استانی 21:12 - 12 فروردین 1402

اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرستان مریوان

مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شب‌های گذشته به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی، مسافران و گردشگران نوروزی که در پارک‌ها و نقاط دیگر شهر اقدام به برپا نمودن چادر کرده بودند، در استادیوم ورزشی سرپوشیده و خوابگاه اداره ورزش و جوانان این شهر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی افزود: ظرفیت کافی برای اسکان متقاضیان در شهرستان وجود دارد و مشکلی در خصوص اسکان و اقامت مهمانان نوروزی نداریم.

طاهری عنوان کرد: بر اساس آمارهای موجود، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا روز جمعه ١١ فروردین‌ماه ١٤٠٢ تعداد ١٤٥ هزار و ٥٢ نفر گردشگر در مراکز اقامتی دائم و موقت شهرستان مریوان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: در مدت زمان اعلام شده ٧٧١ هزار و ٢٠٠ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان اعم از طبیعی، روستاهای هدف گردشگری بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان اظهار کرد: بازار و مراکز خرید مریوان، دریاچه زریبار، روستای گردشگری «دره‌تفی» و «سدگاران» بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده اند.


11853339
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است