بازار 15:41 - 30 اردیبهشت 1403

لوکسترین پروژه­ های استانبول اروپایی

یکی از بهترین گزینه ­ها برای خرید ملک و سرمایه گذاری در استانبول، پروژه­ های ملکی لوکسی هستند که در قالب مجتمع­ های مسکونی و چند منظوره (مسکونی، تجاری و اداری) در بخش اروپایی شهر احداث شده­اند. این پروژه­ها اغلب در قطب­های اقتصادی و اشتغال، قطب ­های توریستی و مناطق استراتژیک شهر واقع شده­ اند، سازنده ­های معتبری دارند و به لحاظ بازدهی سرمایه گذاری و سوددهی موقعیت بسیار خوبی دارند.

اگر شما هم جزو علاقه مندان به سرمایه گذاری در این پروژه ­ها هستید، پیشنهاد می­کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. امروز می­خواهیم 9 تا از لوکسترین پروژه ­های استانبول اروپایی را به شما معرفی کنیم.

 

نیشانتاشی کورو (Nişantaşi koru)

پروژه نیشانتاشی کورو لوکس‌ترین و مدرن‌ترین پروژه‌ ملکی مسکونی استانبول اروپایی است که در محله نیشانتاشی از منطقه شیشلی واقع شده است. شیشلی از قدیم الایام تاکنون به عنوان قطب توریستی و اقتصادی استانبول شناخته می­شود و نیشانتاشی از محله ­های قدیمی و اصیل آن است. خیابان ­های زیبا و معروف والی کنائی (Vali Konagı) و عبدی ایپک (Abdi ipek) در این محله هستند و جزو جذاب­ترین نقاط استانبول محسوب می­شوند.

پروژه نیشانتاشی کورو توسط شرکت معروف DAP (جزو شرکت­ های معتبر GYO ترکیه) در حال ساخت است و اجرای آن تا سال 2025 به اتمام می­رسد. نیشانتاشی کورو یک مجتمع مسکونی فوق العاده لوکس با امکاناتی در حد هتل ­های 7 ستاره است و سبک معماری جذاب و خیره کننده­ای دارد. واحدهای این پروژه رو به منظره تنگه بسفر، قصر ایلامور و و پارک ماچکا هستند.

قرارگیری در قطب توریستی و اقتصادی استانبول، نزدیک بودن به تنگه بسفر، فاصله بسیار کم با مناطق مهم شهر (میدان تکسیم، ساحل ببک، مراکز خرید معروف و...) و معماری مدرن و متفاوت از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در این پروژه هستند. با خرید ملک در پروژه نیشانتاشی کورو علاوه بر سرمایه گذاری، می­توانید روی اخذ پاسپورت ترکیه هم حساب کنید. چون واحدهای این پروژه از نظر قیمتی برای سرمایه گذاری و پاسپورت گرفتن پاسپورت مناسب هستند.

سی پرل آتاکوی (SeaPearl Ataköy)

سی پرل آتاکوی یک پروژه لوکس و لاکچری است که در خط صفر ساحلی محله آتاکوی واقع در منطقه باکرکوی ساخته شده است. این منطقه در همسایگی زیتون بورنو، باهچه لی اولر و دریای مرمره قرار گرفته است. پروژه سی پرل دقیقا در کنار ساحل دریای مرمره و با ویوی ابدی ساخته شده است و کاربری مسکونی، هتل و تجاری دارد. این پروژه ساخت شرکت معروف و سرشناس کوزو گروپ Kuzu Group (جزو شرکت­ های معتبر GYO ترکیه) بوده و واحدهای آن آماده واگذاری هستند.

این پروژه در کنار هتل معروف و 7 ستاره Jw marriott و بیمارستان medicana قرار دارد. پروژه ملکی سی پرل آتاکوی تنها پروژه­ای است که ساحل اختصاصی دارد و تمام واحدهای آن دارای تراس و بالکن ­های بزرگ رو به منظره دریا هستند. واحدهای این پروژه در حال حاضر آماده تحویل هستند. در مجموع سی پرل یک پروژه خاص با شرایط پرداخت عالی (اقساطی 60 ماه) است که می­توانید همین حالا برای سرمایه گذاری در آن اقدام کنید.

نیواک فلوریا (Nivak Florya)

نیواک فلوریا (Nivak Florya)

پروژه بعدی، نیواک فلوریا است که توسط شرکت معتبر و مشهور Nivak YAPI A-Ş در منطقه ساحلی فلوریای باکرکوی در حال اجراست. این منطقه یکی از سرسبزترین و زیباترین مناطق استانبول است و جزو قطب­ های اقتصادی و اشتغال منطقه محسوب می­شود. این پروژه شامل 12 بلوک مسکونی لوکس با معماری فوق العاده زیبا و منحصر به فرد است که برای زندگی در فضایی آرام با بهترین امکانات رفاهی طراحی شده است.

پروژه نیواک فلوریا بین جاده ساحلی و بزرگراه ارتباطی E5 در کنار ساحل دریای مرمره واقع شده و به مناطق مهم شهر (پل های بغاز، فرودگاه جدید استانبول، پارک آبی و آکواریوم استانبول، مراکز خرید معروف، تونل اوراسیا و...)، وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و...) و امکانات درمانی و آموزشی دسترسی بسیار خوبی دارد. همه این ویژگی ­ها در کنار موقعیت استراتژیک این پروژه، ارزش سرمایه گذاری آن را دو چندان کرده است.

رزیدانس ماریوت (JW Marriott)

رزیدانس ماریوت در محله تارابیای منطقه ساریر واقع شده است. ساریر یکی از مناطق لوکس و اعیان نشین و مهد تمدن، فرهنگ و تاریخ استانبول است. ساریر از شمال با دریای سیاه، از شرق با تنگه بسفر، از جنوب با مناطق بشیکتاش و کایتهانه و از غرب با منطقه ایوب سلطان همسایه است و یکی از با ارزش­ترین مناطق استانبول محسوب می شود. پروژه رزیدانس ماریوت در مرکز منطقه ساریر احداث شده و کاربری مسکونی، هتل و تجاری دارد. چشم انداز این پروژه زیبا رو به تنگه زیبای بسفر و جنگل بلگراد است.

ساریر قطب اقتصادی و اشتغال استانبول محسوب می­شود و توسط مناطقی احاطه شده که قطب­ های توریستی و استراتژیک منطقه هستند. قیمت خانه در ترکیه و منطقه ساریر به دلیل خاک ارزشمند این منطقه بالاست. قرارگیری در کنار این مناطق مهم به علاوه نزدیک بودن به ساحل مرمره و تنگه بسفر، فاصله بسیار کم با مناطق مهم شهر (میدان تکسیم، مراکز خرید معروف و...) و معماری مدرن و اصیل ترک از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در این پروژه است.

رامس بیاند (Rams Beyond)

رامس بیاند آخرین آسمان خراش از محله معروف ماسلاک و در حال ساخت است. این پروژه هیبریدی (ترکیبی از بتن و فولاد) است و توسط یکی از بهترین شرکت ­های مهندسی آمریکایی در حال اجراست. ماسلاک نگین درخشان شمال استانبول و منطقه ساریر است و واحدهای آن ویوی 360 درجه­ای و منظره پل­های بغاز و جنگل بلگراد را دارند. همه برندهای بزرگ و برجسته دنیا در بخش تجاری این پروژه حضور خواهند داشت.

جالب است بدانید این پروژه هلی پورت (جایگاه هلی کوپتر شخصی) هم دارد. رامس بیاند در خیابان بیوک دره واقع شده و با برج و مرکز خرید سفیر، مرکز خرید زورلو، هتل­ های شرایتون، ایستگاه مترو ایازآقا و مناطق مهم شهر فاصله کمی دارد.

تما استانبول (Tema Istanbul)

تما استانبول (Tema Istanbul)

پروژه تما استانبول (Tema Istanbul) یکی دیگر از پروژه ­های لوکس بخش اروپایی است که در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای کوچوک چکمجه در حال احداث است. منطقه کوچوک چکمجه یک دشت زیباست که با دریای مرمره فاصله کمی دارد و بزودی طرح احداث کانال مصنوعی استانبول (تنگه مصنوعی بسفر) از کنار آن عبور می­کند.

در واقع تما استانبول وسیع­ترین پروژه استانبول است که در یکی از مناطق استراتژیک و در نزدیکی شریان­ های اصلی ارتباطی شهر مانند اتوبان TEM و باسین اکسپرس قرار دارد. این پروژه توسط شرکت­ های قدرتمند و مشهور مسا و آرتاش Artaş İnşaat – Mesa Mesken Sanayii A.Ş (جزو شرکت­ های معتبر GYO ترکیه) طراحی و اجرا می­شود.

در کنار پروژه عظیم تما استانبول یک پروژه جدید به سبک دبی مال در حال احداث است که هتل، مرکز خرید روباز، آب نمای مشابه دبی مال و بخش­ های تجاری بسیار جذابی دارد. علاوه بر این پروژه، بزرگترین شهربازی استانبول هم در کنار تما استانبول در حال احداث است.

ماسلاک کورو (Maslak Koru)

این پروژه هم در منطقه معروف ساریر واقع شده و کاربری مسکونی، هتل، تجاری و اداری دارد. سازنده این پروژه شرکت کیپتاش KIPTAŠ یکی از معتبرترین شرکت های ساخت و سازی دولتی ترکیه و شرکت خصوصی اینوست اینشاآت INVEST INŠAAT است. ماسلاک کورو در فاصله نزدیکی از مرکز خرید و پروژه معروف وادی استانبول قرار دارد و به واسطه مجاورت با مترو وادی به مناطق مهم شهر دسترسی سریع و آسانی دارد.

پروژه ماسلاک کورو به واسطه قرارگیری در کنار پروژه معروف وادی استانبول و نزدیکی به قطب ­های اقتصادی، اشتغال و گردشگری بخش اروپایی، دولتی و صد در صد معتبر بودن سازندگان، قرارگیری در منطقه ساریر و شرایط فروش متنوع جزو بهترین گزینه ­ها برای سرمایه گذاری و خرید ملک محسوب می­شود. واحدهای این پروژه هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی به فروش می­رسند.

یدی ماوی (Yedi Mavi)

یدی ماوی از پروژه ­های لوکس چند منظوره منطقه زیتون بورنو و خط صفر ساحلی دریای مرمره است. ویوی ابدی دریا، معماری و طراحی داخلی لوکس و فوق العاده زیبا، امکانات رفاهی و تفریحی کامل در داخل پروژه و استفاده از بهترین متریال ­ها در ساخت واحدهای یدی ماوی آن را به ستاره درخشان این منطقه تبدیل کرده است.

یدی ماوی شامل 7 برج مسکونی و یک هتل 5 ستاره است که همگی مشرف به دریا ساخته شده ­اند. این پروژه به تونل اورسیا و مترو، شاهراه ­های ارتباطی اصلی و مراکز مهم شهر دسترسی بسیار خوبی دارد و همانند سایر پروژه­ های معرفی شده ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد.

دنیز استانبول (Deniz istanbul)

دنیز استانبول (Deniz istanbul)

و اما آخرین پروژه­ای که می­خواهیم در منطق ه­ای آرام و دور از هیاهوی شهر به شما معرفی کنیم، دنیز استانبول است. دنیز استانبول یک شهرک مدرن و پیشرفته ساحلی با کاربری مسکونی و امکانات متنوع رفاهی و تفریحی است که در محله مارمارا (منطقه بیلیکدوزو) و کنار ساحل دریای مرمره در حال احداث است. این پروژه شامل واحدهای متنوع ویلایی و آپارتمانی است و هر امکاناتی که برای زندگی راحت و مرفه لازم است در خود جای داده است.

همه پروژه ­هایی که در این مطلب معرفی کردیم، توسط کارشناسان حرف ه­ای و با تجربه هلدینگ سرمایه گذاری ملکی هوم ترکی گلچین شده ­اند. این مجموعه بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی در زمینه سرمایه گذاری ملکی در استانبول و ترکیه فعالیت می­کند. برای آشنایی بیشتر با شرایط و نحوه سرمایه گذاری در این پروژه ­ها، به نشانی hometurkie.com مراجعه کنید.


12056802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» دستبند سنگی یک نوع جواهرات است که از سنگ‌های گرانبها و زیبا ساخته شده است. این دستبندها معمولا از سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد، یاقوت، عقیق و ... ساخته می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک زیورآلات لوکس و زیبا استفاده شوند. این دستبندها معمولا به عنوان...
بازار
«پارسی نیوز» کابینت ممبران یک نوع کابینت است که از جنس ممبران ساخته شده است. ممبران ماده‌ای است که از چوب یا MDF تشکیل شده و با یک لایه پوششی PVC یا فویل ممبران پوشانده شده است. این نوع کابینت‌ها به دلیل ظاهر زیبا، مقاومت در برابر رطوبت و خراش و همچنین قابلیت شست...
بازار
«پارسی نیوز» سرم اوردینری یک نوع محصول زیبایی و مراقبت پوست است که از مواد مغذی و مفید برای پوست تشکیل شده است. این محصول معمولاً حاوی عصاره گیاهی، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و دیگر مواد مغذی است که به پوست کمک می‌کنند تا نرم و لطیف شود و از علائم پیری و آسیب‌ها...
بازار
«پارسی نیوز» خواص پودر چاقی سلامت فریور چیست؟ و چرا برای سلامت بدن مهم است؟
بازار
«پارسی نیوز» در دنیای امروز، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌ است. تبلیغات در این پلتفرم‌ها به روشی قدرتمند برای معرفی برند، افزایش آگاهی از محصول یا خدمات و در نهایت، فروش بیشتر می‌شود. با وجود تنوع پلتفرم‌های مختل...
بازار
«پارسی نیوز» چای یکی از نوشیدنی‌های مهم و کلاسیک است که در بسیاری از فرهنگ‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این نوشیدنی که از برگ‌های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می‌شود، به دلیل طعم دلپذیر و خواص بی‌نظیر خود، طرف‌داران زیادی در سراسر جهان دارد. چای علاوه بر اینکه به‌...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است