استانی 17:14 - 12 فروردین 1402

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان البرز در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد در روز سیزده فروردین و افزایش حجم ترافیک ناشی از بازگشت مسافرین در آخرین روز تعطیلات نوروزی همزمان با روز طبیعت، تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس راهور استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت شبکه معابر و عدم تناسب حجم تقاضا و تردد شهروندان در برخی نقاط، پلیس راهور استان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خودرویی و نیروی انسانی، نسبت به روان‌سازی ترافیک به ویژه در مبادی ورودی شهرستان‌های استان اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری با تیم‌های پلیس راهور از توقف به صورت دوبله، توقف در خطوط عبور و محل‌های ممنوع خودداری کند.

سرهنگ رحمتی پور خاطر نشان کرد: برابر ماده ۲۰۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی سوار کردن مسافر در قسمت خارجی وسیله نقلیه ممنوع بوده و بر این اساس تیم‌های پلیس راهور با خودروهای باربری سبک و سنگین که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار وسیله نقلیه می‌کنند، به طور قاطع برخورد خواهد کرد و ضمن متوقف کردن خودرو و اعمال قانون برابر جدول تخلفات رانندگی، از ادامه مسیر وسیله نقلیه جلوگیری خواهد شد، این نکته نیز حائز اهمیت بوده که رانندگان مدنظر داشته باشند علاوه بر بالا بودن مخاطرات جانی برای سرنشینان در قسمت بار، خسارات جانی ناشی از حوادث احتمالی به ایشان تحت پوشش بیمه‌ای نخواهد بود.


11853230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است