ورزشی 23:05 - 31 خرداد 1393
جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
فوتبال ایتالیا در گزارشی از شکست ایران مقابل آرژانتین در وقت‌های تلف شده نیمه دوم نوشت مسی قلب ایرانی‌ها را شکست.

فوتبال ایتالیا: مسی قلب ایرانی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس، فوتبال ایتالیا در گزارشی از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین در دومین دیدار دو تیم در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل نوشت: آرژانتین ضعیف بود و نزدیک بود چندین بار دروازه‌اش از سوی بازیکنان ایران باز شود؛ از جمله یک ضربه پنالتی که داور نگرفت اما گل مسی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی پیروزی را برای آرژانتین رقم زد.

الخاندرو سابلا پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل بوسنی سیستم تیم را به 4-3-3 تغییر داد و گونزالو هیگواین را از ابتدای بازی به میدان آورد. ایران توانست نیجریه را در یک تساوی بدون گل متوقف کند و امیدوار بود که بتواند آلبی سلسته را نیز خشمگین کند.

لیونل مسی ضربات کاشته زیادی را ارسال کرد که هیچ کدام درون چارچوب نبود. ایران فرصت مشابهی داشت که حسینی توپ را از فاصله نزدیکی به کرنر فرستاد.

آرژانتین توانست در نیمه اول 79 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد اما نتوانست چیز ارزشمندی از این مالکیت به دست آورد.

ایران نشان داد که هنوز به نتیجه امیدوار است و فرصت‌ فوق‌العاده‌ای در دقیقه 52 برای گلزنی به دست آورد. ایران دست به ضد حمله سریعی زد و شیرجه رضا قوچان‌نژاد واکنش سرخیو رومرو را به دنبال داشت.

ایران می‌توانست روی خطای پابلو زابالتا روی اشکان دژاگه در محوطه جریمه صاحب موقعیت پنالتی شود و بازیکن آرژانتین با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شود.

حاجی صفی ضربه کرنری ارسال کرد که ایران بار دیگر دروازه آلبی سلسته را تهدید کرد. دژاگه در دقیقه 67 ضربه سر هوشمندانه‌ای به توپ زد که دروازه‌بان سمپدوریا آن را از زیر تیرک دروازه به بیرون فرستاد.

ایران واقعا نگذاشت که آرژانتین بازی خوبی را به نمایش بگذراد. یک بار دیگر رضا قوچان نژاد فرصت فوق‌العاده‌ای را برای پیروزی از دست داد.

با این حال آرژانتین توانست در یک دقیقه جادویی بازی را به سود خود به پایان برساند و مسی ضربه کات دار مهار نشدنی را وارد دروازه تیم ملی ایران کرد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.


4049758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هادی چوپان در کنفرانس خبری مسترالمپیا گفت: سال گذشته فکر نمی‌کردم که قهرمان نشوم، اما در این دوره به شکلی آماده شدم که هیچ‌کس نتواند نزدیکم شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ارلینگ هالند با به ثمر رساندن دو گل مقابل اسلوونی، با ۳۴ گل زده تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال نروژ شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مسابقات لیگ ملتهای اروپا، ایتالیا مساوی کرد، فرانسه پیروز شد و انگلیس شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مسابقات لیگ ملتهای اروپا، ایتالیا مساوی کرد، فرانسه پیروز شد و انگلیس شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های ملی ژاپن و عراق موفق شدند حریفان خود را در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ شکست دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را پس از استراحتی ۴ روزه امروز پنج‌شنبه از سر گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس داوری درباره قضاوت داور استرالیایی بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی توضیح داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مقابل ازبکستان ۱۰ نفره شدیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاراته‌کا وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبی از کشور رومانی می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مقدماتی جم‌جهانی در آسیا، تیم‌های قطر و عمان حریفان خود را شکست دادند، اما امارات و بحرین متوقف شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است