استانی 19:47 - 10 خرداد 1402

آغاز ساخت ۱۰۰۰ مسکن ملی ویژه جامعه فراجا در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل و تکریم از پیشکسوتان فراجا در خمام، اظهار کرد: گیلان دارای توانمندی و قابلیت‌های انسانی در عرصه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ویژه از بازنشستگان و پیشکسوتان افزود: ایجاد بسترهای زندگی آرام و بدون دغدغه برای بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه عقب ماندگی‌های این استان در حوزه درمانی بسیار زیاد است، گفت: رفع مشکلات و چالش‌های زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان گیلان باید مورد توجه قرار گیرد.

ملکی با اشاره به جمعیت ۵۰ هزار نفری فراجا در گیلان، اضافه کرد: زیرساخت‌های درمانی برای جمعیت فراجا در گیلان تقویت می‌شود.

وی از آغاز ساخت ۱۰۰۰ مسکن ملی ویژه جامعه فراجا در گیلان خبر داد و افزود: ساخت این تعداد مسکن ملی برای کارمندان فراجا در گیلان در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.


11905173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است