بازار 10:57 - 20 بهمن 1400

چند هدیه جذاب و خاص برای روز مرد

اکثر خانم ها می دانند که خرید هدیه روز پدر و روز مرد چقدر سخت است. حتی اگر از خود آقایان هم بپرسید که چه کادویی برای آن ها بخرید و چه چیزی نیاز دارند، معمولاً پاسخشان مبهم است و چیز خاصی دستگیرتان نخواهد شد! با توجه به این که زمان زیادی تا روز مرد و روز پدر باقی نمانده است، تصمیم گرفتیم در این مورد به شما خبرهای خوبی بدهیم و چند هدیه جذاب برای خرید روز مرد معرفی کنیم. تقریباً همه آقایان از هدایای جدید و مرتبط با فناوری هیجان زده هستند. اگر به دنبال یک هدیه فناوری خوب و جالب برای روز مرد هستید، در اینجا گجت هایی را برای روز مرد معرفی می کنیم که حتما همسر، پدر یا برادرتان از آن خوششان می آید. ایرپاد، هدفون، پاور بانک یا اسپیکر؟ کدام یک را انتخاب می کنید؟ با ما همراه باشید تا به معرفی چند گجت جذاب بپردازیم.

کادوی روز پدر

ایرپاد R100 Pro، هندزفری بلوتوثی حرفه ای

 یکی از بهترین و کاربردی ترین کادوها برای روز مرد و آقایان، هدفون بلوتوثی و ایرپاد است. اکثر آقایان بیشتر زمان خود را بیرون از خانه به سر می برند و به همین دلیل دوست دارند که موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنند یا زمانی که در حال رانندگی هستند، بدون گرفتن گوشی در دست، مکالمات تلفنی خود را انجام دهند. یکی از بهترین کادوها برای آقایان ایرپاد یا همان هندزفری بی سیم است. ایرپاد برای آقایان ورزشکار هم انتخابی بسیار خوب است، البته در این صورت بهتر است به فکر خرید یک ایرپاد ضد تعریق باشید تا در زمان فعالیت ایرپاد دچار مشکل نشود.

یکی از بهترین ایرپادهای بازار که ویژگی ضد آب نیز دارد، ایرپاد R100 Pro پرووان است که کیفیت بالای صدا و ساخت آن موجب شده تا به یک هدفون محبوب در بازار تبدیل شود. این ایرپاد مجهز به چیپست Cirrus است. جنس بدنه این محصول محکم و از جنس ABS و PC است و در برابر اشتعال نیز مقاومت دارد. این ایرپاد در ابعاد کوچک (طول 60.6، عرض 45.2 و ارتفاع 21.7 میلی متر) و وزن کم (5 گرم) طراحی شده و به همین دلیل حمل آن بسیار آسان و سبک است. مجهز بودن این ایرپاد به تکنولوژی نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) است و زمانی که این فناوری را فعال می کنید، دیگر هیچ صدایی از محیط نخواهید شنید و تمامی نویزهای مزاحم حذف می شوند.

ایرپاد R100 Pro برند پرووان علاوه بر شارژ با کابل لایتنینگ با شارژ وایرلس نیز قابل شارژ است. لبه های گوشی های ایرپاد پرو نیز از جنس پلاستیک ABS و لبه های آن از جنس سیلیکون ساخته شده است. از نظر باتری نیز ایرپاد پرو برند پرووان قوی می کند. ظرفیت باتری محفظه شارژ این محصول 220 میلی آمپر است و هر گوشی آن 30 میلی آمپر است. با این هدفون می توانید به مدت 4 ساعت بی وقفه آهنگ گوش کنید. بلوتوث این هدف نیز تا 10 متر برد دارد، یعنی اگر کاربر از دستگاه پخش صدا (گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و ...) 10 متر فاصله داشته باشد هم می تواند موسیقی گوش کند و مکالمه کند. این ایرپاد از دستیار صوتی SIRI نیز پشتیبانی می کند.

اگر به دنبال یک هدیه کاربردی و با قیمت مناسب برای روز مرد هستید، ایرپاد R100 Pro را به شما پیشنهاد می کنیم.

ایرپاد  R100 pro

هندزفری بلوتوثی PHB3220،  ایرپاد میان رده و باکیفیت

همان طور که اشاره کردیم، هندزفری یکی از محصولاتی است که همیشه به آن نیاز خواهید داشت. هندزفری بلوتوثی PHB3220 یک هندزفری با ابعاد کوچک و وزن سبک است. از نظر قیمت، این مدل هندزفری نسبت به ایرپاد R100 Pro قیمت کمتری دارد که این امر هم به دلیل قابلیت های کمتر آن نسبت به هدفون قبلی است، اما از نظر کیفیت صدا، این هدفون نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. این هندزفری وایرلس از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می کند که تا 10 متر هم برد دارد. با هر یک از گوشی های این هدفون می توانید تا 4 ساعت موسیقی گوش کنید یا مکالمه کنید.

جعبه شارژ ایرپاد PHB3220 به صورت مربعی شکل طراحی شده که دارای یک LCD نمایشگر میزان شارژ هر یک از گوشی ها نیز هست. باتری باکس شارژ 300 میلی آمپری و باتری هر یک از ایرپادها 40 میلی آمپری است. جعبه شارژ این هندزفری می تواند تا 3 بار ایرپادها را به صورت کامل شارژ کند. این هدفون برای افرادی که گوشی آیفون و سیستم عامل iOS دارند نیز قابل استفاده است.

هندزفری PHB3220

پاوربانک PM13، شارژر همراه قوی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

در میان وسایل جانبی دیجیتال، تنها هدفون و ایرپاد نیستند که در میان بهترین انتخاب ها برای روز مرد قرار می گیرند. پاوربانک نیز یکی از بهترین ابزارهایی است که اکثر آقایان به آن نیاز دارند و از کادو گرفتن آن لذت می برند. یکی از پاوربانک های خوب موجود در بازار، پاوربانک مدل PM13 برند ProOne است که قدرت و کیفیت آن باعث محبوبیت این محصول شده است. ابعاد این پاورنک 66×21×142 و وزن آن 440 گرم است که قابلیت حمل آن را آسان کرده است.جنس بدنه پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی PM13 پرووان از فلز با کیفیت ساخته شده است و به همین دلیل نه تنها در برابر ضربه و آسیب مقاوم است، تبادل حرارتی مناسبی با محیط دارد و خیلی زود داغ نمی کند. این پاوربانک مجهز به فناوری  QC3.0 (شارژ سریع) است.

اگر قصد خرید یک کادوی خاص برای روز مرد یا روز پدر را دارید، می توانید این پاور بانک را خریداری کنید.

پاوربانک پرووان PM13

اسپیکر بلوتوث PSB4315 (SK12)، هدیه ای خاص برای آقایان

یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مورد علاقه آقایان اسپیکر است، به خصوص اگر اهل سفر یا گردش باشند و دوست داشته باشند که موسیقی را با صدای بلند بشنوند. البته در این صورت نیاز به یک اسپیکری خواهند داشت که دردسر سیم و اتصال به برق را نداشته باشد. چه چیزی بهتر از یک اسپیکر بلوتوث باکیفیت و عالی؟ اسپیکر بلوتوث SK12 برند پرووان یکی از اسپیکرهای قابل حمل کوچک و پرقدرت است که بلندی صدای مناسب، باتری قوی و قیمت مناسب آن موجب شده تا از طرفداران زیادی در بازار لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل داشته باشد.

جالب است بگوییم که این اسپیکر برای آقایان علاقه مند به شنا هم مناسب است زیرا این محصول دارای استاندارد IPX7 است و ویژگی ضد آب دارد. در طراحی اطراف این محصول از پلاستیک فشرده استفاده شده و به همین دلیل این کالا در برابر ضربه و آسیب مقاوم است. این اسپیکر از پورت‌های USB،TF card و AUX جهت پخش موسیقی پشتیبانی می کند. این اسپیکر بلوتوث PSB4315 (SK12) مجهز به فناوری  TWSنیز هست.

اسپیکر بلوتوث SK12

شارژر فندکی مدل PCG19 (CX12)، هدیه ارزان قیمت برای روز مرد

اگر به دنبال خرید یک هدیه قیمت مناسب و البته کاربردی هستید، شارژر فندکی می تواند انتخابی ایده آل به عنوان کادوی روز پدر یا کادوی روز مرد باشد. از آن جایی که دغدغه تمام شدن شارژ وسایل الکترونیکی مانند موبایل و تبلت همیشه وجود دارد و آقایان نیز اکثر زمان ها در خانه نیستند و دسترسی به برق ندارند، شارژر فندکی می تواند انتخابی بسیار مناسب برای آن ها باشد. شارژر فندکی وسیله ای است که با اتصال به سیستم برق ماشین، امکان شارژ وسایل برقی را فراهم می کند. اگرچه شارژر فندکی های زیادی در بازار وجود دارد، اما بسیاری از آن ها کیفیت مناسب را ندارند و ممکن است به باتری گوشی یا تبلت آسیب برسانند.

اگر قصد خرید یک شارژر فندکی خوب با قیمت مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم که PCG19 (CX12) برند پرووان را امتحان کنید. این شارژر از بدنه با کیفیت، از جنس پلاستیک ABS و پلیمر کربن ضد حریق، ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد. طراحی این محصول ارگونومیک است و به همین دلیل جدا کردن آن از قسمت فندکی ماشین آسان است. شارژر فندکی مدل PCG19 (CX12) پرووان از پورت خروجی Type-C و 3.0 USB پشتیبانی می‌کند.

شارژر فندکی پرووان

اگر قصد خرید هدیه ای جذاب، با کیفیت و کاربردی برای روز مردان را دارید، می توانید بر اساس به بودجه و نیاز همسر یا پدرتان بهترین گجت ها را از میان طیف وسیع برندهای پروان انتخاب کنید.. شما می‌توانید محصولات برند پرووان را با گارانتی 6 ماهه کاوان کالا خریداری کنید و خرید آسوده را تجربه کنید. 


11446992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است