بازار 20:58 - 07 آذر 1401

اولین موسسه برگزار کننده آزمون های تشریحی در کشور

با اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و حذف دروس عمومی از کنکور و جایگزینی نمرات امتحانات نهایی ، اغلب موسسات علاقمند به برگزاری آزمون تشریحی هستند.

 

اما گروه آموزشی اوج به عنوان اولین موسسه در کشور که از سال گذشته تا کنون در حال برگزاری آزمون های تشریحی آنلاین هستند.

 

صحبت های آقای مرادی مدیر گروه آموزشی اوج :

 

از تیر سال 1400 موسسه برای اولین بار در کشور تصمیم به برگزاری آزمون های تشریحی گرفت. بیش از 11 ماه کار تحقیقاتی و بررسی زوایای مختلف این طرح در خرداد 1401 اولین مرحله آزمون های تشریحی ویژه دوازدهمی ها با بیش از 6798 نفر شرکت کننده برگزار شد

 

برای سال تحصیلی جدید آزمون های تشریحی از پایه اول دبستان تا دوازدهم در تمامی رشته ها در 6 مرحله برگزار خواهد شد ، که مرحله اول این آزمون در تمامی پایه ها با 12681 شرکت کننده از 5 الی 12 آبان ماه سال جاری برگزار شد.

 

نحوه برگزاری آزمون :

 

1.با توجه به زمان بندی یک هفته قبل از برگزاری آزمون، پاسخبرگ در سامانه آزمون به نشانی www.ojeazmoon.ir در دسترس داوطلبین خواهد بود.

 

2.این پاسخبرگ ها به صورت شخصی سازی شده یعنی نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شماره داوطلبی شرکت کنندگان در بالا و زیر صفحه درج شده است.

 

3.داوطلب یک هفته فرصت دارد تا پیرینت این پاسخبرگ را تهیه کند.

 

4. ساعت 8 صبح روز آزمون سوالات به صورت شخصی سازی شده (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شماره داوطلبی) در سامانه آزمون منتشر می‌شود. و داوطلب می تواند سؤالات را پرینت گرفته یا با مشاهد سوالات روی صفحه نمایشگر پاسخ دهد.

 

5.با توجه به مواد آزمونی موجود در بودجه بندی (در سایت www.ojekonkur.ir موجود است) سوال امتحانی به صورت جداگانه طرح می‌شود و داوطلب یک هفته فرصت شرکت در تمامی این آزمون ها را دارد.

 

7. داوطلبانی که اشتراک آزمون تشریحی را خریداری نموده(از طریق سایت www.ojekonkur.ir) به محض شروع آزمون پیامک شرکت در آزمون برای آنان ارسال می شود.

 

8. پس از ورود داوطلب به سامانه و کلیک روی هر درس سوال قابل پیرینت و دانلود می‌شود و 5 دقیقه پس از این عمل،زمان آزمون آغاز و داوطلب پاسخ سوالات را در پاسخ برگ وارد می کند.

 

9. 1 دقیقه به پایان آزمون هشدار ارسال تصویر پاسخبرگ برای داوطلب فعال می‌شود و به محض پایان زمان آزمون غیر فعال شده و وارد فرایند تصحیح می‌شود

 

10. فرایند تصحیح در 3 مرحله انجام می‌شود :

الف.ربات تصحیح کننده با دقت بیش 70 درصد در تصحيح عمل می کند (نحوه کار این ربات فعلا بماند)

 

ب.محصص اول که با توجه به پاسخنامه تشریحی و... تصحیح را انجام داده

ج.محصص دوم که تصحیح 2 مرحله قبل را بررسی و سپس نمره را ثبت می کند

 

11.پس از تصحیح و درج نمره، محصص دوم در بخش توضیحات نمره به داوطلب نقاط ضعف و قوت و پیشنهادات را اعلام می کند.

 

12.فرایند اعلام نتایج حداکثر تا 8 ساعت پس از ارسال پاسخ توسط داوطلب در آزمون به اطلاع وی خواهد رسید.

 

13.پس از اعلام نتایج داوطلب کد QR روی پاسخبرگ را اسکن و می تواند پاسخنامه تشریحی آزمون‌ به همراه خلاصه درس را دانلود کند.

سطح سوالات این آزمون بسیار بالاتر از امتحانات نهایی و درجه دشواری هر مرحله بیش از 60 درصد است.

برای ثبت نام آزمون های تشریحی از طریق نمایندگی های ما یا خرید اشتراک www.ojekonkur.ir انجام می‌شود

 

 

 

 

 

 


11750556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است