بازار 06:55 - 23 آبان 1401

لیست قیمت پروازهای تهران به مشهد در پاییز

چه عادت داشته باشید یا نه، رزرو و انتخاب بلیط هواپیما با قیمت و شرایط مناسب همیشه یک معمای چینی است. ما با مشاهده لیست قیمت و شرایط و نکات پیش از انتخاب، می‌توانید بهترین بلیط را خریداری نمایید. حتی برای مسیر پرتردد و شلوغی مانند تهران به مشهد.

جستجو برای یک پرواز ممکن است کمی سخت باشد. عوامل زیادی وجود دارد: تاریخ، زمان، قیمت، کلاس پروازی، نوع ایرلاین، شهر مبدا و مقصد، مناسبت‌های مختلف و موارد دیگر. حتی وقتی دقیقاً می‌دانید چه زمانی و کجا می‌خواهید سفر کنید.

باید بدانید که کجا باید بهترین قیمت را جستجو کنید؟ لیست  قیمت پرواز در فصل زمان سفر شما چقدر است؟ تا بتوانید دقیقا پروازی که برای شما مناسب است را رزرو کنید.

 

ایرلاین‌های فعال در مسیر هوایی تهران به مشهد

یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای هوایی ایران تهران به مشهد می‌باشد که از همین رو روزانه پروازهای متعددی از تهران به این مقصد انجام می‌شود.

روزانه حدودا 13 پرواز از تهران به مشهد انجام می‌شود، به طور کلی ایرلاین‌هایی که در مسیر تهران به مشهد پرواز دارند موارد زیر می‌باشند:

  • ماهان
  • ایران ایرتور
  • ایران ایر
  • زاگرس
  • آتا
  • زاگرس
  • سپهران
  • وارش
  • تابان
  • آسمان
  • ساها
  • کاسپین
  • Aero Contractors

لیست قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد

عوامل متعددی در تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد تاثیر دارد اما به طور کلی لیست قیمت بلیط این مسیر (تهران به مشهد) در فصل پاییز به اینصورت می‌باشد.

 

قیمت بلیط تهران کیش در روزهای عادی

000/019/1

قیمت بلیط تهران کیش در روزهای کم تقاضا

000/500

قیمت بلیط تهران کیش در مناسبت‌های خاص

000/500/1

 

مقایسه قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد در سه ماه پاییز

با مقایسه انواع بلیط تهران مشهد از سایت طاهاگشت به صورت یکجا می‌توانید مناسب‌ترین پرواز را انتخاب و در نهایت با بهترین قیمت بلیط مورد نظر را رزرو کنید.

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران به مشهد

تجربه مسافران هوایی و شواهد نشان می‌دهد که اگر بلیط خود را زمانی بخرید که تقاضا بیشتر می‌باشد، قیمت بلیط هواپیما بسیار بیشتر از قیمت عادی به فروش می‌رسد. در مقابل در زمان‌های کم تقاضا این مبلغ بسیار کمتر از میزان عادی می‌باشد.

اما از آنجایی که مسیر تهران به مشهد یکی از مسیرهای پرتردد کشور می‌باشد. باید بدانید که بلیط هواپیما این مسیر در چه زمان‌هایی از سال کمترین مسافر را داشته و در نتیجه ارزان‌ترین بلیط را خواهد داشت.

برای تهیه بلیط پرواز تهران مشهد مناسب باید روزهای میانی هفته مسافران کمتر هستند و معمولا پروازهای صبح زود مورد توجه مسافران نیست، با انتخاب این دو مورد می‌توانید هزینه کمتری برای پرواز بپردازید.

اما به طور کلی ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران به مقصد مشهد را می‌توانید در ماه‌ها مهر به دلیل شروع مدارس؛ سه ماه زمستان به دلیل سرما و البته اسفندماه به دلیل نزدیکی به نوروز رزرو نمایید.

فرودگاه مشهد

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در قسمت جنوب شرقی شهر واقع شده و فاصله بسیار کمی تا مرکز شهر و هتل‌های مهم و به نام دارد.

این فرودگاه بعد از فرودگاه مهرآباد تهران، پرتردد ترین فرودگاه کشور می‌باشد که 14 شرکت هواپیمایی داخلی و 16 شرکت هواپیمایی خارجی روزان هاین فرودگاه پرواز انجام می‌دهند.

فرودگاه مشهد دارای دو ترمینال می‌باشد که تمامی پروازهای داخلی در ترمینال 1 انجام می‌شود.

مدت زمان پرواز کیش به تهران

مسافت هوایی تهران تا مشهد 752 کیلومتر می‌باشد و حدود 1 ساعت و 25 دقیقه زمان می‌برد گاهی بنا به دلایل مختلف می‌تواند این مدت زمان کمی بیشتر و یا کمتر شود.

این پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران شروع و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد فرود می‌آید.

The Outdated Gender Norms You Encounter When Booking Your Plane Ticket |  Condé Nast Traveler

10 قدم برای خرید بهترین بلیط پرواز تهران به مشهد

از آنجایی که در حال حاضر بیشتر خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین انجام می‌شود. با چند نکته ساده می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط را خریداری نمایید.

  • شماره 1: یافتن ارزانترین پروازها: بهترین وب سایت برای رزرو پرواز

در صدر لیست نکات مهم برای رزرو پرواز، استفاده از سایتهای آنلاین خرید بلیط قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه ارزان‌ترین و بهترین پرواز را دریافت کنید، باید بدانید که کجا آنلاین جستجو کنید.

یک سایت جامع و معتبر پیدا کنید که ترجیحا پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و دفتر فروش حضوری داشته باشد. البته با یک جستجو ساده می‌توانید سایت‌های معتبر را پیدا کنید.

  • شماره 2 برای رزرو پرواز: رفت و برگشت را با هم رزرو کنید

یکی از بهترین نکات رزرو پرواز این است که هم بلیط رفت و برگشت را با هم و به صورت دو پرواز جدا از هم چک نمایید.

با اینکار هم می‌توانید زمان پرواز دلخواه را داشته باشید و هم می‌توانید بلیط با قیمت کمتر داشته باشید.

  • شماره 3: زمان رزرو

البته این ترفند بیشتر برای پروازهای سیستمی و بین المللی می‌باشد. اما به طور کلی باید بدانید که بلیط پرواز را هر چه زودتر تهیه کنید، قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد و حتما مطمئن خواهید شد که پرواز مورد نظر را خریداری خواهید کرد.

  • شماره 4: فرودگاه‌های جایگزین را جستجو کنید

یکی دیگر از بهترین نکات ما برای دریافت پروازهای مناسب این است که انتخاب فرودگاه خود را تنظیم کنید. این مورد نیز برای کلان شهرهای جهان می‌باشد.

  • شماره 5: در انتخاب روزها و زمان‌ها انعطاف پذیر باشید

انعطاف پذیری در تاریخ و زمان پروازها یکی دیگر از ترفندهای دریافت پروازهای ارزان است.

برخی از روزهای هفته مانند شنبه‌ها، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها که تقاضای مسافران بسیار بیشتر است گران‌تر می‌باشد. به طور معمول، ارزان‌ترین روزها برای پرواز معمولا سه شنبه و چهارشنبه است.

 

منبع: تابناک

 


11737076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است