استانی 18:39 - 19 اردیبهشت 1400

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است

سرهنگ پاسدار حسین درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات به صورت جدی پیگیری می شود مصون سازی خانواده ها در فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه است، اظهار کرد: امروزه نیاز است خانواده‌ها از آسیب های فضای مجازی با بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده ها را نسبت به آسیب های فضای مجازی آگاه و مصون سازی کنند.

درویشی در ادامه، بحث بالا بردن سواد رسانه در فضای مجازی را مورد تاکید قرارگاه های تحول محلات قرار داد و افزود: دشمن برای تحقق اهداف خود در بستر فضای مجازی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است، تصریح کرد: قرارگاه های تحول محلات بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدیدها است.

وی تصریح کرد: عدم آشنایی مناسب خانواده ها با فضای مجازی و در مقابل استفاده روزمره جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از این فضا بدون داشتن سواد رسانه ای خانواده ها را در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.

سرهنگ درویشی رسانه و فضای مجازی را پتانسیلی قوی برای انعکاس برنامه ها و اقدامات بسیج و سپاه در دل قرارگاه های تحول محلات بسیج در سطح شهرستان عنوان کرد، و افزود: اغلب آسیب هایی که خانواده ها متحمل می شوند به جهت پائین بودن سطح سواد رسانه ای است و همچنین خانواده هایی که از سطح سواد رسانه ای بالاتری برخوردارند در مقابل هجمه های دشمن موفق تر عمل کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در قرارگاه های تحول این شهرستان گفت: رسانه و فضای مجازی با قدرت بیشتری برای آگاه بخشی و برگزاری کلاس های سواد رسانه ای برای کاهش آسیب ها و معضلات، مشاوره در زمینه سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از سیره ائمه در سطح جامعه اقدام کنند.


11059196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است