بازار 12:47 - 27 شهریور 1399

کارفرمایان چگونه حسابداری کسب و کارشان را مدیریت کنند؟

گزارشی از چگونگی مدیریت حساب­ها توسط شرکت حسابداری را می خوانید .

استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری می­تواند بسیاری از مشکلات مالیاتی شرکت­ها را برطرف نماید. شرکت­های حسابداری امکانات متفاوتی از جمله مدیریت حساب­ها، مشاوره مالیاتی و مشاوره حسابداری ارائه می­دهند که باتوجه به ساختار هر شرکت و نوع نیاز آن­ها به خدمات حسابداری هرکدام از آن­ها می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

انجام امور حسابداری یک شرکت، حتی اگر شرکت کوچکی داشته باشید، دردسرها و ظرافت­هایی دارد که هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. ممیزین اداره مالیات بسیار سختگیر هستند و همین کار رسیدگی به حساب­های یک کسب­و­کار را دشوارتر می­کند، برای انجام این کار شما باید مسائل مالیاتی را با دقت رعایت کنید و گاهی برای انجام این امور به کمک نیاز خواهید داشت. در این گزارش همراه ما باشید تا تشریح کنیم که چگونه یک شرکت حسابداری می­تواند کنترل امور را در دست بگیرد و در انجام امور حسابداری به شما کمک کند.

چگونگی مدیریت حسابداری یک شرکت

اگر شما برای انجام امور حسابداری شرکت خود به کمک نیاز دارید، برای انجام این کار می­توانید از متخصصین حسابداری و مالیاتی کمک بگیرید تا امور شما را با بیشترین ضریب اطمینان و کمترین امکان خطا انجام دهند. در ادامه به معرفی راه­های پیش­روی شما برای انجام امور حسابداری شرکت و یا کسب­و­کارتان آشنا خواهیم کرد.

سپردن امور به یک شرکت حسابداری

بهترین روش انجام امور حسابداری شرکت و یا کسب­و­کار شما، مراجعه به یک شرکت حسابداری و استفاده از خدمات حسابداری آن­ها خواهد بود به این شیوه که اداره­ی کامل امور حسابداری خود را برعهده­ی آن­ها قرار دهید. پس از بستن یک قرارداد با این دفاتر خدمات مالی تمام امور مالیاتی و حسابداری شرکت و یا کسب­و­کار خود را به این مجموعه  سپرده خواهد شد. این روش تمام نگرانی­های شما را برای امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان را برطرف خواهدکرد زیرا گروه کارشناسان امور مالی با بررسی کسب­و­کار شما، از روش­های مختلفی مثل اعزام حسابداری به­صورت پاره­وقت، امور مالیاتی و حسابداری شما را به طور کامل بر عهده می­گیرد.

خدمات حسابداری

برخی شرکت های حسابداری علاوه بر به دست گرفتن کلیه امور حسابداری شما ، در بخش های دیگری از کسب و کار شما نیز میتوانند خدمات حسابداری ارائه­کنند. این روش برای زمانی که شرکت شما بخش حسابداری داشته باشد و تنها برای رفع برخی مشکلات نیازمند خدمات یک شرکت حسابداری باشید، مناسب است. شما تنها در بخش مورد نیاز از کمک یک موسسه حسابداری بهره خواهید برد.

مشاوره مالیاتی

در برخی از مواقع، مشکلات حسابداری یک شرکت به مسائل مالیاتی ارتباط دارد، در این صورت نیز با کمک گرفتن از خدمات مشاوره مالیاتی یک شرکت حسابداری خبره می­توانید مشکلات خود را برطرف کنید. شما می­توانید با مراجعه به یک دفتر خدمات مالی ، از خدمات مالیاتی آن­ها استفاده کرده و یک مشاور مالیاتی پاره­وقت به تیم حسابداری خود اضافه کنید تا با نظارت بر روند امور حسابداری شرکت شما، ضمن آگاه­سازی شما از مشکلات و نواقص آن­ها را برطرف کند.

مشاوره حسابداری

اگر با وجود داشتن یک گروه حسابداری کامل، همچنان به خدمات حسابداری نیاز دارید، استفاده از خدمات مشاوره یک شرکت حسابداری برای شما مناسب است. در این روش، تمامی امور مالیاتی و حسابداری شما تحت نظارت این مشاوران خواهد بود و توسط او بررسی می شود و این کارشناس امور مالی از اینکه کسب و کار شما در مسیر درست مالی و مالیاتی پیش خواهد رفت مطمئن می شود .

سطوح مختلف تقسیم کار در یک سازمان

برای تقسیم کار در یک واحد تجاری یا کسب و کار بزرگ، می‌توان سطوح مختلف قائل شد:

  • سپردن مسئولیت به کارمندان: گاهاً مدیران تصمیم می‌گیرند که یک مسئولیت و خدمت خاص را به وظیفه کارمندی که در حال حاضر در مجموعه مشغول به کار است بسپارند. این ابتدایی راه حل یک سیستم مدیریتی است و معمولاً بدون در نظر گرفتن تخصص انجام می‌شود.
  • استخدام کارمندان متخصص: این یک تصمیم مهم است که بر مبنای تخصص اتخاذ خواهد شد. در این حالت یک شرکت برای پیشبرد امور حسابداری و مالی خود، یک حسابدار متخصص(در برخی موارد چند حسابدار) را استخدام می‌کند. این یک روش عالی است اما در عین حال معایبی به همراه دارد.
  • برون‌سپاری: این عالی‌ترین سطح تقسیم کار در یک پروسه اداری است که بر مبنای آن یک شرکت یا سازمان تصمیم می‌گیرد تا یکی از امور خاص خود را به یک شرکت متخصص در آن زمینه خاص واگذار کند. برون سپاری عالی‌ترین سطح تقسیم کار است و ثمرات زیادی به همراه دارد.

به کدام شرکت حسابداری مراجعه کنیم ؟

محاسبان تلاشگر خبره  یک شرکت حسابداری پیشرو با ارائه خدمات مشاوره حسابداری، مشاوره مالیاتی، دادرسی مالیاتی و دیگر خدمات مالیاتی و حسابداری، است. این موسسه حسابداری با سال­ها تجربه اعتماد بسیاری از شرکت­های بزرگ را جلب نموده و با آن­ها کار کرده است. کادر متخصص و مجرب این شرکت حسابداری قادر خواهند بود تا امور حسابداری و مالیاتی شرکت و یا کسب­و­کار شما را بر عهده بگیرند و مشکلات مالی و مالیاتی شما را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.

 

 

 


10720780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است