این رویکرد نتیجه تلاش موفقیتآمیز گروه صنعتی ایرانخودرو در بهرهگیری از فنآوریهای طراحی و ساخت ارزیابی میشود. بر اساس این گزارش، ایران خودرو در این راستا با شرکتهای مهم خودروسازی نظیر پژو، رنو، سوزوکی و شرکتهای آسیایی بر مبنای استراتژی برد- برد و سرمایهگذاری مشترک همکاری خواهد کرد.
به گزارش ایکوپرس،بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز، چهار محصول جدید و بهروز از شرکتهای اروپایی و آسیایی رونمایی خواهد کرد. این گزارش میافزاید عرضه این محصولات که سدان و کراس اورو هستند باهدف توسعه سهم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوعبخشی صورت میگیرد.
گروه صنعتی ایران خودرو درعین حال بهعنوان تلاشی در جهت خودروساز شدن از تکنولوژی و محصولات شرکتهای خودروساز در قالب پروژههای مشترک تولید برندهای جهانی توسعه خواهد داد. بر اساس این گزارش این گروه صنعتی در نمایشگاه خودرو تبریز محصولات جدیدیازجمله رنو کلیو، کپچر، خودرو H30 و S30شرکت دانگ فنگ که هر دو از موتور پژو بهرهمند هستند و بنز E250 را در نمایشگاه مذکور به بازار معرفی میکند
همچنین در این نمایشگاه محصولاتی مانند دنا، وانت PU1، پارسTU5 دو ایربگ و سورن S 90 به نمایش گذاشته میشود. علاوه بر عرضه محصولات جدید در نمایشگاه تبریز، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شرکتهای ساپکو، ایساکو، آپکو، ایرانخودرو دیزل، امداد خودرو ایران آخرین دستاوردهای صنعتی خود را به نمایش میگذارد. این گروه صنعتی در فضایی بالغ بر دوهزار متر در سالن امیرکبیر باهدف مشتریگرایی و رقابتپذیری حضوری فعال دارد./خودرو سازی/110
4937158