استانی 20:22 - 15 مرداد 1399
اسلامی:
ایسنا/مرکزی وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای با برنامه منسجم و پایدار طرح های بازآفرینی شهری با برنامه مشخص از برنامه های دولت است تا شاهد هیچگونه حاشیه نشینی و بافت فرسوده در کشور نباشیم.

عرضه و تولید مسکن پایدار از برنامه های دولت است

محمد اسلامی روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه در جریان سفر به استان مرکزی در آیین کلنگ زنی پروژه مشارکتی ۲۴۰ واحدی اقدام ملی مسکن در کوی سجادیه اظهار کرد: کوی‌ سجادیه اراک یکی از مصادیق درست طرح بازآفرینی شهری است و این منطقه ظرفیت اجرای فاز چهارم این طرح را نیز دارد.



وی افزود: سازندگان، کارگران و انبوه سازان باید اراده و توان خود را جهت حفظ کیفیت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن بکار گیرند و همچنین در راستای این طرح باید معماری ایرانی و اسلامی نیز مورد توجه باشد.



وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۲۰ هزار واحد در استان مرکزی پایه گذاری شده و اجرای آن دغدغه مردم در جهت مسکن را کاهش خواهد داد.



استاندار مرکزی نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: علیرغم شرایط اقتصادی و تحریم های موجود؛ در استان ۸۰ پروژه راه و شهرسازی فعال است.



سید علی آقازاده افزود: در این شرایط مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران به کمک آمده اند و با کمک آنها اقدامات بزرگی انجام شده است.



وی با بیان اینکه قیمت مسکن در استان و بویژه شهر اراک در ماه های اخیر قیمت صعودی داشته ادامه داد: در استان مرکزی زمین برای هشت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزارنفر در اراک و ساوه تامین شده و عملیات اجرایی تعداد زیادی از این طرح ها آغاز شده که ساخت این واحدها تاثیر بالایی در کاهش تقاضای مسکن خواهد داشت. حدود ۱۲ هزار واحد نیز در مهاجران و امیرکبیر ایجاد خواهد شد.



وزیر راه و شهرسازی در ادامه این سفر از پل سنجان نیز بازدید کرد.


10654661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است