استانی 14:36 - 11 مرداد 1400
فرمانده انتظامی سروستان خبر داد:
ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان سروستان در استان فارس اعلام کرد که ماموران پلیس این شهرستان موفق به کشف یک کوزه دارای قدمت تاریخی شدند.

کشف یک کوزه تاریخی در سروستان

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی دوشنبه ۱۱ تیر به خبرنگاراتن گفت: ظهر امروز ماموران پلیس مطلع شدند افرادی در بیابان های اطراف شهر سروستان در حال حفاری غیر مجاز برای دستیابی به اشیاء عتیقه هستند.

او با اشاره به اعزام تیمی از ماموران پلیس به محل، گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به همراه نمایندگان اداره میراث فرهنگی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه حفاران غیر مجاز قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بودند، گفت: در بازرسی از آن مکان یک عدد کوزه سفالی دارای قدمت تاریخی کشف شد.

مجتهدی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری حفاران غیر مجاز به صورت جدی در دستور جدی پلیس قرار دارد، بیان کرد: کوزه مکشوفه برای تعیین قدمت و ارزش ریالی آن تحویل نماینده میراث فرهنگی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


11172225
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است