بازار 12:32 - 17 آذر 1398

تور اروپا نوروز 99 ژیوار | جشنواره‌ای که صدای آن تا اروپا می‌رود!

از جشنواره‌ای که آژانس ژیوار برای نوروز 99 تدارک دیده است چه می‌دانید؟

گروه ژیوار امسال اقدام به برگزاری جشنواره‌ای نوروزی برای تورهای اروپایی خود کرده است.

تنوع تورهای اروپا در نوروز و قیمت‌های آن‌ها شگفت‌زده‌تان می‌کند، می‌پرسید چرا؟

اگر به لیست تور اروپا نوروز 99 ژیوار نگاهی بی‌اندازید متوجه بالا بودن تعداد تورها خواهید شد. مقاصد متنوع، تعداد شب‌های اقامت متفاوت، هتل‌های چهار و پنج ستاره، ایرلاین‌های داخلی و خارجی و... همگی در این لیست لحاظ شده‌اند. نکته‌ای که بیشتر از همه در این جشنواره توجه‌تان را جلب می‌کند قیمت‌های باورنکردنی است که در مقایسه با دیگر آژانس‌ها برای تورها در نظر گرفته‌ایم. این قیمت‌ها پایین‌تر از قیمتی است که شما در تورهای مشابه در آژانس‌های دیگر پیدا خواهید کرد. پس ما در وقت‌تان صرفه‌جویی کرده‌ایم، نیازی نیست آژانس‌های مختلف را برای پیدا کردن قیمت مناسب زیرورو کنید. قیمت‌های ما در قبال خدماتی که در هریک از تورها به شما ارائه خواهیم داد مناسب‌تر و منصفانه‌تر است. برای هر یک از تورها گشت‌های شهری در نظر گرفته‌ایم تا با برجسته‌ترین جاذبه‌های هر شهر آشنا شوید. به‌علاوه گشت‌های آپشنال این تورها امکان بازدید از بی‌نظیرترین مکان‌های تاریخی و تفریحی را برای شما فراهم می‌کند. راهنمای تور فارسی‌زبان هم در تمام طول سفر از فرودگاه تهران تا آخرین لحظه سفر همراه و هم پای شما خواهد بود.

تور اروپا را در نوروز از ما می‌خرید و از اعتماد به ما ضرر نمی‌کنید

چند سفر اروپایی را با تور تجربه کرده‌اید؟ از کدام‌یک از آن‌ها بیشتر راضی بوده‌اید؟ خدمات ارائه شده رضایت شما را جلب کرده است؟

از گذشته تاکنون انتخاب آژانس هواپیمایی مطمئن همیشه دغدغه ذهنی مسافران بوده است. طبیعی است که به دلیل بالا بودن هزینه تور اروپا مسافران به دنبال آژانسی هستند که در مقابل هزینه‌ای که می‌کنند خدمات خوبی بگیرند. به‌علاوه اینکه آژانس باید امانت‌دار مدارک مسافران و ضمانت‌نامه‌های  آن‌ها نیز باشد. پس جلب اطمینان مسافران کار ساده‌ای نیست. اعتماد مسافران سخت به دست می‌آید و راحت از دست می‌رود، اما ما قدر این اعتماد را می‌دانیم.

بیش از 14 سال است که مجموعه ژیوار به مسافران اروپایی خود خدمات گردشگری ارائه می‌دهد. ژیوار همواره در تلاش بوده است که رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد. این رضایت هم جز با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌گذاری منصفانه برای تورها میسر نمی‌شود. 50,000 نفر از کسانی که تاکنون با ما به اروپا سفرکرده‌اند، شاهد تلاش‌های مستمر ما در زمینه خلق خاطره‌ای خوش برای مسافران بوده‌اند.

عضویت ژیوار در اتاق‌های بازرگانی آلمان، ایتالیا و بلژیک، سندیکای آژانس‌های مسافرتی آلمان، اسپانیا و فرانسه و نیز ریاست اتاق بازرگانی ایران، بلژیک و لوکزامبورگ تنها بخشی از فعالیت‌های مستمر و مؤثر ما در سطوح بین‌المللی بوده است که موجب افتخار مجموعه ژیوار است.

کسب این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها را مدیون شما عزیزان هستیم که در طی این سال‌ها همراه و هم پای ما بوده‌اید و به ما در کسب این افتخارت یاری‌رسانی کرده‌اید.

با تخفیف‌های ویژه تور اروپا قدردان اعتماد شما هستیم

به‌پاس قدرانی از شما همراهان عزیز برای این جشنواره تخفیف‌های جالبی در نظر گرفته‌ایم. این تخفیف‌ها  در چهار گروه زیر دسته‌بندی می‌شوند:

3 درصد تخفیف ارزی

بزرگترهای بالای 60 سال

4 درصد تخفیف ارزی

ثبت نام زود هنگام تا 15 دی ماه

3 درصد تخفیف ارزی

گروه‌های 6 نفره بزرگسال و بیشتر در یک پکیج

6 بازگشت وجه ارزی

بهترین خاطرات تصویری و کلیپ‌های ارسالی از سفر

هوای آزانس‌های همکار را هم داریم

ما همکارانمان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم. به همین منظور در این جشنواره برای آژانس‌های همکار و کانترها، کمیسیون‌ها باورنکردنی در نظر گرفته‌ایم. سورپرایز ویژه‌ای را هم برای بهترین آژانس در نظر داریم، کافی است با ما از طریق راه‌های ارتباطی زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس: 02154795000

وب سایت: zhivar.com

برای سفر به اروپا هدفمند باشید

پیش از سفر هدف خود را مشخص کنید. درست است که سفر برای رفع خستگی روحی و جسمی شماست اما سرسری هم سفر نکنید. از قبل بدانید که هدفتان از سفر به رم، پاریس، هامبورگ و... چیست؟ بدانید بیشتر به دنبال بازید از کدام جاذبه گردشگری در آن شهر هستید؟ کدام‌ یک از غذاهای محلی آن شهر بیشتر به شما چشمک می‌زند؟ اصلاً بدانید قصد خرید در این سفر را دارید یا فقط برای بازدید از آثار تاریخی و طبیعی به این کشور می‌خواهید سفر کنید؟

هدف از سفر نکته مهمی است که عده‌ای از مسافران کمتر به آن توجه می‌کنند.


10313067
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است