استانی 19:27 - 31 اردیبهشت 1401

مهم‌ترین دغدغه و اولویت مسولان کرمانشاه رفع مشکل بیکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری‌مقدم عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری و همایش مدیران روابط عمومی که با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری جانبازان عزتمند و سربلند است.

وی با اشاره به اخبار نویدبخش برای کرمانشاه، افزود: مهمترین دغدغه و اولویت مجموعه مدیریت استان ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال استان رونق صادرات و واردات به واسطه هم‌مرز بودن با کشور همسایه است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مرزهای مشترک کرمانشاه با کشور عراق از جمله مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان توسعه اقتصادی این استان را رقم می‌زند.

وی از کسب رتبه نخست کشور در زمینه جذب تسهیلات تبصره بند الف ماده ۱۸ در حوزه اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: در این زمینه برای استان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

امیری‌مقدم ادامه داد: همچنین هفت میلیارد تومان اعتبار برای شروع کار دفتر منطقه آزاد قصرشیرین به کرمانشاه تخصیص یافته است.

به گفته وی، سرمایه گذاری و آغاز عملیات احداث پتروشیمی شهرستان روانسر با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان، تکمیل سامانه گرمسیری و اجرای سامانه سردسیری، رفع موانع و مشکلات پتروشیمی کنگاور و آغاز عملیات اجرایی احداث ۲ کارخانه کاشی از دیگر استان کرمانشاه است.

امیری‌مقدم با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند که اقدامات آن دستگاه‌ها را در جامعه منعکس می‌کنند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها و فضای رسانه‌ای به‌واسطه نفوذ و نقش مهم در بین مردم باید در جامعه امیدآفرینی کنند.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه امروزه در دنیای شیشه‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ چیز قابل پنهان کردن از عموم جامعه نیست، گفت: روابط عمومی به عنوان رکن اساسی در دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شوند که از انتقادات سازنده باید به نحو احسن در راستای بهبود اصلاح سازی سازمان خود بهره ببرند.

امیری‌مقدم به فرصت‌های از دست رفته سرمایه گذاری در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با وجود سرمایه‌ها و منابع خدادادی بی‌شمار در این استان متأسفانه سرمایه‌گذاران به دلیل احساس خطر و معرفی چهره ناخوشایندی از کرمانشاه در گذشته به واسطه انتشار اخبار منفی و ناامید کننده جرأت سرمایه گذاری در این استان را نداشتند.

وی از سفر ریاست محترم جمهوری به کرمانشاه طی هفته‌های آتی خبر داد و خاطر نشان کرد: آغاز طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی بزرگی برای استان در این سفر پیش بینی شده است.

امیری‌مقدم به همراهی خوب مردم کرمانشاه در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم تقدیر کرد و گفت: امروز تمام دنیا با مشکل اقتصادی درگیر هستند اما شبکه‌ها و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاش هستند که تنها اوضاع اقتصادی ایران را خراب نشان دهند.


11568720
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است