علمی فناوری 16:20 - 10 تیر 1403
شرکت ZTE گوشی هوشمند Axon A41 را با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمت بسیار پایین نسبت‌ به زمان عرضه‌ اولیه‌ این محصول به‌ فروش می‌رساند.

ZTE Axon A41 به‌ عنوان ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی هوشمند ZTE Axon A41 با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ در چین عرضه شد. اگرچه این تراشه جدیدترین سیستم‌-روی-چیپ بازار محسوب نمی‌شود، همچنان از تراشه‌ بسیاری از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار قدرتمندتر است. قیمت گوشی مذکور به ۱۳۷ دلار می‌رسد که آن را به ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ تبدیل می‌کند.

گوشی ZTE مدل Axon A41 که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود، حالا به پایین‌ترین قیمت خود از زمان عرضه رسیده است. این گوشی از تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰، شارژ سریع ۶۶ وات و باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

با توجه به قیمت فوق‌العاده‌ای که برای دستگاه مذکور در نظر گرفته‌شده است، این مشخصات بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسند.

به‌ نوشته‌ ITHome، قیمت اولیه‌ Axon A41 در سال ۲۰۲۲ حدود ۶۰۵ دلار بود که حالا به یک‌چهارم قیمت اولیه رسیده و نکته‌ قابل‌ توجه اینکه چنین تخفیف بزرگی فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است. ZTE برخی گوشی‌های خود را به‌ صورت جهانی عرضه می‌کند، اما ظاهراً Axon A41 در سایر کشورها در دسترس نخواهد بود.

کاهش قابل‌ توجه قیمت گوشی‌های قدیمی‌تر ZTE بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با قیمت‌گذاری رقابتی، پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در بازارهای جهانی داشته‌اند. قطعاً کاهش قیمتی مشابه برای این گوشی در بازار جهانی می‌توانست خبر فوق‌العاده‌ای برای خریداران باشد. با اینکه Axon A41 جدیدترین نسخه‌ اندروید را اجرا نمی‌کند، اما همچنان می‌تواند برای کاربرانی که استفاده‌های سنگینی ندارند، انتخابی عالی به حساب بیاید.

منبع: زومیت


12068673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در حوزه علوم و فناوری هوافضا طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس در هوای خنک فعالیت می‌کند و چهار استان کشور در معرض خطر گزش این پشه هستند. 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در جهت حفظ سلامت و امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم‌های علمی دانش آموزان ایران گفت: در المپیاد علوم انگلستان ۱۱۴ تیم از ۴۸ کشور و با ارائه ۳۱۰ پروژه علمی به رقابت پرداختند.    
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۷ هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در دولت سیزدهم پرداخت شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۷ هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در دولت سیزدهم پرداخت شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۸ بیمار و یک مورد فوتی مسافر از کشور امارات ناشی از گزش پشه آئدس خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه سیستم‌های چند عاملی در صدر دانشگاه‌های ایران قرار گرفت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» خربزه یکی از بهترین میوه‌ها برای مقابله با سنگ کلیه است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برخی اتفاقات ژنتیکی و محیطی سبب بروز بلوغ زودرس در نوجوانان می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است