اجتماعی 18:34 - 12 فروردین 1402

بزرگترین پرچم ایران به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدحسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در جشن ملی پرچم (بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران) که عصر امروز - ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - با حضور شهردار تهران، وزیر امور خارجه کشور، رئیس شورای شهر تهران، استاندار تهران و جمعی از مدیران شهری، نمایندگان مجلس و سفرای کشورهای خارجی برگزار شد، اظهار کرد: اراضی عباس آباد هر ساله روز ۱۲ فروردین، سالروز پایه گذاری ایران را مناسبتی برای گرامیداشت این دستاورد ملت می‌داند که هم‌اکنون هم افتخار میزبانی از رؤسا و نمایندگان کشورها را در نهمین سال جشن ملی پرچم داریم.

وی افزود: در این مراسم بزرگترین پرچم کشور بر مرتفع‌ترین برج پرچم خاورمیانه در یکی از مردمی‌ترین محیط‌های کشور به اهتزاز در خواهد آمد تا نماد شکوه، حرکت و اوج گیری ایران و مردمش باشد.

حجازی ادامه داد: در سالروز همه پرسی باشکوه نظام جمهوری اسلامی باید تاکید کرد که پیشرفت و اقتدار ایران با حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف محقق می‌شود.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در مسیری که امسال برای حرکت کشور ترسیم کردند آن را مبنایی برای سرعت دادن به تحول و دگرگونی دانستند و بر استفاده از ظرفیت‌های درونی و بیرونی کشور تاکید کردند.

وی عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تلاش خواهد کرد تا ظرفیت‌های گردشگری خود را در راستای تعامل و استفاده از دیپلماسی شهری توسعه دهد و از همه سفرا برای بهره گیری از این ظرفیت و تعامل سپاسگزارم.


11853283
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ از تملک و آزادسازی آخرین معارضین مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تکیه تاریخی سادات اخوی در محله امامزاده یحیی احیا و بازسازی می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روز‌ها مجموعه ارم سبز شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردو‌های دانش آموزی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: دولت باید یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است