استانی 14:25 - 27 اردیبهشت 1400
فرماندار مطرح کرد
ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ این شهرستان به صورت نیمه الکترونیکی خبر داد و گفت: از ۲۵ فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰در شهرستان اسدآباد ۲۳ فرآیند به صورت الکترونیکی و دستگاه احراز هویت و دو فرآیند اخذ و شمارش آراء به صورت دستی خواهد بود.

پیش‌بینی ۱۱۸ شعبه اخذ رأی در اسدآباد

سعید کتابی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا طبق اختیاری که ستاد انتخابات کشور داده، شعبه های انتخابی هر استان و شهرستان تا ۱۰ درصد به شرط شعبه های بالای ۱۰۰۰ نفر قابل افزایش بوده که در همین راستا سهمیه اسدآباد ۱۲۲ شعبه است.

وی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ تعداد شعبه های شهری و روستایی این شهرستان ۱۱۴ شعبه بوده است اما این دوره با ارزیابی و بررسی شعبه ها احتمال افزایش شعبه های انتخاباتی تا ۱۱۸ مورد وجود خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق مشارکت حداکثری اساس کار مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: فرآیند انتخابات در این شهرستان براساس تقویم زمان بندی در حال اجراست و جلسات ستاد انتخابات و هیئت اجرایی به صورت مستمر برگزار می شود و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات هریک براساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

کتابی اضافه کرد: تأکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل و با صیانت از آراء مردم برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم.

به گزارش ایسنا، در انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴۰۰ تعداد ۸۴ روستای اسدآباد واجد شرایط برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی بوده که از این تعداد ۲۸ روستا به بخش پیرسلمان و ۵۶ روستا به بخش مرکزی اختصاص دارد.

انتهای پیام


11070331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است