اجتماعی 20:44 - 11 تیر 1403
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در پارکینگ یک ساختمان تجاری و مسکونی در یافت آباد و مصدومیت سه آتشنشان خبر داد.

سه آتشنشان تهرانی در آتش‌سوزی یک پارکینگ مصدوم شدند

سید جلال ملکی شامگاه دوشنبه گفت: ساعت ۱۶:۲۰ امروز حادثه آتش سوزی در یافت آباد شرقی خیابان غلامی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به کثرت تماس‌های شهروندان چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و خودرو حامل تجهیزات تنفسی در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند.

وی افزود: در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه تجاری و مسکونی و در طبقه منهای یک این ساختمان پنج خودرو به همراه ۲ دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی لوازم ضایعاتی وجود داشت که آتش به چهار خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرایت کرده بود و تقریبا آتش این محل را فرا گرفته بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند گروهی برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر وارد طبقات شدند و حدود ۱۰ نفر از ساکنان را به سلامت خارج کردند.

وی تاکید کرد: در این حادثه سه آتش نشان دچار مصدومیت شدند که ۲ نفر در محل درمان و یک نفر نیز روانه مراکز درمانی شد.

ملکی یادآور شد: با تلاش آتش نشانان دقایقی قبل این آتش سوزی مهار و علت در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.


12069088
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شامگاه امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای حماسه طوفان الاقصی بزرگترین پرچم فلسطین بر بلندای پایتخت ایران اسلامی به اهتزاز درآمد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت از مقطع روی پل بزرگراه یادگار امام (ره) در ساعات پایانی امشب تا فردا صبح مسدود خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: ندای ما نمی‌توانیم برای جامعه مضر است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» موسوی از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان برای ماه‌های فروردین تا خردادماه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عبدالهی گفت: خط قرمز آموزش و پرورش مدارس فرسوده است، ما تلاش کرده‌ایم ساختمان‌های خطرناک را از رده خارج کنیم. است تلاش کرده‌ایم ساختمان‌های خطرناک را از رده خارج کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای عالی استان‌ها بر لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر تأکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس روانشناسی گفت: تشخیص اختلال نقص‌توجه-بیش‌فعالی (ADHD) در دختران به دلیل تفاوت‌های ظریف در بروز علائم اغلب تا سن بلوغ به تأخیر می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: زمان تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، هشت صبح فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه پایان می‌یابد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: آزادی بشیر بی‌آزار که به‌طور غیرقانونی در فرانسه در بازداشت به سر می‌برد، خبر مسرت‌بخشی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی و قدرت نمایی در محله ابوذر خبر داد. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است