بازار 14:49 - 26 آبان 1401

لیست پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین در سال 1401

لیست پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین در سال 1401

مقدمه

از بزرگ ترین کشورهای اقتصادی دنیا که در زمینه تولید کالاهای مختلف جزء اصلی ترین تولید کننده ها به شمار می آید، می توان به کشور چین اشاره کرد. از آن جا که کشور جمهوری اسلامی ایران با کشور چین روابط خوبی در زمینه تجارت دارد، سبب شده است که تجار به واردات کالا از چین روی بیاورند و علاقه خود را به بازار واردات پرسود کالا نشان دهند‌. اما قبل از هر چیزی باید از تمام قوانین و مقررات گمرکی و لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین اطلاع کافی داشت که در این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما عزیزان را بیشتر با لیست کالاهای پرسودی که از چین می توان وارد کرد آشنا می کند. 

 

چرا برای واردات کشور چین را انتخاب کنید؟

کشور چین یکی از مهم ترین تولید کننده های کالا در حوزه های مختلف می باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که تجار را به سمت واردات کالا از چین سوق داده می شوند، تنوع داشتن کالاها و قیمت مقرون به صرفه آن ها می باشد. البته کالاهای پرسود وارداتی از چین در بین مردم کشور جمهوری اسلامی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که همین امر سبب واردات پرسود کالا برای تجار شده است. برندهایی که در دنیا طرفداران زیادی دارند برای این که هزینه ها را کاهش دهند، أکثر محصولات خود را در کشور چین به تولید می رسانند.

مزایای واردات از چین

یکی از مزایای واردات کالا از چین سود بالای آن است که برای شخص وارد کننده به همراه دارد. کشور چین محصولات را به صورت انبوه و با به روزترین تکنولوژی ها تولید می کند، نیروهای جذب شده برای کار در شرکت های تولید کننده قیمت پایینی دارند که سبب شده است تجار کالاهای پرسود وارداتی از چین را به سرعت در بازار ایران عرضه کنند. پایین بودن قیمت کالاهای چینی از دیگر مزیت های واردات پرسود کالا از چین می باشد که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است‌. کمیاب بودن نمونه کالاها در کشورهای دیگر و به روز بودن محصولات از دیگر مزایای واردات کالا از چین است. تنوع داشتن کالاها و داشتن سطح کیفیت های مختلف باعث شده که تمام قشر جامعه از کالاها استفاده کنند که این هم از مزیت های کالاهای پرسود وارداتی از چین می باشد.

نکات مهمی که برای واردات کالا از چین باید بدانید

برای واردات کالا از چین باید هر وارد کننده ای نکاتی را رعایت کند و به آن توجه داشته باشد که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به بررسی آن ها می پردازد.

  • برای واردات پرسود کالا باید هدف گذاری کرد، یعنی هر وارد کننده ای قبل از این که اقدامی جهت واردات کالا از چین انجام دهد باید نوع کالای خود را مشخص کند و تقاضای بازار را نسبت به نوع محصولی که برای واردات انتخاب کرده به طور کامل آنالیز کند.

  • از نکات مهم واردات کالا از چین ثبت کردن سفارش است، زیرا با ثبت سفارش کالاهای چینی اجازه ورود پیدا می کنند و سیستم اتاق بازرگانی وارد می شوند.

  • داشتن کد هشت الی ده رقمی که به آن HS CODE نیز گفته می شود، برای واردات پرسود کالا از چین بسیار حائز اهمیت است. و هنگام انجام فرایند ترخیص کالا از گمرک با دریافت این کد می توان از تمام هزینه های حقوق ورودی، عوارض گمرکی و مجوزهای لازم کالاهای پرسود وارداتی از چین اطلاع پیدا کرد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به شما پیشنهاد می دهد قبل از واردات کالا از چین تمام مجوز های مورد نیاز را دریافت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

  • نکته دیگری که در مورد کالاهای پرسود وارداتی از چین باید به آن توجه داشت پیدا کردن تولید کنندگان معتبر در کشورهای مختلف است طوری که باید مطمئن شد که استانداردهای کیفی را رعایت کرده اند. بهتر است در این بین برای واردات کالا از چین محصولاتی که کیفیت و قیمت مناسبی دارند انتخاب شوند.

  • یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید برای واردات پرسود کالا از چین در نظر داشت، این است که از رسومات و فرهنگ آن کشور اطلاع کامل داشت تا راحت تر با آن ها وارد مذاکره شد.

  • ثبت قرارداد بین تجار ایرانی و تولیدکنندگان چینی یکی دیگر از نکات مهمی است که برای واردات پرسود کالا از چین باید به آن توجه کرد، طوری که همه ی مشخصات بار و نحوه پرداخت و تحویل آن به طور کامل در قرارداد ثبت شود. با به کار بردن اینکوترمز نوع حمل بار و مسئولیت تاجر و تولید کننده تعیین می شود و مشکلاتی که در مورد هزینه ها ممکن است پیش بیاید به حداقل می رسد.





چرا هزینه واردات از چین ارزان و پرسود است؟

کشور چین یکی از مهم ترین و اصلی ترین کشورهای تولید کننده در سطح جهانی می باشد. هزینه واردات کالا از چین‌ ارزان و پرسود است، زیرا در کشور چین تنوع محصولات بسیار زیاد است و کالاها به صورت انبوه تولید می شوند. به همین دلیل تجار به سمت واردات پرسود کالا از چین سوق داده می شوند. شما میتوانید با دریافت ارز مبادله ای جهت واردات کالا در هزینه های وارداتی خود صرفه جویی نمایید. کالاهای پرسود وارداتی از چین بسیار متنوع هستند و برای تمام گروه های سنی جامعه تولید شده اند.

لیست کالاهای پرسود برای واردات کالا از چین

از آن جا که‌ چین منبع مناسب تولید کالا و صادرات آن است، بنابراین باید تجار برای واردات کالا از چین اقدام کنند‌. کالاهای پرسود وارداتی از چین کالاهایی هستند که با کمترین قیمت خریداری شوند و با سود مناسبی در سایر کشورها به فروش برسند. شما میتوانید از روش خرید از سایت های خارجی عواملی همچون وزن و حجم بر روی هزینه نقل و انتقال تأثیر گذارند، در نهایت سود مناسبی که برای تجار به همراه دارند می توانند به عنوان کالاهای پرسود شناخته شوند. واردات پرسود کالا برای تجار بسیار اهمیت دارد.

یافتن منبع محصولات هم نقش بسزایی بر روی میزان سود کالا دارد که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس روش های مناسبی طراحی کرده و به تجار و وارد کنندگان ارائه می دهد، در ادامه لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین را برای شما عزیزان ارائه می دهیم:

  • ابزار و وسایل‌ الکتریکی

وسایل برقی سود فراوانی برای وارد کنندگان کالا دارند، به همین دلیل جزء کالاهای پرسود وارداتی از چین هستند. واردات پرسود کالاهایی مانند صفحه LCD تلفن همراه و دوربین مداربسته می تواند بسیار مناسب باشد.

  • وسایل جانبی تلفن همراه

واردات کالا از چین می تواند وسایلی همچون گلس، کاور و کابل شارژ باشد که نسبت به وسایل برقی سود کمتری در پی دارد، اما خطر خرابی آن ها به شدت پایین است و هزینه نقل و انتقال آن ها نیز مقرون به صرفه تر است. اگر وارد کنندگان به صورت عمده آن ها را به فروش برسانند می تواند جزء کالاهای پرسود وارداتی از چین باشد.

  • اسباب بازی

یکی از کالاهای پرسود وارداتی اسباب بازی می باشد که در چند سال پیش بیشترین سهم تولید اسباب بازی متعلق به کشور چین بود که به بازارهای جهانی راه یافت و طرفداران زیادی برای خود پیدا کرد.

  • موبایل

کشور چین یکی از مهم ترین کشورهای تولید کننده تلفن همراه می باشد، در این بین بیشترین سهم موبایل جهانی مربوط به شرکت BBK می باشد که برندهایی همچون ،One Plus Realme، Oppo و Vivo را شامل می شود، همچنین گوشی های شیائونی و هواوی نیز شامل کالاهای پرسود وارداتی از چین محسوب می شوند.

  • لوازم التحریر

همه والدین در پی خریدن لوازم التحریری هستند که در عین حال که قیمت پایینی دارند از کیفیت لازم برخوردار باشند، همین موضوع باعث افزایش تقاضای لوازم التحریر شده است‌ که به لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین اضافه شده اند.

  • لوازم آشپزخانه

کالاهای تولید شده برای آشپزخانه در چین بسیار متنوع هستند که باعث افزایش تقاضای محصولات در بازار شده است و به همین علت این محصولات به لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین اضافه شده اند.

  • لوازم ورزشی

کشور چین در زمینه تولید لوازم ورزشی بسیار رشد داشته و به دلیل عرضه محصولات خود با قیمت مناسب طرفداران بسیاری پیدا کرده است که سبب اضافه شدن این مورد به لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین شده است. واردات پرسود کالا برای هر تاجری بسیار حائز اهمیت است.

  • وسایل حیوانات خانگی

وسایل حیوانات خانگی تولید شده در کشور چین از معروف ترین محصولات این کشور است و می تواند گزینه مناسبی برای واردات کالا از چین باشد.

  • کالاهای مسافرتی

در همه جای دنیا صنعت گردشگری بسیار حائز اهمیت است و تاجرانی که در زمینه واردات کالاهای مسافرتی فعالیت می کنند از سود فراوانی بهره مند می شوند، به همین دلیل کالاهای مسافرتی در لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین جای گرفته اند.

جمع بندی

واردات کالا از چین که قیمت پایینی دارند بسیار پر فروش هستند که در نهایت باعث درآمد زایی می شوند. در این مقاله لیست کالاهای پرسود وارداتی از چین را ارائه دادیم تا شما عزیزان راحت تر بتوانید کالای مد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سوابقی که دارد می تواند شما همراهان گرامی را برای واردات پرسود کالا همراهی کند، اگر در زمینه واردات کالا و ترخیص بار هوایی از گمرک فرودگاه امام خمینی به مشاوره احتیاج دارید می توانید با مراجعه به وب سایت fnxcargo.comو یا تماس با شماره 48000110 021 با مشاورین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.


11740646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است