استانی 00:33 - 18 خرداد 1402

اولویت مردم شهرستان کهگیلویه اشتغال است/ راه اندازی کارخانه سیمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، افزود: سفر هیأت دولت به مناطق کم برخوردار برای شنیده شدن صدایشان به معنای توجه به اصل انقلاب است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان اجتماعی به کهگیلویه، اظهار داشت: تعداد افراد بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی دهدشت ۱۷ هزار نفر است.

وی افزود: این سازمان، تعداد ۴۸ هزار نفر تبعی و قریب به ۶۰ هزار نفر دیگر بیمه شده خارج از شهرستان دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: حدود ۱۲۰ هزار نفر داخل و خارج از شهرستان را یک درمانگاه کوچک در این شهر خدمات رسانی می‌کند که در شأن این مردم نیست.

موسوی با توجه به وجود ۱۳ بیمارستان در استان و مشکلات ظرفیت بیمارستانی کهگیلویه، خواستار احداث یک بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اولویت مردم این شهر را اشتغال دانست و یکی دیگر از مطالبات شهرستان را احداث یک کلینیک عنوان کرد.

وی ابراز داشت: این سازمان بزرگ می‌تواند با سرمایه گذاری و ایجاد یک کارخانه ولو در سطح کوچک بخشی از اشتغال این شهرستان را حل کند.

موسوی راه اندازی کارخانه سیمان کهگیلویه را ضروری دانست و گفت: در صورت تصدی گری، شرکت شستا می‌تواند ارز آوری خوبی در این زمینه داشته باشد.


11910174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است