استانی 16:21 - 11 آذر 1400

شورای ائتلاف دنبال سهم خواهی از دولت در استان بوشهر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر پنجشنبه در نشست هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: نقش این شورا برای مدیریت ارشد استان، مشورتی است و بنایی در دخالت در امور اجرایی استان ندارد.

وی افزود: حضور ۶۰ درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و قرار گرفتن این استان در بین سه استان برتر کشور برای انتخاب حجت الاسلام رئیسی در مسند ریاست جمهوری، نشان می‌دهد که استان بوشهر یک استان انقلابی و ولایتمدار است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با مدیریت بهینه و راهبردی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، این استان در گستره ملی به عنوان یک استان ولایت مدار شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه در هیچ شرایط به دنبال سهم خواهی از دولت در استان بوشهر نیست اما تلاش کرده نیروهای جوان و انقلابی متعهد و متخصص را هم راستا با بیانیه گام دوم انقلاب به مدیریت ارشد استان پیشنهاد دهد.

جمالی ادامه داد: تجربه کار مشترک نیروهای انقلاب در استان بوشهر طی دو سال گذشته و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نشان داد که یک وحدت و هم صدایی بین این طیف در مسیر ولایت مداری وجود دارد.

وی افزود: فعال کردن مجامع شهرستانی، انجام جلسات منظم دو هفته یک بار شورا، جذب جوانان انقلابی و ایجاد بانکی از نیروهای انقلابی متخصص و متعهد برای قرار گرفتن در مناصب مدیریتی در قالب پیشنهاد به مدیریت ارشد استان در برنامه کاری قرار دارد.


11347355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است