بازار 15:46 - 12 آبان 1399

رادوکس ارائه دهنده انواع دستگاه برش سی ان سی  cnc با وام و تسهیلات

مجموعه رادوکس یکی هزاران تولید کننده دستگاه سی ان سی در سطح جهان می باشد که کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی که برای محصولاتش در نظر گرفته آن را به یکی از برترین های این حوزه تبدیل کرده است که طوری که رادوکس در بین هزاران رقیب خود جزء 10 تای اول لیست بهترین تولیدکننده دستگاه های برش لیزر قرار دارد.

این مجموعه در طول 20 سال فعالیت اش در این حوزه در تلاش بوده که سطح کیفی محصولات خود را به بالا ترین حد ممکن برساند و آن ها را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

یکی از مزایای مجموعه رادوکس که آن را از بقیه فعالان این حوزه متمایز می کند ارائه وام به مشتریان و فراهم کردن یک شرایط مناسب برای خرید دستگاه برش cnc با تسهیلات است. شرایط استفاده از این وام بسیار ساده است و به 2 صورت شما می توانید از آن بهره بگیرید. در حالت اول اگر دارای پروانه بهره برداری یا جواز کسب هستید آن را به شرکت رادوکس برای تضمین برگشت وام خود ارائه می دهید و اگر هیچ یک از این مجوز ها را ندارید با ارائه یک سند مسکونی که ارزش آن طبق نظر کارشناس 120 درصد از مبلغ فاکتور باشد می توانید از شرایط ویژه این وام بهره مند شوید.

مجموعه رادوکس تمامی خدمات برش لیزر را پوشش می دهد که یکی از پرکاربرد ترین آن ها خدمات برش لوله است ما در این بخش نحوی ساز و کار دستگاه های برش لوله و خدمات برش لوله را به اختصار خدمتتان توضیح می دهیم.

خدمات برش لوله لیزری

همانطور که می دانید لوله یکی از اصلی ترین اجزای سیستم های تاسیساتی محسوب می شود که دارای جنس های مختلف و قطر های متفاوتی است که کارفرمایان باید نوع و سایز آن را بسته به نیاز مجموعه خود باید انتخاب کنند. در گذشته برش لوله کار بسیار سخت و زمان بری محسوب می شد چرا که فرد باید به صورت دستی و با استفاده از ابزار های مکانیکی مانند اره یا هوا گاز برش را انجام می داد اما امروزه با پیشرفت علم روش های نوینی برای برش لوله استفاده می شود. یکی از این روش ها برش لوله و پروفیل به روش لیزری است که با تابش اشعه لیزر به نقاط مورد نظر روی لوله، آن را برش می دهند. این روش دارای مزیت های فراوانی نسبت به شیوه سنتی آن است به همین دلیل طرفداران زیادی در این عرصه دارد.

مزایای برش لوله لیزری 

افزایش سرعت

مقرون به صرفه بودن به لحاظ هزینه

دقت بالا

بالاترین کیفیت در لبه های برش

امکان تولید قطعات به صورت سری و همزمان بلا ضخامت یکسان

عدم نیاز به قالب سازی

کاهش چشمگیر میزان ضایعات و پلیسه های ناشی از برش

عدم وجود محدودیت در انتخاب طرح و مدل و امکان پیاده سازی طرح های خلاق و نوین

دستگاه cnc برش لوله پلاسما

این دستگاه به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید طرح و مدل دلخواه را با استفاده از برش پلاسما بر روی لوله ایجاد کنید.

در این دستگاه ها پلاسما نقش منبع انرژی را ایفا می کند که با استفاده از آن می توانید انواع اشکال و طرح های مختلف را بر روی لوله پیاده کنید.از نمونه های تولیدی توسط این دستگاه می توان به لوله های گرد و مربع، اچ تیر ها و پرتو های سی و من اشاره کرد. اجزای اصلی دستگاه های سی ان سی برای برش لوله شامل فیدر، مشعل ابرای رساندن لوله به نقطه جوش، پلاسما به عنوان منبع تغذیه و یک کنترلر برای کنترل میزان cnc باشد. علاوه بر موارد ذکر شده این دستگاه ها دارای یک سیستم به عنوان سرور اصلی هستند که وظیفه آن کنترل و راهنمایی فاکتور های تاثیر گذار بر حرکت دستگاه است. این دستگاه دارای ویژگی های شاخصی است که آن را به یک محصول بسیار کاربردی و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

ویژگی های دستگاه های cnc برای برش لوله 

1. دقت برش تا +1 mm

2. دارا بودن چندین مدل برای برش مانند نوع 16، نوع 32، نوع 60، و ...

3. قابلیت برش با اندازگیری خودکار

4. کیفیت بالای لبه های برش

5. مجهز بودن به سیستم کنترل  plc

6. داشتن چند محور مختلف برای پیاده سازی طرح های پیچیده

7. قابلیت ساخت لوله های قرقره ای

8. تعیین قدرت پلاسما

9. مجهز به نرم افزار طراحی برای پیاده سازی طرح های دلخواه بر روی برش

رادوکس به عنوان یکی از قطب های اصلی در حوزه خدمات و دستگاه های برش لیزر است که با پیشرفته ترین تجهیزات و مهندسانی با تجربه در تلاش است در کوتاه ترین زمان ممکن نیازهای مشتریان خود را تامین کند و دستگاه هایی با دقت بالا و در عین حال با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار دهد.

 


10791489
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است