استانی 15:13 - 16 مرداد 1399

خبرگزاری مهر رسانه تراز انقلاب باشد/ لزوم مطالبه گری مسائل استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر لرستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری مهر به عنوان خبرگزاری که منسوب به سازمان تبلیغات اسلامی است، بایستی رسالت‌های رسانه‌ای خود را به جای بیاورد.

وی انتشار اخبار موثق، به روز و رعایت صداقت در اخبار را از رسالت‌های اصلی رسانه دانست و تصریح کرد: خبرگزاری مهر باید خبرگزاری تراز انقلاب باشد و از ویژگی‌های خبرگزاری تراز انقلاب شفافیت و صراحت در انتقال اخبار است؛ رسانه انقلابی دنبال گرو کشی و خط و خطوط نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر باید ببیند رهبر انقلاب چه می‌گوید، خط مشی و محور خبرگزاری باید منویات رهبر انقلاب باشد و هرچه را آقا توصیه می‌کنند دنبال کند، افزود: رسانه در تراز انقلاب بایستی مطالبه گر باشد، همانطور که جوان مؤمن انقلابی یک برجستگی‌های شخصیتی دارد، خبرگزاری تراز انقلاب هم باید برجستگی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد.

حجت الاسلام قدرتی خطاب به خبرنگاران مهر افزود: در انتقال مشکلات و مسائل مردم صریح و شفاف باشید و مطالبه گر برای استان، انقلاب و اسلام باشید.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری با نیروهای انقلابی اظهار داشت: با اینگونه تعاملات جبهه و جریان شکل می‌گیرد و شما باید جبهه و جریان انقلاب را در فضای رسانه و فضای مجازی علمداری کنید؛ خبرگزاری مهر به عنوان رسانه تبلیغات اسلامی بایستی جلوداری و امامت جریان رسانه‌های انقلابی را داشته باشد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان این دیدار از سرپرست خبرگزاری مهر لرستان تجلیل کرد.


10655691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است