استانی 16:57 - 12 فروردین 1402

مردم ایران به ارزش‌ها و اصول ایرانی اسلامی پایبند هستند

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ کریم اکبری عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه رمضان و عید نوروز اظهار داشت: موضوع گردشگری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به نحوی که در کشور به عنوان یک صنعت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما نیز جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، ابراز داشت: شهر کاشان نیز در حوزه تاریخی و طبیعی جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و همه مسئولان نیز از حضور گردشگران در منطقه کاشان استقبال می‌کنند و باید به عنوان رسالت و وظیفه جایگاه کاشان را به گردشگران معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان متقارن شده است و شاهد هستیم که برنامه‌های متنوع و نمایشگاه متعدد در حوزه‌های مختلف در ابنیه تاریخی کاشان برپا و اجرایی شده است و در مجموعه‌ها نیز بستر خوب ایجاد شده است و همکاری همه مجموعه‌ها در این زمینه مؤثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما از مجموعه‌هایی که دارای برنامه فرهنگی هستند استقبال می‌کنیم تا دشمنان بدانند مردم نسبت به دین و ارزش‌های دینی و نظام اسلامی پایبند هستند و این موضوع در عرصه‌های مختلف از سوی مردم به اثبات رسیده است.

سرهنگ اکبری افزود: دشمنان اگر بخواهند با اسلام و دین ما در افتند ما با تمام دنیای آنان مقابله می‌کنیم زیرا مردم ما پای کار اهل بیت و چادر مقدس حضرت زهرا (س) هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما پایبند به ارزش‌ها و اصول ایرانی اسلامی هستند و به هیچ عنوان از این اصول عقب نشینی نمی‌کنند زیرا انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فرزندان همین مردم بوده است.


11853211
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است