استانی 15:39 - 19 اردیبهشت 1400

۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش استان بوشهر پذیرش می‌شوند

نصرالله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۱۸ هزار و ۳۰۰ نوآموز در سطح استان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از بیش از ۲۱ هزار نوآموز در سال جاری در پایگاه‌های مستقر برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان مورد سنجش قرار گیرند.

نوروزی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از نوآموزان پیش‌دبستانی به دلیل شرایط کرونایی موفق به حضور در پایگاه‌های مستقر نشدند که سنجش این نوآموزان در سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: طبق پیش‌بینی دبیرخانه استانی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، در سال جاری بیش از ۲۱ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های مستقر پذیرش شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در سال جاری طبق اعلام دبیرخانه کشوری خردادماه شروع می‌شود.

نوروزی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اجرای حداکثری و ایمن برنامه سنجش در استان در سال جاری انجام‌شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همراهی خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان و حضور آنان در پایگاه‌های سنجش در زمان و نوبت مقرر، مهم‌ترین دغدغه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان است که خوشبختانه در سال گذشته این همراهی بسیار مطلوب بوده و امیدواریم امسال هم وضعیت به همان شکل باشد.


11058974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است