استانی 10:35 - 02 فروردین 1402

وضع و اصلاح قوانین اقتصادی، لازمه مهار تورم و رشد تولید است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر با تبریک سال نو و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان؛ گفت: تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، هم سرزندگی و شادابی جسم را به ارمغان می‌آورد و هم جان را جلا می‌دهد.

وی در ادامه با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید"، افزود: هر ساله برنامه ریزی های دستگاه قضائی برای تحقق عناوین مطرح شده، در دستور کار قرار داشته و در آن بخش‌هایی که مرتبط با سازمان است، تمام تلاش خود را برای اجابت مطالبه رهبر انقلاب به کار برده و می بریم.

دادستان همدان افزود: توجه به رشد اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید جز تأکیدات مقام عظمای ولایت است، بنابراین یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضائی، هم حول محور حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی در هر سطحی قرار دارد.

خانجانی موقر اظهار کرد: برخی مفسدان اقتصادی با سوءاستفاده از نقص و یا نبود قوانین لازم، با انحصارطلبی در حوزه‌های مختلف، پیشبرد مقاصد شوم خود را در نگهداشتن تورم و افزایش آن می‌بینند که باید شناسایی و با جدیت تمام با آنان برخورد شود.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر برای ارتقا، توسعه و رشد تولید نیاز به حمایت همه جانبه در لایه‌های مختلف اقتصادی در کشور داریم، اما در این میان قوانین فعلی آنچنان که باید استوار و محکم نیست و یا در برخی موارد قانونی وجود ندارد.

این مقام مسؤول قضائی تأکید کرد: بنابراین برای شدت و سرعت بخشیدن به مبارزه با مفسدان اقتصادی و پیگیری‌های قانونی در حمایت از تولید؛ نیازمند وضع، اصلاح و تحول اصولی در قوانین اقتصادی هستیم و این مهم لازمه مهار تورم و رشد تولید است.


11845685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است