استانی 14:22 - 08 آذر 1400
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد
ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: نرخ مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در خوزستان ۴۲ است که این رقم، ۸ درصد از میانگین کشوری کمتر است.

نرخ مقاوم‌سازی در خوزستان، ۸ درصد کمتر از میانگین کشوری

شهاب صدیقی در بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی که امروز (۸ آذرماه) در مدرسه شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه‌ها به منظور نهادینه کردن آموزش و رعایت نکات ایمنی در زمان وقوع حادثه است و با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا شده است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر لزوم کار بین بخشی به منظور افزایش میزان مقاوم‌سازی بناها در مقابل زلزله افزود: مقاوم‌سازی بناها به ویژه واحدهای مسکونی بسیار ضروری است که در این راستا پای کار بودن بخش‌های مختلف از جمله مهندسی لازم است و مردم نیز باید در ساخت خانه به موضوع ایمنی بیشتر توجه کنند.

صدیقی بیان کرد: در حال حاضر نرخ مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در خوزستان ۴۲ است که این رقم، ۸ درصد از میانگین کشوری کمتر است.

وی با اشاره به زلزله اندیکا افزود: با وجود اینکه زلزله اندیکا چهار شهرستان را متاثر کرد، مصدومان زلزله نخست پنج نفر بود و فوتی نداشتیم که این موضوع نشانه مقاوم‌سازی منازل در این مناطق بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه چنین حوادثی باید بررسی و درست تحلیل شوند، گفت: با این کارها می‌توان اقدامات موثری برای ایمن‌سازی در مقابل زلزله انجام داد.

انتهای پیام


11342297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است