بازار 21:24 - 08 بهمن 1401

روغن خراطین برای چی خوبه؟

ممکن است که شما در جاهای مختلف در مورد روغن خراطین خوانده باشید و یا شنیده باشید. برخی از طرفداران روغن خراطین هستند و بخری دیگر اصلا راجب آن خبری ندارند. به نظر شما روغن خراطین چیست و چه خواصی دارد. ما در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل و جامع در مودر روغن خراطین با شما صحبت کنیم. ما قرار است امروز به تمامی سوالات شما در این رابطه به صورت مختصر و مفید پاسخ دهیم. قطعا شما از برخی  پاسخ های ما در مورد این ماده شفا بخش متحیر خواهید شد.

 

به نقل از سایت روغن زیلا، روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به دست می‌ آید. روغن خراطین سالیان سال در طب اسلامی و طب سنتی اصیل استفاده شده است. از طرفی زمانی که شما نگاه به تاریخ و کتب پزشکی اروپایی می کنید. متوجه می شوید که روغن خراطین در آنجا نیز بسیار استفاده میشده. به نظر شما چرا این روغن تا این اندازه مورد توجه قرار می گرفته؟ دلیل آن این است که روغن خراطین سرشار از مواد مغذی و همچنین کلاژن می‌باشد.

زمانی که شما قصد دارید پوست خود را ترمیم کنید و یا قصد دارید که پوست خود را جوان کنید بهترین انتخاب برای روغن خراطین خواهد بود. البته روغن خراطین خواص دیگری هم دارد که که در ادامه راجب آن بیشتر توضیح خواهیم داد. به این نکته توجه داشته باشید که روغن خراطین زمانی برای شما بسیار کار ساز است که از روغن خراطین اصل استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است که خواص مورد نظر خود را مشاهده نکنید و یا دیرتر به آن دست پیدا کنید.

روغن خراطین Wikipedia

روغن خراطین از نوعی کرم به نام ایزینیا فتیدا (نام علمی: Eisenia fetida) گرفته می‌شود. البته در طب سنتی ما به آن کرم قرمز نیز گفته می‌شود. از روغن این کرم به صورت گسترده در صنایع آرایشی و برخی از داروهای گیاهی استفاده می‌شود. این روغن برای رفع چین چروک، حجم دادن، رفع ترک و لک پوستی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن خراطین اصل رنگی قهوه ای تیره دارد و از طرفی بوی آن نیز تند است.  

خواص روغن خراطین برای الات تناسلی

در پاسخ به سوال شما که مطرح کرده بودید، روغن خراطین برای چی خوبه؟ باید به شما بگوییم که از روغن خراطین برای بزرگ کردن الات تناسلی مردان استفاده می‌شود. به طور طبیعی نزدیک به 60 درصد از مردان از اندازه آلت خود راضی نیستند. این موضوع به این معنی نیست که اندازه آن مشکلی دارد. بلکه به این معنی است که آن‌ها خود را با دیگر مردان مقایسه می‌کنند و دوست دارند آلت بزرگتری داشته باشند. در گذشته نیز این موضوع بسیار شایع بوده است.

از دیر باز تا کنون از خواص روغن خراطین برای آلات تناسلی استفاده می‌شده. چرا که روغن خراطین خاصیت حجم دهنی ماندگار دارد. از طرفی این روغن کمک می‌کند که مشکل زود انزالی شما نیز به صورت قابل ملاحظه‌ای کمتر شود. از این رو به این نکته توجه داشته باشید که بهترین روغن خراطین روغنی است که با پرس گرم تهیه شده باشد. این موضوع کمک می‌کند خاصیت آن بیشتر شود و تاثیر پذیری آن نیز قابل ملاحظه شود.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که از خواص روغن خراطین اصل این است که انحنای آلات تناسلی را نیز اندکی بهبود می‌بخشد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده و نحوه استفاده شما روی این موضوع بسیار موثر است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

روغن خراطین برای صورت معجزه کننده است

قطعا یک صورت با گونه‌های  برجسته، پوستی صاف، لبانی متناسب و زیر چشمانی روشن آرزوی هر زنی می‌باشد. شما برای دستیابی به آرزوی خود کافی است که از روغن خراطین استفاده کنید. البته روغن خراطین اصل که به پوست لطیف شما آسیبی نزند. معمولا خانوم‌ها از روغن خراطین برای برجسته کردن لب، و یا برجسته کردن گونه استفاده می‌کنند. ممکن است که شما زیر چشمی تیر داشته باشید، بهترین و طبیعی ترین راه درمان آن این است که از ماساژ روغن خراطین استفاده کنید. این کار با افزایش گردش خون کمک به روشن شدن زیر چشم شما می‌شود.

البته روغن خراطین فقط برای این موارد استفاده نمی‌شود. روغن خراطین خواص بسیار بیشتری دارد. به عنوان مثال از مهمترین خواص روغن خراطین می‌توان صاف کردن پوست شما اشاره کرد. اگر پوست شما دچار چین چروک می‌باشد. روغن خراطین با خواص کلاژن سازی بسیار زیادی که دارد، می‌تواند پوست شما را درست مانند یک نوزاد جوان کند. البته به شرطی که در استفاده از آن استمرار داشته باشید. در این صورت می‌توان گفت که اثر بخشی آن برای شما نمایان خواهد شد. اما این تمام خواص روغن خراطین نیست و بازهم برای شما خواصی به همراه خواهد داشت.

از دیگر خواص روغن خراطین این است که لک و پیس پوست شما را کاهش می‌دهد. در صورتی که شما نحوه درست استفاده از روغن خراطین را بدانید، می‌توانید به صورت قابل توجه پوست صورت خود را از هر گونه لک و پیس صاف کنید. چرا که روغن خراطین بهترین دوست پوست شما است و در بسیاری از کرم های مراقبتی نیز از همین روغن خراطین استفاده می‌شود.

آیا روغن خراطین برای مو مفید است؟

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد، که روغن خراطین برای مو مفید است و یا خیر؟ باید به شما بگوییم که روغن خراطین بهتر از روغن آرگان برای مو می‌باشد. چرا که روغن خراطین قارچ و شوره پوست سر را کم می‌کند و در با استفاده مستمر به صورت کامل آن را از بین خواهد برد. از طرفی باید به این نکته توجه داشته باشید که روغن خراطین موجب شفاف شدن  موی شما نیز می‌شود.

روغن خراطین سرشاری از موادی است که شما به واسطه آن می‌توانید ریشه موی خود را قوی کنید. از طرفی روغن خراطین ممکن است که اندکی موی شما را زبر کند. اما نگران نباشید، چرا که این موضوع مقطعی است و شما با یک شامپوی نرم کننده به سادگی می‌توانید، از شر این موضوع راحت شوید. روغن خراطین به اندازه‌ای برای شما خاصیت دارد، که شما می‌توانید از آن به عنوان لوسیون حمام خود استفاده کنید. البته اگر به رشد و زیبایی موی خود اهمیت می‌دهید.

طرز استفاده روغن خراطین به چه صورت است؟

به این نکته توجه داشته باشید که روغن خراطین با توجه به دلیلی که قرار است استفاده شود. نحوه استفاده و نگهداری از آن فرق می‌کند، به عنوان مثال اگر قرار است که از روغن خراطین برای زود انزالی استفاده شود، به یک شیوه باید استفاده شود. و اگر قرار است که برای برجسته کردن لب استفاده شود، مجدد روش استفاده از آن فرق می‌کند. اما اگر بخواهیم که به صورت کلی به شما طرز استفاده روغن خراطین را بگوییم.

 به شما پیشنهاد می‌دهیم که از بخش وبلاگ روغن زیلا  دلیل استفاده خود را جستجو کنید. در آن بخش یک مقاله به صورت مفصل قرار داده شده است که شما بهترین استفاده را داشته باشید. در صورت هرگونه سوال و چالش نیز می‌توانید با پشتیبانی مطرح کنید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد خواص روغن خراطین با شما صحبت کردیم. هدف ما در این مقاله این بود که شما را با خواص روغن خراطین بیشتر و بهتر آشنا کنیم. تنها به این موضوع دقت داشته باشید که هر کسی برای تولید روغن خراطین از یک دستور العمل خاص استفاده می‌کند. این موضوع ممکن است که در ویژگی‌های ظاهری آن اندکی تفاوت ایجاد کند. اما به جرات به شما می گوییم بهترین روغن، روغن خراطین روغن زیلا می‌باشد.


11798104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» رجا، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری ایران، با سابقه‌ای درخشان و ارائه خدمات باکیفیت، همواره در تلاش بوده تا بهترین تجربه سفر را برای مسافران خود رقم بزند. در این راستا، رجا با ناوگان مدرن و متنوع خود، پاسخگوی نیازهای مختلف مسافران در مس...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است