بازار 16:55 - 06 اسفند 1398

بهترین شهر مالزی برای سفر در نوروز

با نزدیک شدن به سال جدید شاید بخواهید خودتان را برای یک سفر چند روزه آماده کنید. به طور کلی بهار از مناسب ترین فصل ها برای یک مسافرت چند روزه است. چون هم سرمای زمستان را ندارد و هم اینکه به اندازه تابستان گرم نیست. از طرفی هم با استفاده از تعطیلات 13 روزه آن می توان خود را برای شروع سال جدید همراه با انرژی تازه آماده کرد. اگر قرار باشد برای شما در نوروز پیشنهادی داشته باشیم، بدون شک آن پیشنهاد سفر به مالزی خواهد بود. حال اینکه از بین شهرهای آن به کدامیک سفر کنید، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. فقط به یاد داشته باشید که برای سفر به هر کجای دنیا به خصوص کشورهای خارجی بهتر است از طریق آژانس های گردشگری اقدام کنید. این کار باعث می شود تا از درستی انجام روند سفرتان اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشد که همه چیز با مدیریت و برنامه ای از قبل تعیین شده پیش خواهد رفت. از جمله آژانس های گردشگری که با خیال راحت می توانید به آن اطمینان کنید، آژانس مسافرتی سلام پرواز است که با مراجعه به سایت آن می توانید از قیمت تور مالزی و سایر اطلاعات آن باخبر شوید. در نظر داشته باشید حجم بالای سفرها در نوروز ممکن است شما را در خرید تور دچار مشکل کند. به همین دلیل بهتر است از قبل برای خرید تور و به طور کلی برنامه ریزی سفر اقدام نمایید.

کوالالامپور در نوروز

کوالالامپور که در واقع پایتخت مالزی است، هر ساله گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می کند. چرا که هم مراکز خرید گوناگونی داشته و از این رو برای دوستداران خرید بسیار مناسب است و هم این که مکان های زیادی را برای گشت و گذار و تفریح دارد. در رابطه با شرایط آب و هوایی آن می توان گفت که جزء شهرهای شرجی و مرطوب مالزی محسوب می شود. به همین جهت شاید بهترین زمان سفر به آن در فصل های زمستان و همچنین پاییز باشد. اگر در این فصل ها به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید، بدون شک بهترین آب و هوای آن نصیبتان خواهد شد. البته بهار هم که زمان زیادی از زمستان نگذشته است می تواند فرصت خوبی برای این سفر باشد. البته حجم بارش ها هنوز کامل قطع نشده و هوا آنقدرها گرم نیست. به همین دلیل در صورتی که بخواهید در تعطیلات نوروز به کوالالامپور سفر کنید، باید حتما چتر، کفش و لباس مناسب و... را با خود به همراه داشته باشید. چون شرایط آب و هوایی در این فصل به گونه ای است که هوا خیلی گرم و یا خیلی سرد نیست و باید لباس مناسبی به تن داشته باشید و هم اینکه تعداد دفعات بارش باران ممکن است بیشتر از فصل های پاییز و زمستان آن باشد. از جمله مکان های تفریحی کوالالامپور به آکواریوم KLCC، پارک سان وی، غار میمون ها، جنگل FRIM و... می توان اشاره کرد.

سفری نوروزی به لنکاوی

اگر قصد دارید تور نوروز مالزی  را برای تعطیلات خود انتخاب کنید، سعی کنید حتما به لنکاوی سری بزنید. چرا که لنکاوی از جذابیت های به خصوصی برخوردار بوده که مطمئنا شما را شیفته آن می کند. در لنکاوی جزایر متعددی وجود دارد که اگر به طبیعت علاقه زیادی داشته باشید، می توانید با گشت و گذار در هر یک از آنها لحظات خوشی را تجربه کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال آرامشی به دور از هرگونه هیاهو هستید، می توانید با قدم زدن بر روی شن های سواحل و تماشای آب های زیبا و درخشان دریاهای لنکاوی روحتان را با استفاده از آنها جلا ببخشید. در صورت تمایل نیز می توانید از جنگل های استوایی آن دیدن کنید. همچنین در صورتی که به غذاهای دریایی علاقه داشته باشید، می توانید بهترین نمونه های آن را در لنکاوی تجربه نمایید. در رستوران های دریایی لنکاوی می توانید خوشمزه ترین غذاها را با کیفیتی بالا میل کنید. از جمله غذاهای دریایی می توان به خرچنگ، سرخو، ماهی خاردار و... اشاره کرد. مطمئن باشید از تجربه خود پشیمان نخواهید شد.

ضمنا در نظر داشته باشید که لنکاوی در مقایسه با کوالالامپور برای سفر در فصل بهار مناسب تر خواهد بود. چرا که لنکاوی در بهار دارای آب و هوایی مناسب و آفتابی بوده و در نتیجه برای سفر بسیار مناسب می باشد.

تله کابین لنکاوی: بدون شک سوار شدن بر تله کابین لنکاوی یکی از بهترین تجارب را نصیبتان خواهد کرد. چرا که این امکان را به شما می دهد تا جاذبه های زیبا و دیدنی لنکاوی را از فاصله ای بالا و در نتیجه از نگاهی متفاوت ببینید باغ برنج لامان: اگر به دیدن موزه ها علاقه زیادی دارید، باغ برنج لامان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با مراجعه به آن می توانید شاهد عکس، مجسمه، حیاطی زیبا و.... باشید. به طور کلی باغ برنج لامان شما را به خوبی سرگرم خواهد کرد. از جمله دیگر جاذبه های گردشگری لنکاوی می توان به باغ پرندگان، پل هوایی، مسجد آل هانا، آبشار و.... اشاره کرد.

برگفته از سایت سلام پرواز https://www.salamparvaz.com


10412967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است