استانی 15:08 - 19 اردیبهشت 1400

تبلیغات غیر حضوری جمع آوری زکات فطره مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات در محل دفتر امام جمعه زنجان بر لزوم تبیین فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها بر تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی بر لزوم اهمیت تبلیغات به ویژه زکات از طریق برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: اگر با تبلیغات درست عملکرد خود را به گوش مردم برسانیم و اعتماد مردم را جلب کنیم مشارکت بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید تبلیغات غیر حضوری جمع آوری زکات فطره از طریق صداوسیما و رسانه‌ها مورد تاکید قرار گیرد.

خاتمی با بیان اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم، تاکید کرد: در شرایط کرونایی که امکان تجمع مومنین در مساجد و مکان‌های مذهبی وجود ندارد صدا و سیما باید با تبلیغ شیوه‌های نوین و اپلیکیشن‌های آسان امکان پرداخت زکات فطره را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: با وجود فقیر کسی حق ندارد زکات فطره را در جای دیگر هزینه کند و زکات باید در جای خود هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه یکی از صدقات روشن و واضح زکات است، تصریح کرد: اگر زکات آشکار پرداخت شود خوب است ولی اگر مخفیانه پرداخت شود خیلی خوب است.

خاتمی گفت: کمیته امداد استان زنجان در واریز زکات فطره جمع آوری شده به حساب نیازمندان توسط بانک‌ها در روز عید فطر عملکرد بسیار خوبی دارد.


11058908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است