بین‌الملل 04:30 - 07 آذر 1402
چهارمین مرحله از تبادل اسرا بین رژیم موقت صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس بامداد سه‌شنبه انجام شد.

مرحله چهارم تبادل اسرا انجام شد+ فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چهارمین مرحله از تبادل اسرا بین رژیم موقت صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس بامداد سه‌شنبه تکمیل شد.

گردان‌های القسام در این مرحله ۱۱ اسیر صهیونیست را به صلیب سرخ تحویل دادند که آنها را به فلسطین اشغالی بردند.

صهیونیست‌ها نیز ۳۳ اسیر فلسطینی را آزاد کردند که اتوبوس آنها دقایقی پیش به شهر «بیتونیا» در غرب رام‌الله واقع در کرانه باختری وارد شد.

 

 

در حال تکمیل...


12010973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای اروپا در پایان نشست سران ۲۷ عضو اتحادیه با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر ادعا‌های تکراری مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین که بار‌ها از سوی تهران رد شد، مطرح و پاسخ مشروع تهران به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد جمعه و در بیانیه‌ای از آغاز مرحله جدید رویارویی و تشدید تنش با رژیم صهیونیستی خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» امیر سعید ایروانی در نامه ای به شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل متحد پیرامون اتهامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران تصریح کرد که حمایت ایران از گروه های مقاومت کاملاً مشروع و مطابق با حقوق بین الملل است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ادعای ترور یحیی سنوار از سوی رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید به جنگ غزه پایان دهیم.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، پنتاگون دخالت در این عملیات را رد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع ایتالیا با اشاره به حملات رژیم تروریستی اسرائیل به نیرو‌های حافظ صلح لبنان تاکید کرد که باید با قوانین جدید از این نیرو‌ها حمایت کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر هلند در حال بررسی طرحی برای اعزام برخی پناهجویان به کشور اوگاندا در شرق آفریقا است تا تعداد درخواست‌های پناهندگی را کاهش دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر هلند در حال بررسی طرحی برای اعزام برخی پناهجویان به کشور اوگاندا در شرق آفریقا است تا تعداد درخواست‌های پناهندگی را کاهش دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید نظامی تائید کرد که ۲ افسر و ۳ سرباز صهیونیست در مواجهه با نیرو‌های حزب‌الله به هلاکت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پایان اجلاس سران که در بروکسل برگزار شد، سران اتحادیه اروپا بر ادامه حمایت نظامی از اوکراین تاکید کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است