استانی 23:36 - 27 اسفند 1401

استمرار موفقیت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا در اردبیل

محمدعلی مجتهدی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این کارگروه در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی، ترویج اقتصاد سالم و مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا زمینه‌های تقویت اقتصاد منطقه را فراهم می‌آورد، خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق تنها از عهده یک دستگاه و سازمان برنمی آید بلکه تمامی آحاد جامعه باید خود را در مقابل این پدیده مسئول بدانند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اضافه کرد: ما در جامعه باید ابتدا فرهنگ عدم استفاده از کالای قاچاق را نهادینه کنیم و مردم به عنوان بازوان اصلی مبارزه با قاچاق با احساس مسئولیت در این زمینه وارد عمل شوند.

مجتهدی نیا با تبریک کسب این رتبه به همه اعضای این کارگروه و صدا و سیمای مرکز اردبیل به عنوان رئیس این کارگروه تصریح کرد: با ارزیابی انجام شده از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استان اردبیل عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انجام تبلیغات میدانی و فضای مجازی این موفقیت تداوم یافته و این کارگروه بیش از پیش در برنامه‌های راهبردی خود و در راستای اعتلای فرهنگ همبستگی برای حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه به شایستگی نقش خود را ایفا کند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل افزود: کلید حل مشکل اشتغال کشور، رفع موانع کسب و کار و حمایت از تولید داخلی است و حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز هر چقدر هزینه شود سود خواهد بود و قطعاً پیشگیری بهتر از درمان است.

مجتهدی نیا ادامه داد: پیشگیری از طریق تبلیغات هوشمندانه، گسترش و آگاه‌سازی آحاد جامعه و تشدید نظارت و به روزآوری تجهیزات محقق خواهد شد.


11843530
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است