامتعادل یا پر کردن بیش از حد لباس در لباسشویی باشد. هنگامی که لباسشویی سنگین باشد، می تواند به دستگاه آسیب برسد زیرا فشار زیادی روی قسمت های مختلف متصل به درام مانند یاتاقانها و فنرها وارد می کند.

اکثر ماشین های لباسشویی چرخیدن را شروع نمی کنند تا زمانی که آب شستشو را به طور کامل تخلیه کنند. اگر دستگاه شما خیلی کند تخلیه می شود یا به هیچ وجه تخلیه نمی شود به احتمال زیاد علت آن انسداد در سیستم تخلیه است. فیلتر ماشین لباسشویی مکان مناسبی برای اسیر کردن اشیایی است که به طور تصادفی در جیب های لباس باقی گذاشته اید. بنابراین هنگام بررسی انسداد ، اولین بررسی مخصوص فیلتر تخلیه است. پس از پاک کردن موارد کوچک مسدود کننده فیلتر ، آن را کاملاً در آب گرم بشویید، ممکن است مشکل برطرف شود. اما اگر فیلتر نسبتاً تمیز باشد ، مشکل در "شیلنگ مخزن" (شیلنگ منتهی به پمپ تخلیه) یا در خود پمپ انسداد می باشد.

آیا ماشین لباسشویی شما لباس های شما را کثیف کرده است؟ دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود روی لباس شما لکه یا اثر بگذارد. واشر قدیمی با رنگ تراش خورده ، نرم کننده بیش از حد پارچه یا لاستیک درب کثیف می تواند دلیل این امر باشد. این دلایل ممکن است هنگام شستشو لباس شما را کثیف یا لکه دار کند. دلیل احتمالی لکه دار شدن لباسشویی شما وجود آب سخت است. برخی از مواد شیمیایی ، مواد معدنی و ناخالصی های موجود در آب می توانند لکه های قابل توجهی روی لباس ایجاد کنند. اکثر سیستم های آب شهری حداقل برخی ناخالصی ها را دارند که کاملا طبیعی است. با این حال ، جایی که غلظت قابل توجهی از آب سخت وجود دارد ، می تواند اثرات نامطلوبی هنگام شستن لباس داشته باشد.

ماشین لباسشویی قرار است لباس شما را تمیز کند و لک نشود. شما باید با بازرسی از قطعات داخلی لباسشویی متوجه شوید که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده است. گاهی اوقات ماشین لباسشویی می تواند به دلیل تجمع نرم کننده و مواد شوینده در درام و دیگ باعث ایجاد لکه در لباس شما می شود. ممکن است درام لباسشویی دارای چربی ، نرم کننده پارچه ، مواد شوینده یا روغنی باشد که از لباسهای قبلی شسته شده وجود دارد. بهتر است بعد از پاک کردن قسمت داخلی درام لباسشویی، مجدد برنامه شستشو را برای لباسشویی خالی با آب گرم و یک فنجان سفید کننده اجرا کنید. با این کار هر نوع نرم کننده یا چربی که ممکن است باعث لک شدن لباس شما شود از بین می رود.


11023103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است