استانی 01:10 - 04 بهمن 1400
سرمربی تیم نونهالان فولاد:
ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد خوزستان گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال باید به بُعد سخت افزاری بیشتر توجه کند و بازی ها باید در زمین های بهتری برگزار شوند.

فدراسیون باید به بُعد سخت افزاری فوتبال نونهالان بیشتر توجه کند

یعقوب سلحشور مربی تیم نونهالان تیم فولاد در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از فصل جاری لیگ نونهالان کشور، اظهارکرد: به نظر من مسابقات این فصل نسبت به فصل قبل از کیفیت بهتری برخوردار است و تا اینجای کار کمتر مشکلی در آن دیدیم و در مجموع لیگ پویایی را شاهد هستیم.

وی درباره تاثیر برگزاری لیگ منظم در کیفیت بازی نونهالان نیز گفت: تاثیر بسیار زیاد دارد؛ این نونهالان قرار است آینده فوتبال کشور را بسازند و بی تردید هرچه بازی ها منظم تر و بیشتر باشد آن ها نیز روند صعودی خود را بهتر طی می کنند. البته به نظرم فدراسیون فوتبال باید به بُعد سخت افزاری بیشتر توجه کند و باید بازی ها در زمین های بهتری برگزار شوند. ما در این راستا باید دقت بیشتری کنیم تا ناخواسته بازیکن نونهالی مصدوم نشود و به خاطر یک اشتباه از فوتبال دور نشود.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد درباره خط حمله خوب تیمش در فصل جاری رقابت ها نیز گفت: به فوتبال هجومی علاقه دارم و فولاد را هجومی به زمین می فرستم اما با توجه به این که ما از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار هستیم، توانستیم در موقعیت سازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اهداف باشگاه فولاد هم عنوان کرد: کشف بازیکنان مستعد و بسترسازی برای رشد آن ها یکی از مهمترین اهداف باشگاه فولاد است. در همین تیم نونهالان فولاد در حال حاضر چند بازیکن می توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و ملی پوش شوند. در دیگر تیم های باشگاه نیز بازیکنان زیادی به اردوهای ملی دعوت شده اند. فعالیت ها و برنامه ریزی دقیق مدیران باشگاه باعث شده که مسئولان فدراسیون فوتبال از چنین اقدامات باشگاه فولاد شگفت زده باشند و تمام تلاش ما این است که بازیکنان زیادی را به باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان معرفی کنیم. هدف ما این است که استعدادها را جمع کنیم و کمتر دنبال قهرمانی هستیم، البته قهرمانی در کنار کشف استعدادها بسیار لذت بخش است.

انتهای پیام


11423600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است