استانی 23:11 - 06 مهر 1399
ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری آستارا، پس از برتری در ضربات پنالتی در دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، سهمیه حضور در لیگ آزادگان کسب کرد.

شهرداری آستارا چهارمین نماینده گیلان در لیگ آزادگان

آستارایی ها که در دیدار رفت و در استادیوم تختی بندرانزلی، نتیجه را یک بر صفر به تیم پاس تهران واگذار کرده بودند، در دیدار برگشت در استادیوم شهیدحاجی بابایی همدان، با همین نتیجه بر میزبان خود غلبه کردند.

یاران حسن اشجاری در تیم شهرداری آستارا، پس از پشت سر گذاشتن دو نیمه در وقت اضافی، موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه پیروز میدان شوند و چهارمین سهمیه استان گیلان در لیگ آزادگان را کسب کنند.

تک گل تیم فوتبال شهرداری آستارا در این بازی از روی نقطه پنالتی توسط امین حقده در دقیقه ۴۸ نیمه دوم بازی و در پی خطای بازیکن پاس همدان بر روی پژمان ثباتی به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در نیمه اول وقت اضافی با اخراج محمد آزادطلب ۱۰ نفره شد، ولی علیرغم ۱۰ نفر شدن توانست نتیجه بازی را حفظ کند.

در پی این پیروزی، بندر مرزی آستارا غرق در شادی شده است و هزاران نفر از هواداران این تیم به خیابان ها آمدند.

انتهای پیام


10737135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است