ورزشی 12:18 - 07 خرداد 1403
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: هماهنگی، همدلی و تمرکز بازیکنان تیم ملی رفته رفته بیشتر خواهد شد و شاهد بازی های بهتر از آنها خواهیم بود.

منظمی: عملکرد پائز خوب بود/ هماهنگی، همدلی تیم بیشتر می‌شود

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزارس تسنیم در مورد 4 شکست متوالی تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: اردوهای اصلی تیم ملی با توجه به زمان حضور لژیونرها، دیر تشکیل شد. البته، اردوهای اولیه بدون حضور لژیونرها، بلافاصله پس از پایان لیگ، آغاز شد اما اردوها زمانی صددرصدی می‌شود که همه بازیکنان اصلی در تیم حضور داشته باشند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ادامه داد: اردوها در شرایط خوبی برگزار شد و بهترین کمپ را با توجه به شرایط و زمان موجود در برزیل برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم. تیم ملی در برزیل 3 بازی تدارکاتی مقابل برزیل انجام داد که بازی‌های مفیدی برای ملی‌پوشان و سرمربی بود. تیم ملی، رفته رفته هماهنگ‌تر شد تا به بازی با صربستان در اولین مسابقه رسید. هر آنچه در این زمان محدود، میسر بود برای تیم ملی انجام دادیم.

منظمی در مورد عملکرد پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه، احساس من این است که عملکرد پائز خوب بوده ولی برای تحلیل و تصمیم‌گیری بهتر، باید منتظر هفته‌های آینده ماند تا شناخت بهتری از ملی‌پوشان پیدا کند. زمانی که او بازیکنانش را بهتر بشناسد، می‌توان انتظار بازی‌های بهتری از تیم ملی داشت.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به همدلی بیشتر و حمایت مردم دارد تا توان مبارزه تا آخرین لحظه را داشته باشد. تمرکز هم لازمه تیم ملی است. اگر ملی‌پوشان در بازی با صربستان، تمرکز بیشتر داشتند، چه بسا برنده از زمین خارج می‌شدند. هماهنگی، همدلی و تمرکز بازیکنان تیم ملی رفته رفته بیشتر خواهد شد و شاهد بازی‌های بهتر از آنها خواهیم بود. توقع مردم نیز جنگیدن تا امتیاز پایانی است. مردم با دیدن روحیه جنگندگی بازیکنان، شاد و راضی می‌شوند.

انتهای پیام/

 


12057993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم افتتاحیه المپیک پاریس زیر بارش شدید باران در رودخانه سن برگزار شد و کاروان ایران هم با قایق عبور کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: بهبودی امید عالیشاه سه تا چهار هفته به طول خواهد انجامید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قایقرانان ایرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس رقبای خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس در نخستین تجربه تیاگو موتا روی نیمکت این تیم با سه گل مغلوب نورنبرگ شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال تهران دو بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه انجام خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در بیش از ۴۰۰ ورزشکار پرچم‌دار المپیک پاریس، فقط یک نفر مربوط به رشته فوتبال است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دونده ملی پوش کشورمان با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاریس عکس یادگاری گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته بین المللی المپیک در خصوص خرابکاری در شبکه ریلی فرانسه گفت: ما به مسئولان برگزاری و مقامات بازی‌های المپیک اعتماد کامل داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژیمناست کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: پرچمداری کاروان کشورمان اندازه کسب سهمیه المپیک برای من ارزش دارد و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است