استانی 18:31 - 08 خرداد 1402

پروژه کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق اعتبار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری امروز دوشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان مرکزی بر لزوم مشارکت جدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تقویت این کارگروه افزود: انجام اقدامات فرهنگی می‌تواند شهر را از حالت انفعال خارج کند.

وی در ادامه به جایگاه امامزادگان به ویژه امامزاده ۷۲ تن ساروق اشاره کرد و گفت: باید برای تقویت این اماکن علاوه بر ظرفیت خیران دستگاه‌های اجرایی نیز پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه می‌توان از این اماکن به عنوان مؤلفه هویتی استان استفاده کرد و ادامه داد: باید برای توسعه این اماکن اقدام شود و دستگاه‌های اجرایی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به پنجم مرداد به عنوان روز مقاومت شهر اراک اضافه کرد: برای ثبت این روز در تقویم کشور همه دستگاه باید مشارکت داشته باشند.

نظری با بیان اینکه تاکنون به این روز توجه کافی نشده است، تأکید کرد: ضروری است همه دستگاه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی به موضوع کتابخانه مرکزی اراک نیز اشاره و با بیان اینکه این پروژه پیشرفت ۷۰ درصدی دارد، افزود: این پروژه باید در اولویت تزریق اعتبار و بودجه باشد.


11903099
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است