گوناگون 15:15 - 18 مرداد 1401

رئیس سازمان سنجش از زحمات اصحاب رسانه تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش، در پیام دکتر عبدالرسول پورعباس آمده است: «هفدهم مردادماه، روز خبرنگار یادآور نقش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در آگاهی بخشی جامعه است. قیام امام حسین (ع) نیز در ذات خود رسانه‌ای به عظمت همه تاریخ است و تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا ابعاد نهضت سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) از منظر رسانه مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و جامعه اسلامی جایگاه و نقشی ارزنده و مؤثر دارند و در شرایطی که با پیشرفت فناوری‌ها انواع رسانه‌ها توسعه یافته و نفوذ فرهنگی ابعاد جدید یافته است نقش و وظیفه خبرنگاران در ارائه اطلاعات صحیح و دقیق بیش از گذشته اهمیت یافته است.

زحمات اصحاب رسانه به‌ویژه عزیزانی که در حوزه فرهنگی کشور و اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می کنند، شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و برگزاری رضایت‌بخش آزمون‌ها که با آرامش داوطلبان همراه است با حضور و یاری عزیزان این عرصه امکان‌پذیر بوده است.

با گرامیداشت روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و برای همه تلاشگران عرصه فرهنگ و آگاهی و به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه آموزش کشور آرزوی توفیق روزافزون دارم.»


11649326
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است