استانی 15:26 - 16 مرداد 1399
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:
ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رفتار تخصصی و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران استان باعث ایجاد امنیت روانی قابل توجهی در استان شده است.

امنیت روانی حاکم در استان حاصل رفتار تخصصی و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران است

مجید شجاع، امروز پنجشنبه ۱۶ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: برای همراهی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف انتظامی استان هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و تلاش می‌کنیم بر این ارتباط افزوده شود.



به گزارش ایسنا، وی افزود: خبرنگاران پیاده‌ نظام حفاظت از جبهه فرهنگی هستند که در تحقق بیانات مقام معظم رهبری و انتشار امید به جامعه نقش اساسی و مهمی دارند.



شجاع ادامه داد: مردم خراسان جنوبی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و این همراهی و فرمانبرداری در حوزه‌های مختلف خود را نشان داده است.



وی افزود: آمار پایین میزان سرقت در خراسان جنوبی، نشان دهنده رعایت برخی از الزاماتی است که خبرنگاران در جامعه انعکاس می‌دهند و رعایت آن از طرف جامعه، کاهش جرم و جنایت در این حوزه را به دنبال داشته است.



فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر تقویت تعاملات و همراهی رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی، کمترین میزان مشمول غائب را دارد و علت این امر فرمانبرداری و همراهی مردم استان با نظام است که اطلاع‌رسانی شفاف تقویت‌کننده این امر است.



انتهای پیام 


10655697
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است