استانی 16:44 - 11 آذر 1400
ایسنا/همدان با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، «جعفر سلگی» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد.

«جعفرسلگی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد

به گزارش ایسنا روز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، مدیرکل‌بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس و سایر مسئولان شهرستان جعفر سلگی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند منصوب شد و از زحمات مراد ناصری فرماندار سابق نهاوند قدردانی شد.

معاون سیاسی استاندار همدان در این آیین، گفت: نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج‌میرزا سلگی، احمدوند طالبیان و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم.

مهدی باب‌الحوائجی اظهارکرد: شهادت شهید پهلوان «مهدی رفیعی» که در مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید را به خانواده این عزیز و نیروی انتظامی تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان‌پرور و موثری در استان همدان و غرب کشور است.

باب‌الحوائجی ادامه داد: به برکت وجود خون شهدا و رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری با سیاست‌های نورانی، دولت سیزدهم در جهت خدمت‌رسانی به مردم و موفقیت جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

معاون سیاسی استاندار همدان، بیان کرد: ️مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی رحمت و نعمت است که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان‌سازی زندگی مردم است.

باب‌الحوائجی یادآوری کرد: هیچ شانی بجز خدمت به مردم در تقویت نظام، به‌عنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم و از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، مشخص است که ایشان خدمت کرده است. 

وی اضافه کرد: به آقای سلگی که امروز به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری منصوب شد تاکید می‌کنم که با مردم باشید و از مردم جدا نشوید.

وی در خاتمه اظهار کرد: برای معرفی فرماندار نهاوند آقای استاندار در نهاوند حضور خواهند یافت و فعلا آقای سلگی موقت به‌عنوان سرپرست فرمانداری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام


11347393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است