بازار 13:01 - 25 اسفند 1400

۵ مدل صندلی اداری ارزان قیمت برای استفاده خانگی

شاید در گذشته، خرید صندلی اداری فقط مربوط به محیط‌های کاری می‌شد، اما امروزه شرایط کمی متفاوت‌تر شده است. چرا که از صندلی اداری، نه تنها برای دفاتر کاری، بلکه برای موارد خانگی هم استفاده می‌شود. برای مثال، ممکن است شما برای میز کامپیوترتان اقدام به خرید صندلی اداری بکنید و برخی دیگر برای میزهای کاری‌شان، آن را تهیه بکنند. در هر صورت، وجود یک صندلی اداری باکیفیت و ارزان‌قیمت می‌تواند برای چنین مواقعی کاملا مفید و به‌دردبخور باشد. چرا که صندلی‌های اداری دقیقا طوری طراحی شده‌اند که بتوان به صورت درازمدت هم از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه به 5 مدل صندلی اداری ارزان‌قیمت برای کاربردهای خانگی اشاره خواهیم کرد.

دلیل استقبال از خرید صندلی اداری برای خانه‌ها

در سال‌های پس از انتشار بیماری کرونا، تمام کارها به صورت حضوری و کاملا عادی انجام می‌شد. اما پس از آن، ما شاهد دورکاری و یا غیرحضوری بودن تمام کارها شدیم. یعنی اکثر کارمندان و کارکنان شرکت‌های دولتی و خصوصی، همگی خانه‌نشین شدند و در منزلشان کارهای اداری را دنبال کردند. در این شرایط، درصد خرید صندلی اداری برای منزل، توسط این افراد بیشتر شد. چرا که برای انجام دادن کارهای اداری داخل منزل نیاز به یک میز و صندلی خوب و اصولی بود. چرا که انجام کارهای اداری در خانه، به مدت چند ساعت پشت سر هم، نیاز به میز و صندلی مناسب دارد.

به خاطر این که چند ساعت پیاپی نشستن روی یک صندلی خشک و یا بی‌کیفیت می‌تواند به ستون فقرات، گردن و کمر آسیب‌های جدی وارد کند. اما خرید یک صندلی اداری ارزان‌قیمت برای خانه، می‌تواند این مشکلات را حل کند. شما با خرید صندلی اداری برای خانه‌تان می‌توانید روی یک سطح کاملا اصولی و خوب نشسته و کارهایتان را به راحتی انجام بدهید. با استفاده از صندلی‌های اداری در خانه، هرگز احساس خستگی، درد عضله و اذیت‌های دیگر را تجربه نخواهید کرد. از آنجایی که بیشتر این صندلی‌ها ارتفاعشان قابل تنظیم است، می‌توانید آن‌ها را برای هر میزی تنظیم کنید.

صندلی اداری کارمندی ۷۲۱۰

این صندلی اداری یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در منزل است. چرا که هم قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد و هم کیفیت ساخت آن بی‌نظیر است. کف و پشت صندلی از پارچه و چرم مصنوعی ساخته شده‌اند و رویه آن 2 لایه و کاملا مقاوم دارد. به خاطر این که برای استحکام بیشتر این صندلی، از جنس برزنت در آن استفاده شده و چنین موضوعی شامل روکش دسته‌ها هم می‌شود. این صندلی دارای یک جک 10 سانتی‌متری بوده که یک سال ضمانت دارد. علاوه بر آن، صندلی اداری کارمندی ۷۲۱۰ دارای 36 ماه گارانتی شرکت است. شما با خرید صندلی اداری کارمندی ۷۲۱۰، می‌توانید تمام نیازهایتان را به راحتی رفع کنید.

صندلی اداری کارمندی T6001

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای خانه‌تان، خرید صندلی اداری کارمندی T6001 است. کف و پشت این صندلی از یک فوم سرد تزریقی ساخته شده و بسیار نرم و مناسب برای استفاده‌های طولانی‌مدت است. دسته صندلی هم، دقیقا از همین جنس بوده و ویژگی‌های مشابه با کف و پشت آن دارد. صندلی از یک روکش چرم مصنوعی با پارچه درست شده است. هر دو دسته، دارای مکانیزم قفل چندحالته بوده و ابعاد جک آن هم 10 سانتی‌متر است. پایه صندلی از یک فولاد با روکش کروم بسیار مستحکم ساخته شده و چرخ‌های آن خاصیت ضدسایشی دارد. این محصول هم دارای 36 ماه گارانتی است.

صندلی اداری کارمندی ۳۸۱۰

اگر به دنبال یک محصول کاملا ساده، کاربردی و ارزان‌قیمت هستید، خرید صندلی اداری کارمندی ۳۸۱۰، می‌تواند برایتان بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که می‌توانید از این صندلی در هر کجای خانه‌تان به راحتی استفاده بکنید. کف و پشت این محصول از یک ابر ویژه 30 کیلویی ساخته شده است. دسته‌ّهای صندلی از جنس آلومینیوم بوده و روکش آن بسیار نرم‌ است. صندلی از یک روکش چرم مصنوعی ساخته شده که تنوع رنگ‌های بسیار زیبایی دارد. یعنی می‌توانید طبق سلیقه‌ای که دارید، رنگ‌های مختلف و بسیار جذاب آن را انتخاب بکنید. صندلی اداری کارمندی ۳۸۱۰، دارای 24 ماه گارانتی است.

صندلی اداری کارمندی K90

خرید صندلی اداری کارمندی K90 هم، یکی دیگر از بهترین گزینه‌های خانگی‌ است. این صندلی ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی داشته و در عین حال، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. کف و پشت این محصول و همچنین روکش دسته‌هایش از یک فوم سرد ساخته شده است. استفاده از این متریال در صندلی مدل K90 باعث شده تا کاربرانش، حتی پس از چند ساعت نشستن روی آن، احساس خستگی نکنند. این محصول دارای یک جک 12 سانتی‌متری بوده و پایه آن هم از جنس کروم بسیار مقاوم ساخته شده است. صندلی اداری کارمندی K90 دارای 36 ماه ضمانت‌نامه است.

صندلی اداری کارمندی ۲۰۱۷

شما با خرید صندلی اداری کارمند 2017، می‌توانید تجربه متفاوتی از کار کردن در خانه داشته باشید. چرا که این صندلی استانداردهای لازم را برای کاربری خانگی داشته و استفاده از آن، کیفیت کارتان را بالاتر خواهد برد. کف و پشت این صندلی از یک نوع ابر 30 کیلوگرمی ویژه ساخته شده است که احساس بسیار مطلوبی را به شما القا خواهد کرد. دسته‌های آلومینیومی و بسیار مقاوم این صندلی هم از یک نوع روکش انتگرال ساخته‌ شده‌اند. هر دو دسته‌ی این صندلی، دارای مکانیزم قفل‌کن چند حالته هستند. از آنجایی که استحکام این محصول در اولویت اول قرار دارد، پایه آن از جنس کروم بسیار مقاوم ساخته شده است. صندلی اداری کارمندی ۲۰۱۷ دارای 24 ماه ضمانت‌نامه شرکتی است.

تجربه خرید متفاوت با ایرانیان چوب

شما می‌توانید برای خرید صندلی اداری و یا جویا شدن از قیمت میز اداری، از طریق وب‌سایت ایرانیان چوب اقدام بکنید. تمام قیمت‌ها در وب‌سایت ایرانیان چوب، کاملا به‌روز بوده و می‌توانید از آخرین قیمت محصولات در این فروشگاه اینترنتی، مطلع گردید. اگر قصد خرید مبلمان اداری را داشته باشید، فروشگاه ایرانیان چوب می‌تواند برایتان بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که هم قیمت میز اداری و انواع صندلی‌ها در این فروشگاه بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. شما برای خرید مبلمان اداری نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه را نخواهید داشت. بلکه می‌توانید از طریق وب‌سایت به راحتی خرید اینترنتی‌تان را انجام داده و تمامی محصولاتتان را در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.


11499775
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است