بازار 10:52 - 27 آذر 1401

28 مورد از بهترین هتل های ایران را با هم بشناسیم

یکی از پارامترهای مهم که در آغاز سفر باید به آن توجه کنیم، اقامت راحت و به دور از دغدغه است. سفر به هرجایی از کشور با وجود تمام لذت‌ها و خاطره‌ها، بدون استراحت و امکانات کافی تجربه‌ای بد را برایتان رقم می‌زند. در ادامه باهم به چند شهر مختلف و پربازدید ایران سفر می‌کنیم و طی این مسیر به معرفی 28 تا از بهترین هتل های ایران می‌پردازیم و امکانات و دسترسی هر کدام را بررسی می‌کنیم.

بهترین هتل های تهران

در ابتدا سفر کنیم به شهر تهران پایتخت کشور که با وسعت زیادی که دارد مسافران زیادی را از سراسر کشور و جهان برای تجارت به سوی خود جذب می‌کند. در این سفر اقامت راحت و آسوده شرط اول است. از این رو در این مقاله با بهترین هتل های ایران در پایتخت آشنا می‌شویم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تهران هتل اسپیناس پالاس است. این هتل ۵ ستاره و مجلل با طراحی و معماری مدرن و بهترین امکانات و خدمات در سال 1394 افتتاح شده است. این مجموعه که از بهترین هتل های ایران است، دارای 21 طبقه و 400 اتاق و سوئیت لوکس است. به دلیل موقعیت جغرافیایی هتل اتاق‌ها در طبقات بالایی چشم انداز بی‌نظیری از شهر تهران را به مهمانان هدیه می دهند.

این هتل مجلل و لوکس در یکی از بهترین مناطق پایتخت در ارتفاعات سعادت آباد قرار دارد. موقعیت مکانی ویژه این هتل باعث شده است مهمانان در محیطی آرامش بخش اقامتی دلپذیر را تجربه کنند و چشم انداز خیره کننده ای از شهر و کوه های اطراف را تماشا کنند. اتاق دبل، تویین، رویال فمیلی، سوییت جونیور، سوییت رویال و سوییت سینگچر پالاس از انواع اتاق‌ها و سوییت‌هایاین هتل هستند.

از مهمترین خدمات زیبایی این هتل می توان به خدمات زیبایی آقایان مانند پاکسازی صورت و لایه برداری، ماسک و کراتین مو، گریم صورت و خدمات زیبایی بانوان مانند کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور، پرافین تراپی دست و پا، اصلاح مو، صورت و ابرو، فیشیال پوست، کاشت مژه و ... اشاره کرد. بخش ماساژ با ارائه انواع ماساژهای صورت، دست و پا، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ سوئدی، حمام سنتی و ... از دیگر امکانات هتل به شمار می رود.

آدرس: تهران، سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان 33، شماره 21

هتل استقلال تهران

از دیگر هتل های برتر تهران می‌توان به هتل استقلال اشاره کرد. هتل استقلال تهران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های ایران است که در قدیم از لوکس‌ترین هتل های تهران شناخته می‌شده است. هتل استقلال با نام قدیم رویال هیلتون، عنوان بزرگترین هتل خاورمیانه را نیز به خود اختصاص داده بود. هتل استقلال با نام رویال هیلتون توسط سه شرکت ایرانی، آمریکایی و انگلیسی ساخته شد و در تاریخ یک بهمن 1341 توسط محمدرضا شاه پهلوی افتتاح شد. همه اتاق‌های هتل استقلال تهران مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگي داراي سيستم‌ اعلام حريق، صندوق امانات، تلفن، تلويزيون، اينترنت پرسرعت و ديگر ملزومات ويژه هتل‌های 5 ستاره هستند.

سالن ورزشی هتل استقلال دارای بهترین دستگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی است که میهمانان می‌توانند در مدت اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر امکانات ورزشی هتل می‌توان به زمین تنیس آن اشاره کرد. این هتل دارای دو زمین تنیس با ابعاد 20 در 40 مترمربع است. مهمترین ویژگی این زمین‌ها این است که چون سیستم گرمایشی و سرمایشی دارند، می‌توان در همه فصول از آن استفاده کرد.

آدرس: تهران ، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا در تهران از بهترین هتل های ایران است که طرفداران زیادی در بین میهمانان خود دارد. هتل 5 ستاره پرشین پلازا یکی از لوکس‌ترین هتل های تهران به شمار می‌رود که در سال 1397 افتتاح شده است و با ویژگی‌های خاصی که دارد جزو آن دسته از هتل‌هایی است که اقامت در آن خاطره‌ای به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

هتل پرشین پلازا در فضایی به مساحت 6083 متر مربع ساخته شده که 11 طبقه دارد و با دارا بودن 100 اتاق و سوییت با طراحی خاص پذیرای میهمانان خواهد بود. سوییت‌های هتل در طبقه 11 هتل پرشین پلازا قرار دارد. در این طبقه یک اتاق کار VIP تعبیه شده است که برای میهمانان خاص بسیار مناسب خواهد بود چرا که می‌توانند از امکانات خوب و حرفه‌ای اتاق مانند کتابخانه، میز جلسه، مبلمان و غیره استفاده کنند. امکاناتی مانند پارکینگ، آسانسور، صبحانه، اینترنت رایگان در تمام هتل و خدمات دیگر تنها بخشی از امکانات خوب این هتل محسوب می‌شود. رستوران نیز در طبقه M هتل قرار دارد و در فضایی شیک و چشم‌نواز، با انواع غذاهای ایرانی و ملل پذیرای شما خواهد بود. بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا نیز هرروز صبح‌ در این رستوران از شما پذیرایی می‌کند. می‌توانید روزتان را با صبحانه کامل آن آغاز کنید.

آدرس: تهران، منطقه 7، سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42

هتل رمیس تهران

هتل رمیس فرودگاه امام تهران نمونه‌ای از هتل‌های فرودگاهی است که در کنار فرودگاه امام واقع شده است. این هتل فرودگاهی 7 طبقه 196 اتاق دارد و قسمت‌های مختلف دیگری را در خود جای داده است. این مجموعه از هتل های 4 ستاره تهران و جزو بهترین هتل های ایران محسوب می‌شود. هتل رمیس گزینه‌ای عالی برای مسافرانی است که برای سفر‌های کاری کوتاه مدت به تهران سفر کرده‌اند و می‌خواهند در زمان اندک اقامت خود در این شهر، در هتلی مدرن با فاصله‌ای کم از فرودگاه اقامت داشته باشند.

از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل فرودگاهی رمیس وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. قابلیت دسترسی رایگان به اینترنت نیز در تمامی اتاق‌های این هتل امکان پذیر است. صبحانه هرروز در داخل اتاق‌ها سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام به رستوران هتل مراجعه کنند. رستوران این هتل علاوه بر طبخ غذا‌های محلی، انواع غذا‌های بین المللی را نیز سرو می‌کند.

آدرس: تهران، کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس، روبه روی ترمینال شماره یک فرودگاه امام

هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب هتلی چهار ستاره و مجلل در خیابان طالقانی  است که حدود 43 سال پیش شروع به فعالیت کرد. موقعیت مکانی این هتل و دسترسی راحت به مکان‌های مختلف شهر باعث شده است که طرفداران زیادی بین گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد. هتل پارسیان انقلاب با 16 طبقه، از بهترین هتل های ایران است که با امکانات رفاهی و خدماتی ویژه خودرضایت بسیاری از میهمانان خود را جلب کرده است.

این هتل با 247 اتاق و سوئیت کلاسیک و مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی، سالن‌های بزرگ همایش و اجتماعات، رستوران‌های لوکس به‌همراه منوی غذایی بین‌المللی و بهره‌مندی از نیروهای جوان و مجرب، جزو مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور و از هتل‌های منحصر‌به‌فرد تهران به حساب می‌آید.

از امکانات هتل می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، مرکز تجاری، قنادی، خشک‌شویی، استخر، سونا و جکوزی، سیستم اعلان حریق، کافی‌نت، خودپرداز، آرایشگاه، مطب پزشک، کافی‌نت، فروشگاه صنایع‌دستی، فضای سبز، کتاب‌فروشی، سالن همایش، سرویس اتاق و رستوران اشاره کرد. هتل پارسیان انقلاب با دارا بودن سه رستوران و امکان پذیرایی 24 ساعته، شرایط قابل قبولی را برای مهمانان به وجود آورده است. مهمانان می‌توانند در لابی لانژ هتل، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها را بر اساس ذائقه خود سفارش دهند.

آدرس: تهران ، خيابان طالقانی بين ولی عصر و حافظ ، شماره 341

بهترین هتل های مشهد

پس از شهر تهران، می‌رسیم به استان خراسان رضوی شهر مشهد که حرم حضرت رضوی در آن واقع شده است. مشهد در تمام فصول سال و در ایام خاص پذیرای مسافران و زائران زیادی از سراسر نقاط ایران و جهان است. در این قسمت با بهترین هتل های 5 ستاره مشهد آشنا می‌شویم و امکانات هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

هتل قصر طلایی مشهد

در لیست بهترین هتل های ایران، هتل قصر طلایی مشهد از جایگاه خاصی برخوردار است. هتل بین‌ المللی قصر طلایی مشهد هتلی مجلل و باشکوه در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است. هتل بین المللی قصر مشهد جزو لاکچری‌ترین و باشکوه ترین هتل های ایران و خاورمیانه است و به لحاظ طراحی خاص و فوق‌العاده در جهان نیز کم نظیر است. این هتل‌ پنج ستاره در بین هتل های مشهد  تا حرم مطهر تنها ده دقیقه فاصله دارد و دسترسی به سایر جاهای دیدنی مشهد را نیز آسان کرده است.

وجود بازارهای اطراف هتل و نزدیکی این هتل به حرم و کامل بودن امکانات آن، زائران را از هرچیزی در سفر زیارتی خود بی‌نیاز می‌کند. مجموعه آبی با امکاناتی مانند استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و جکوزی با طراحی شیک در خدمت میهمانان است. امکانات ورزشی هتل قصر طلایی مثل سالن بدنسازی و سالن بیلیارد نیز برای وقت‌گذرانی و تفریح درنظر گرفته شده است.

از سوی دیگر هتل قصر طلایی چندین سالن همایش و اتاق جلسات دارد و امکان پذیرایی از کارکنان ویژه شرکت‌‌ها و سازمان‌ها را فراهم کرده است. از مهمترین امکانات این هتل چندین رستوران، کافی شاپ و مجموعه پذیرایی است. در رستوران ترنم غذاهای ایرانی و بین‌‌المللی با مواد غذایی تازه توسط آشپزان ماهر سرو می‌شود. رستوران پنج قاره زوشا بیشتر با غذاهای ملل و خارجی معروف است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ، میدان بسیج، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل مجلل درویشی

از دیگر هتل های نزدیک به حرم، هتل مجلل درویشی است. هتل درویشی را می‌توان یکی از شیک‌ترین و بهترین هتل‌ های ایران به حساب آورد که در حاشیه خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. خیابان امام رضا اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم بوده و تا بارگاه امام رضا (ع) 10 دقیقه پیاده‌روی است. این هتل باشکوه در سال 1390 با 23 طبقه و 223 اتاق مجهز ساخته شد. جالب است بدانید که اولین مجموعه آبی مشهد مقدس با  خدمات تخصصی همانند اسپا و ماساژ در هتل درویشی افتتاح شده است. درباره‌ی هتل مجلل درویشی، طراحی شیک و بی‌نظیر، تمیزی اتاق‌ها، غذاهای خوشمزه و فوق‌العاده و نورپردازی چشم‌نواز، تنها برخی از ویژگی‌های چشمگیر این هتل به حساب می‌آیند. این هتل از تورهای تفریحی، بازارچه سوغات، مجموعه آبی، سالن ماساژ، سالن‌های پذیرایی و سایر موارد هم برخوردار است.

یکی از تالارهای هتل درویشی تالار دیپلمات است؛ این تالار در طبقه یک و در انتهای مرکز خرید هتل درویشی قرار گرفته است. طراحی و رنگ‌بندی فضای داخلی این تالار، بهترین گزینه برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خاص است. میل کردن فست‌‌فودهای باکیفیت، خوش‌طعم و لذیذ در یک فضای دلنشین با طراحی متنوع را در فست فود فیروزه هتل درویشی امتحان کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

هتل الماس 2

یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های ایران که در شهر مقدس مشهد که در سالهای اخیر افتتاح شده‌است و از هتل های 5 ستاره مشهد به شمار می‌رود، هتل الماس 2 است. برج 25 طبقه با معماری شیشه‌ای خیره‌کننده اش میهمانان را به اقامتی به یاد ماندنی دعوت می‌کند. آنچه که زائران و میهمانان را در نگاه اول به خود جذب می‌کند، معماری منحصر بفرد این هتل 25 طبقه است. اتاق‌های مختلف چند تخت‌خوابی با دکوراسیونی بسیار شیک در سبک‌های مختلف مجهز به امکانات ویژه مانند وان و جکوزی هستند. این هتل سالن تشریفات مجللی دارد که می‌توان از آن برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی استفاده کرد. 4 رستوران باکیفیت از جمله رستوران فیروزه، رستوران پانوراما گردان، روف گاردن و رستوران الماس در هتل الماس 2 وجود دارد. در این رستوران‌ها انواع غذاهی متنوع ایتالیایی، سنتی، ترکی، عربی، هندی، چینی، فرانسوی در فضای خاص برای میهمانان عزیز تهیه می‌شود. از دیگر امکانات این هتل بزرگ می توان به خدمات خشک شویی، صبحانه رایگان، کافی‌نت، سالن آرایشی مردانه و زنانه، سالن‌ها و تالارهای برگزاری جشن‌ها و مراسم های عروسی، مرکز خرید، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد ، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 20

هتل هما 1

هتل هما احمدآباد مشهد یا هتل هما 1، جزو بهترین هتل های ایران است و اصالت دیرینه‌ای دارد. سال ساخت این هتل به 1352 بازمی‌گردد و حدود 50 سال قدمت دارد. این هتل در یکی از بهترین مناطق پرطرفدار مشهد یعنی خیابان احمدآباد ساخته شده است. اگر برای رزرو اتاق سری به این هتل بزنید، متوجه می‌شوید که این هتل 5 ستاره نسبت به امکانات فوق‌العاده و خدمات به‌روزی که دارد، قیمت منصفانه‌ای را برای رزرو اتاق‌های مختلف ارائه می‌دهد.

از جمله امکانات عمومی هتل هما 1 مشهد می‌توان کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، گیم نت، سالن پذیرایی، تهویه مطبوع، مرکز تجاری، رستوران، اینترنت ، تلفن، پاور سوئیچ، خدمات پزشکی، فضای سبز، نمازخانه، مینی بار، کافی نت، تلویزیون، پارکینگ و آسانسور را نام برد. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به ماهواره، آسانسور، تلویزیون در لابی، اتاق عقد، مسیر دوچرخه سواری، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی، اتاق چمدان، خدمات خشک شویی، خدمات بیدار باش، پذیرش 24 ساعته، فتوکپی، سرویس به حرم رایگان، خدمات تشریفات ویژه، خدمات عروس و غیره نیز اشاره کرد.

یکی از رستوران هتل هما 1، رستوران گل سرخ است که انواع غذاهای ایرانی را طبخ می‌کند. در این رستوران زیبا و دلباز، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی مانند خورش‌ها، خوراک‌ها، ماهی، مرغ و کباب را می‌توان سفارش داد. در کافی شاپ این هتل نیز انواع میان وعده‌های خوشمزه مانند بستنی، قهوه، دسر، نوشیدنی سرد و گرم و کیک را می‌توانید سفارش دهید. این هتل به راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافربری و حتی خطوط مترو نیز نزدیک است.

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، نبش کلاهدوز، هتل هما احمدآباد

معرفی بهترین هتل های کیش

پس از سفر و زیارت در شهر زیبای مشهد، بهتر است برای گردش و تفریح سری به جنوب ایران بزنیم. جزیره‌ی زیبای کیش که در خلیج فارس ایران واقع شده است و در همه سال میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر نقاط ایران است. برای گردشگری در منطقه آزاد کیش باهم به بررسی بهترین هتل های 5 ستاره کیش می‌پردازیم و بیشتر با امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های ایران و این جزیره زیباست که می توان آن را تصویری رویایی از هر آنچه که یک مسافر در ذهن خود می‌پروراند، دانست. این هتل 5 ستاره در قسمت شمال غربی جزیره کیش قرار دارد و به سبک هتل‌های جدید خاورمیانه بر روی آب دریا طراحی و ساخته شده است. موقعیت خاص جغرافیایی منحصر به فرد این مجموعه باعث شده که میهمانان بتوانند مناظر زیبا و بی نظیری مانند غروب خورشید و اکوسیستم طبیعی دریای مرجانی را از نزدیک تماشا کنند. جالب است بدانید که هتل های مشابه هتل ترنج فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

این هتل پنج ستاره که از بهترین هتل های کیش است، از دو قسمت تشکیل شده که یکی از آن‌ها روی خشکی و دیگری مجموعه‌ای از ویلاهای بهم پیوسته روی آب است. آن بخش از هتل که برروی آب ساخته شده، شامل 100 سوئیت است که همگی دارای کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی هستند. این سوئیت‌ها با یک اسکله چوبی بهم متصل هستند؛ اگر از نمای بالا به آن‌ها نگاه کنید تصویری از یک بته جغه را خواهید دید.

این هتل یک سالن مخصوص برای بازی‌های ساحلی دارد. از جمله تفریحات این سالن می‌توان به ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد اشاره کرد. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی، استخر و سونا بخار و جکوزی از دیگر تفریحات هتل ترنج است. یکی از رستوران‌های درون این مجموعه رستوران ساحلی است. در این رستوران می توانید وعده نهار و شام را با ویو رو به دریا میل کنید.

آدرس: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل داریوش کیش

در فهرست بهترین هتل های ایران، سری به هتل داریوش جزیره کیش می‌زنیم. هتل داریوش یکی از بزرگترین و معتبرترین هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان داریوش واقع شده و با اتاق‌های متنوع و زیبا، امکانات ویژه و خدماتی عالی از بهترین هتل‌های جزیره شناخته شده است. این هتل در زمینی به مساحت 12 هکتار در شمال شرقی جزیره کیش و با الهام از تخت جمشید ساخته شده است. تندیس‌ها و ستون‌های محوطه و محیط داخلی هتل همگی از بنای تخت جمشید الهام گرفته شده و ظاهری خاص به این بنا داده‌اند.

این ساختمان 3 طبقه دارای 190 اتاق و 500 تخت است که تنوع بسیار زیادی دارد. ویو آن‌ها نیز رو به دریا، ساحل و محوطه هتل است. از جمله امکانات ورزشی هتل بزرگ داریوش می‌توان به باشگاه بدن‌سازی و زمین تنیس، پینت بال، بیلیارد، غواصی، ماساژ، استخر روباز برای آقایان و بانوان اشاره کرد. یکی از رستوران‌های محبوب این هتل، رستوران پاسارگاد است که در قسمت انتهایی طبقه همکف واقع شده و پر از نمادهای هخامنشی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی سرو می‌شود. ازدیگر امکانات این هتل مجلل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 12 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، مرکز خرید، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تشریفات و... اشاره کرد.

آدرس: کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که از بهترین هتل های ایران نیز محسوب می‌شود، هتل مارینا پارک است. مارینا پارک هتلی ۵ ستاره با خدمات و امکانات لوکس است که توانسته رضایت میهمانان زیادی را که برای گردش به کیش سفر می‌کنند بدست بیاورد. این هتل در سال 1390 و در زمینی به مساحت 10 هزار هکتار طراحی و ساخته شده است. معماری خاص هتل به گونه‌ای طراحی شده که ساختمان مرکزی را در میان ساحل مرجان کیش قرار داده است. هتل 5 ستاره مارینا پارک بهترین و عالی‌ترین امکانات و خدمات ویژه را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

زمین تنیس با خاک رس، مسیر ویژه دوچرخه سواری با فضای سبز، مسیر ویژه پیاده روی در بین نخلستان‌های کیش و باشگاه ورزشی با کامل‌ترین وسایل از ویژگی‌های مجموعه ورزشی مارینا پارک هستند. در مجموعه آبی این هتل نیز یک استخر سرپوشیده همراه با سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد قرار دارد. همچنین یک مرکز اسپا و ماساژ با استفاده از بهترین متدهای ماساژ دنیا از امکانات مجموعه آبی هتل مارینا به حساب می‌آیند. ساحل اختصاصی مارینا پارک نیز انواع فعالیت‌های تفریحی مانند تیوب سواری، پاراسل، قایق‌های بادبانی، گشت دریایی با کشتی‌های لوکس، پدل بورد، جت فلایر، و ماهیگیری در آب‌های کم عمق در ساحل را در خود جای داده است.

تمامی اتاق‌های هتل با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ، یخچال، مینی بار، اینترنت پر سرعت، میز مخصوص کار، سرویس خواب بسیار راحت، حمام با وسایل بهداشتی، سشوار، کمد لباس، فضای نشیمن (ویژه سوییت‌ها)، دستگاه چای و قوه‌ساز مجهز شده‌اند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، مارینا پارک هتل

هتل صدف کیش

اگر به دنبال هتل های ارزان کیش می‌گردید، انتخاب هتل های 4 ستاره کیش نیز گزینه خوبی خواهد بود. هتل صدف هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای کیش است که در سال 1375 ساخته شده و در سال 1385 نیز در بازسازی کامل قرارگرفته است. این هتل در میدان امیرکبیر کیش واقع‌شده و از 2 طبقه تشکیل شده است. هتل صدف کیش از لحاظ مکانی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. از این هتل تا اکثر بازارها و مناطق گردشگری مانند مرکز خرید مروارید، شارستان، زیتون و سارینا 2 دسترسی آسانی خواهید داشت.

از امکانات این هتل می‌توان به اجاره خودرو، اینترنت رایگان، مبل، میز، روزنامه، دستگاه واکس کفش، تلویزیون، تلفن، کپسول آتش‌نشانی، آتلیه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و محل شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. هتل صدف دارای 55 اتاق و سوییت است که بر اساس خواسته میهمانان و رزرو آن‌ها آماده‌سازی می‌شود. هتل صدف کیش دارای کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و رستوران است که ظرفیت 120 نفری دارد. مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه کافی‌شاپ و رستوران هتل صدف لذت ببرند.

آدرس: کیش، بلوار دانش، نرسیده به میدان امیرکبیر

آشنایی با بهترین هتل های اصفهان

پس از سفر و گردش در منطقه جنوبی ایران، جزیره کیش، خالی از لطف است که از شهر زیبای اصفهان عبور نکنیم. این شهر هر ساله در تعطیلات خاص مانند عید نوروز پذیرای میهمانان زیادی ازسراسر ایران است. برای گشت‌و‌گذار در اصفهان بهتر است اول اقامتگاه خود را انتخاب کنید. در این قسمت با هتل های 5 ستاره اصفهان آشنا می‌شویم.

هتل عباسی؛ نگین هتل های اصفهان

یکی از هتل‌های لوکس شهر اصفهان و بهترین هتل های ایران، هتل عباسی اصفهان است که پذیرای میهمانان زیادی در تعطیلات تابستانه است. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل‌ های اصفهان است که قدمتی 300 ساله دارد. این هتل 4 تالار پذیرایی و انواع کافه و رستوران در خود جای داده است. هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان واقع شده و دسترسی آن به مکان‌های گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، سی و سه پل و بنای منارجنبان بسیار آسان است. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 2 تخته توئین، سوئیت دو نفره معمولی، دو تخته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دو خوابه چهار نفره اشاره کرد. از دیگر امکانات آن می‌توان دو سالن رستوران، پارکینگ سرپوشیده، پارکینگ روباز، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، صندوق امانات، کتابخانه، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، فروشگاه، مرکز خرید و تاکسی سرویس را نام برد.  هتل عباسی که به آن مهمان‌سرای عباسی نیز گفته می‌شود یکی ازجذاب‌ترین و شگفت‌انگیز‌ترین مهمان‌سراها است که 225 اتاق و واحد اقامتی دارد. یک کافه رستوران هم در محوطه‌ی تفریحی هتل وجود دارد که به میهمانان خدمات رسانی می‌کند و میهمانان می‌توانند از محیط دلباز آن استفاده کنند.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهار راه آمادگاه، سمت چپ، خیابان سنگفرش

هتل کوثر

هتل کوثر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ایران است که در اصفهان، در مجاورت رودخانه زاینده رود و در نزدیکی سی و سه پل واقع شده‌است. هتل کوثر اصفهان دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است که اتاق‌های متعدد هرکدام از این ساختمان‌ها امکانات و ویو متفاوتی دارند. هزینه رزرو هتل کوثر اصفهان براساس امکانات، تعداد تخت، نمای پنجره و قرار گرفتن در ساختمان اصلی و یا ساختمان جدید با هم متفاوت است.

هتل کوثر اصفهان در 7 طبقه ساخته شده‌است. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، تجاری و تاریخی اصفهان از مهمترین ویژگی‌های اقامت در این هتل مجلل است. رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی، مجموعه ورزش کامل به همراه باشگاه بدنسازی، استخر و سونا و جکوزی، کافی شاپ، پارکینگ و اینترنت رایگان بخشی از امکانات مهم هتل کوثر به شمار می‌رود.

همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان درخواست اتومبیل با راننده، خرید از فروشگاه‌های سوغات و صنایع دستی، سالن همایش کامل، رستوران و کافی شاپ 24 ساعته، سرویس ترانسفر و تاکسی شبانه روزی، استخر روباز، مسیر پیاده روی، قنادی و شیرینی پزی، فروشگاه سوغات اصفهان، آتلیه عکاسی و تمامی خدمات مورد نیاز را نام برد. بیشتر مسافرانی که در هتل کوثر اصفهان اقامت داشته‌اند، از کیفیت بالای خدمات هتل، کیفیت مطلوب غذای رستوران و همچنین امکانات ویژه هتل راضی بوده‌اند.

آدرس: اصفهان، بلوارملت، رو به روی سی و سه پل

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان از هتل های 4 ستاره اصفهان است که در زمینی به مساحت 9000 مترمربع در یکی از بهترین نقاط تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته است. این هتل 13 طبقه، با 93 واحد اقامتی متشکل از اتاق و سوییت و 186 تخت که در سال 1384 تاسیس شده است. هزینه رزرو هتل آسمان شهر به پارامترهای زیادی مانند بودجه، سلیقه، تعداد نفرات، تاریخ رزرو، فصل سفر، تعطیلات و چند تخته بودن بستگی دارد و براساس این‌ها هزینه رزرو متفاوت هستند اما اگر به دنبال هتل ارزان هستید می‌تواند گزینه خوبی باشد. از امکانات هتل آسمان اصفهان می‌توان به روم سرویس، یخچال، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، آب رایگان، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، نسکافه، آیینه، دراور، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق داخل اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع داخل اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت وای فای، سیستم گرمایشی داخل اتاق، سیستم سرمایشی داخل اتاق، تلفن در اتاق، مبلمان راحتی، تلویزیون داخل اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق اشاره کرد.

رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ هتل با ظرفیت 40 خودرو، کافی شاپ، کافی‌نت، استخر جکوزی و... از امکانات عمومی این هتل به شمار می‌روند. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته توئین شرقی، اتاق دو تخته با چشم‌انداز رو به رودخانه، سوئیت یک خوابه دو نفره، آپارتمان دو خوابه دو نفره و سوئیت رویال یک خوابه دو نفره از انواع اتاق‌های هتل آسمان هستند.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، روبه روی پل فلزی

هتل پیروزی

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره اصفهان هتل پیروزی است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در میدان امام حسین اصفهان قرار گرفته است. این هتل از 95 واحد اقامتی شیک و تمیز در 5 طبقه تشکیل شده و تا به امروز رضایت گردشگران زیادی را با امکانات و خدمات متنوع و بی‌شمار خود جلب کرده است. وجود امکاناتی مانند نمازخانه، آرایشگاه، فروشگاه، جکوزی، صندوق امانات و غیره در داخل هتل باعث شده است که نیاز میهمانان به محیط خارج از هتل کاملا رفع شود. رستوران هر هتل، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن هتل به‌حساب می‌آید. هتل پیروزی اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا توانسته است با رستوران‌های فرنگی و ایرانی خود، رضایت میهمانان را از کیفیت انواع غذاهای خود جلب کند. خدمات خشک‌شویی، نظافت و خانه‌داری نیز به‌طور مرتب در هتل انجام می‌شود و میهمانان در صورت تمایل می‌توانند از خدمات پزشکی کادر مجرب پزشکان هتل نیز بهره‌مند گردند. ازآنجایی‌که این هتل در موقعیت مکانی بسیار مطلوبی قرار گرفته، میهمانان می‌توانند برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان مانند عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد امام، مسجد جامع، سی‌وسه‌پل، میدان نقش‌جهان، موزه تاریخ طبیعی، برج کبوتر و باغ گل‌ها به راحتی به این مناطق مراجعه کنند.

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین

بهترین هتل های شیراز

در مسیر معرفی بهترین هتل های ایران، پس از عبور از شهر اصفهان، به شهر زیبای شیراز می‌رسیم. این شهر به دلیل وجود آرامگاه حافظ، سعدی و تخت جمشید مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. اما برای اینکه فرصت کافی برای بازدید از اماکن دیدنی این شهر داشته باشبیم لازم است که برای اقامت، اطلاعات لازم از هتل های این شهر را داشته باشیم. در این قسمت با هتل های 5 ستاره شیراز بیشتر آشنا خواهیم شد.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از هتل‌های 5 ستاره شهر شیراز و از بهترین هتل های ایران است که در نزدیکی اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر واقع‌شده است. این هتل فوق‌العاده و شیک با طراحی زیبای آن مورد استقبال مسافران بوده و از گردشگران به نحو احسن میزبانی می‌کنند. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در این هتل بی‌نظیر بوده و اقامتی راحت را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. از پرطرفدارترین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه می‌توان به اتاق دوتخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت بیزینس، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه اشاره کرد. در این هتل شیراز، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها هم ایجاد شده تا مهمانان لحظاتی را به آسودگی در این مکان‌ سپری کنند. وجود استخر، سونا و جکوزی نیز در مجموعه آبی این هتل برای افرادی که علاقه‌مند به تفریحات آبی هستند درنظر گرفته شده است. علاوه بر این‌ها، اجاره خودرو برای گشت‌وگذار در جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز در این هتل امکان‌پذیر گشته است. برای خرید نیز می‌توانید به فروشگاه موجود در لابی سر بزنید. وجود کافی‌شاپ، فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، سالن ورزشی، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، خشک‌شویی و... از امکانات عمومی این هتل بزرگ به شمارمی‌رود. قیمت هتل های شیراز براساس نوع خدمات‌رسانی و انتخاب اتاق‌ها متفاوت است.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین هتل‌ های ایران و شهر شیراز است و جزو بهترین و کم‌نظیرترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره در نزدیکی دروازه قرآن واقع شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هتل های شیراز برای اقامت در سفر به این شهر به شمار می‌رود. هتل بزرگ شیراز با 13 طبقه و 158 اتاق ظرفیت قابل توجهی برای 350 مهمان را به‌طور هم‌زمان دارد، علاوه بر مسافران داخلی همه‌ساله از نقاط مختلف جهان برای اقامت از  این هتل استقبال می‌کنند. خدمه ماهر و مسئولیت‌پذیر این هتل  بهترین کیفیت خدمات‌رسانی را برای مهمانان ارائه می‌دهند.

از امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز می‌توان به سالن همایش، کافی‌شاپ، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد. نزدیکی به باغ‌های شیراز، مکان‌های تاریخی مانند تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی نیز سبب می‌شود تا گردشگران به آسانی از محل اقامت خود به جاهای دیدنی دسترسی داشته باشند. مجموعه ورزشی آقایان دارای امکاناتی مانند باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونای خشک و بخار، اتاق‌های مخصوص ماساژ و حوضچه آب سرد است. مجموعه ورزشی بانوان نیز باشگاه ورزشی، استخر و اتاق‌های مخصوص ماساژ را در خود جای داده است. واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق‌ دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت است. اتاق دوبل دارای یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین دارای دو تخت تک نفره و سوئیت دارای دو اتاق‌خواب است.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ چمران

در لیست هتل های شیراز، هتل چمران 5 ستاره نیز خدمات خوبی ارائه می‌دهد. هتل بزرگ چمران با رعایت استانداردهای بین‌المللی هتلداری در 30 طبقه ساخته‌شده است. هتل چمران با تعداد 250 اتاق و سوئیت، چشم‌انداز زیبا و امکانات زیاد بهترین اقامت را برای مسافران خلق می‌کند. در این هتل می‌توانید از خدمات و امکاناتی مانند خدمات بانکی، خدمات گشت‌وگذار، اینترنت پرسرعت، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره و آتلیه عکاسی استفاده کنید. سالن‌های پذیرایی هتل چمران نیز در طبقات 21 و 22 واقع شده‌اند و آماده برگزاری جشن‌ها، مراسمات و مجالس مختلف هستند.

سالن‌ زیبایی و باشگاه ورزشی با تجهیزات پیشرفته، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ در لابی این هتل ایجاد شده و مهمانان می‌توانند در اقامت خود از این خدمات بهره‌مند شوند. در طبقات اول و دوم انواع واحدهای تجاری مانند شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، بانک، آرایشگاه آقایان، فروشگاه لباس و سوغاتی راه‌اندازی شده است. تمامی رستوران‌‌های این هتل در طبقات 24 و 25 این برج قرار دارد. منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی و سنتی را شامل می‌شود. رستوران ملل با دو سالن مجزا  محل سرو انواع غذاهای بین‌المللی است. غذا خوردن در ارتفاع و فضایی منحصر به فرد با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی را در رستوران پاناروما هتل بزرگ چمران تجربه کنید.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر است که با فراهم نمودن تمامی امکانات جزو بهترین هتل های ایران محسوب می‌شود و پذیرای مسافرانی است که به شهر شیراز سفر کرده‌اند. این هتل در سال 1381 و در ساختمانی 7 طبقه ساخته شده است و در مجموع 104 اتاق مجزا را در خود جای داده است. از امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل پرسپولیس شیراز قرار گرفته است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد. صبحانه به صورت بوفه و کاملا رایگان، هر روز صبح در رستوران این هتل سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی در طول روز به رستوران هتل مراجعه کنند. از جمله امکانات تفریحی مانند ورزش‌های آبی هتل پرسپولیس می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد. مسافرانی که با خودروی شخصی خود به شیراز سفر کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ هتل پرسپولیس شیراز استفاده کنند. در رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل با محیطی شیک و زیبا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی و دسرهای لذیذ سرو می‌شود. می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر و بستنی را برای صرف وعده عصرانه در کافی‌شاپ این هتل سفارش دهید.

آدرس: شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان قائم

بهترین هتل‌های تبریز

سفری کنیم به آذربایجان شرقی، تبریز زیبا که در قسمت شمال غربی ایران واقع شده است. مسافرانی که به تبریز سفر می‌کنند، به خوبی می‌دانند که جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی در انتظار آن‌هاست، به همین دلیل  بی‌صبرانه و مشتاقانه در انتظار رسیدن به این شهر زیبا هستند. در این قسمت برای مسافرانی که وارد این شهر جذاب می‌شوند بهترین هتل های 5 ستاره تبریز را معرفی می‌کنیم و بیشتر با امکانات و موقعیت آن‌ها آشنا می‌شویم.

هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی 5ستاره شهریار تبریز که از بهترین هتل های ایران شناخته شده است، در ابتدای جاده ائل گلی تبریز قرار دارد. این هتل در سال 1386 با 10 طبقه و 140 واحد اقامتی در دست ساخت قرار گرفت. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را متمایز می‌کند، چشم‌انداز زیبای آن است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب، امکاناتی است که در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد؛ هتل شهریار این ویژگی را در خود جای داده و در بین هتل‌های داخل کشور از جایگاه خوبی برخوردار است. این هتل به 6 سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سالن‌های ورزشی مجهز برای آقایان و بانوان، رستوران‌های لوکس، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، سونا، جکوزی و بسیاری از امکانات دیگر مجهز است. این هتل با دارا بودن دو رستوران لحظات خوبی را برای میهمانان خود در صرف وعده‌های روزانه رقم می‌زند. این دو رستوران مکانی مناسب برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است که علاوه بر غذاهای لذیذ ایرانی، غذاهای محلی شهر تبریز را هم برای مهمانان تهیه می‌کند.

این هتل به 250 اتاق و سوئیت که شامل اتاق تک نفره، اتاق دونفره، اتاق سه نفره، سوئیت دیلاکس، سوئیت دیپلمات است تجهیز شده است. موقعیت مکانی هتل شهریار به طوری است که تمامی اماکن تاریخی و گردشگری شهر تبریز در نزدیکی این هتل قرار دارند، همچنین در اطراف هتل شهریار ایستگاه وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس برای راحتی در رفت و آمد و دسترسی به فرودگاه و مکان‌های دولتی برای مسافران درنظر گرفته شده است.

آدرس: تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی

هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین هتل های جهان حتما برای شما هم جذاب است. هتل 5 ستاره لاله کندوان تبریز در واقع یکی از هتل های تبریز و سومین هتل صخره‌ای جهان بوده که در دل کوه ساخته شده است. معماری عجیب و منحصربفرد این هتل باعث شگفتی میهمانان و مسافران شهر تبریز می‌شود. قیمت رزرو اتاق در این هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آن‌ها نوع اتاق، بازه زمانی اقامت و استفاده از خدمات ویژه هتل است. برخی از امکانات عمومی این هتل ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، لابی، میز تور، تهویه هوا، چایخانه، سونا، تاکسی سرویس، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، جکوزی و فضای سبز است.

این هتل زیبا دارای رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. اتاق‌های این هتل به صورت دو تخته دبل، توئین و دبل با جکوزی، در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد. از چشم‌انداز زیبای واحدهای اقامتی هتل لاله کندوان نمی‌توان گذر کرد؛ چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها به سمت کوه و برخی دیگر به سمت رودخانه است. در تمامی اتاق‌ها می‌توان امکاناتی مانند مبلمان، دراور، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، کمد لباس، چای ساز، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و روم سرویس را دید. باید بدانید که هتل صخره‌ای لاله کندوان فاقد آسانسور و بالابر بوده؛ بنابراین برای سالمندان و خردسالانی که نمی‌توانند مسیر را طی کنند بهتر است این هتل رزرو نشود.

آدرس: شهر اسکو، دهکده توریستی کندوان، هتل لاله کندوان نمایش نقشه هتل لاله کندوان

 

هتل لاله پارک تبریز

در لیست رزرو هتل های تبریز، هتل لاله پارک یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز قرار گرفته است. در بین هتل‌های شهر تبریز، این هتل از بهترین هتل های ایران شناخته می‌شود. این هتل در نزدیکی پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته و ازمراکز گردشگری همچون پارک ائل گلی، ارگ تبریز، باغ دز کمال، رب رشیدی فاصله کمی دارد. در مجموع 220 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز را درون خود جای داده که ازجمله امکانات خوب موجود در اتاق‌ها می‌توان به دسترسی به اینترنت، تلویزیون، صندوق‌امانات، تخت‌های راحت و استاندارد، مبلمان شیک، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی اشاره کرد که در نوع خود کم‌نظیر است. اما مجلل‌ترین اقامت با بهترین امکانات  به سوئیت رویال هتل تعلق می‌گیرد. این سوئیت که مساحتی بیش از 160 مترمربع دارد اقامتی خاص و به‌یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خوش‌مزه‌ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و ترکی به‌همراه بهترین غذاهای ملل را در رستوران هتل لاله پارک نوش‌جان کنید. این رستوران در طبقه دوم واقع شده و با بکارگیری حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها و با طبخ بهترین غذاها آماده پذیرایی از میهمانان است. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای صرف میان‌وعده، دورهمی‌ها و قرارهای کاری است. در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می‌شود.

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، هتل لاله پارک

هتل بین‌المللی تبریز

از دیگر هتل های ایران، هتل بین المللی یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تبریز است. این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برخوردارست.  این هتل در خیابان امام در مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های گردشگری تبریز دارد. هتل در مجموع 132 اتاق را درون خود جای داده‌است. در اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است. همینطور برای نگهداری اشیای قیمتی در هر اتاق گاوصندوق تعبیه شده است. تلویزیون، اتو، یخچال و حمام اختصاصی نیز از دیگر امکانات رفاهی اتاق‌ها به شمار می‌رود. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره می‌توانند از اتاق‌های دو نفره که شامل یک تخت دونفره یا دو عدد تخت تک نفره است، رزرو خود را انجام دهند؛ اتاق‌های سه نفره هم در این هتل ارائه می‌شود. هتل بین‌المللی تبریز برای پذیرایی از میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را در دل خود جای داده است. این رستوران‌ها با حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها بهترین غذاهای ایرانی و ملل را طبخ می‌کنند. رستوران‌های نیلوفر و بلوط با بی‌نظیرترین غذاهای ایرانی همراه با بوفه‌های متنوع پیش غذا میزبان میهمانان عزیز هستند. در این هتل نیازی نیست از خشک‌شویی خارج از هتل استفاده کنید، خدمات خشک‌شویی هتل لباس‌ها را تمیز و اتو شده به شما تحویل می‌دهد.

آدرس: تبریز، خیابان امام، فلکه دانشگاه

بهترین هتل قم؛ هتل کریمه

در سفر چند روزه خود، سری بزنیم به شهر زیارتی قم، محل حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در این شهر واقع شده است. اگر قصد دارید برای زمان بیشتری از حرم حضرت معصومه زیارت کنید، بهتر است از هتل های قم اتاق رزرو کنید. یکی از بهترین هتل های ایران در شهر قم، هتل 4 ستاره کریمه، از هتل های ارزان است. این هتل از لحاظ قرارگیری در مرکز شهر و دسترسی راحت به مسجد جمکران و مراکز خرید قم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. واحدهای اقامتی هتل از اتاق‌های یک تا پنج نفره و سوئیت چهارنفره متغیر است. تمامی ‌واحدها کاملا تمیز و مرتب و دارای امکاناتی نظیر اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند. سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در تمام اتاق‌های هتل موجود است. رستوران گلباران با ارائه انواع غذاهای ایرانی و ملل از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. فضای دلنشین رستوران سنتی ترنج نیز می‌تواند خاطره‌ای خوب از ناهار و شامی دلچسب را رقم بزند. کافی‌شاپ هتل نیز مکان مناسبی برای دورهمی‌و گپ وگفت‌های دوستانه است. راهنمای گردشگری، خدمات خشک‌شویی و پذیرش 24‌ساعته بخش دیگری از خدماتی است که در هتل کریمه قم ارائه می‌شود. این هتل درست در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است.

آدرس: قم، خیابان حضرتی، میدان آستانه، جنب حرم مطهر

بهترین هتل های گرگان

در مقصد آخر خود سفری داشته باشیم به مناطق شمالی ایران. یکی از شهرهای شمال ایران، شهرستان گرگان است که در استان گلستان سرسبز واقع شده است. از آنجایی که طبیعت بکر و زیبای گرگان زبان‌زد مسافران است، در آخرین بخش این مطلب به معرفی بهترین هتل های ایران در شهرستان گرگان می‌پردازیم و سفر خود را به پایان می‌رسانیم.

هتل قصر بوتانیک گرگان

یکی از هتل های 5 ستاره گرگان، هتل قصر بوتانیک است که در فضایی به مساحت 4 هکتار قرار دارد. این هتل یکی از مجلل‌‌ترین و بهترین هتل‌ های ایران است که در سال 1393 ساخته شده است. هتل قصر بوتانیک گرگان از ساختمانی با 6 طبقه و 75 واحد اقامتی مجزا شامل اتاق‌های دونفره، سه نفره و سوئیت‌های لوکس تشکیل شده است. امکانات ویژه مانند سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی و حمام اختصاصی در تمام اتاق‌ها تجهیز شده است. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای هم در تمامی طبقات وجود دارد. همچنین جهت رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در اتاق‌ها قرار داده شده است. صبحانه کاملا رایگان و به شکل بوفه در هتل قصر بوتانیک گرگان سرو می‌شود. رستوران هتل نیز ظرفیت پذیرایی از 300 نفر را در فضایی آرامش بخش و شیک فراهم کرده است. افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی مانند ناهار و یا شام به رستوران هتل مراجعه کنند. این هتل به دو استخر سرپوشیده مجزا برای استفاده آقایان و بانوان، زمین والیبال ساحلی، زمین تنیس و مسیر دوچرخه‌سواری مجهز است.

آدرس: گرگان، کیلومتر10جاده گرگان-ساری، روبروی روستای نودیجه

هتل آذین گرگان

یکی دیگر از هتل های گرگان، هتل آذین است که یکی از بهترین هتل‌ های 4 ستاره گرگان محسوب می‌شود. هتل آذین در سال 1382 ساخته شده و در سال 1393 آخرین بازسازی آن انجام شد. در 5 طبقه طراحی و دارای 32 واحد اقامتی با امکانات ویژه جهت پذیرایی مهمانان آماده شده است. از تنوع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوییت دوبلکس برای دو نفر، سوییت مخصوص برای دو نفر و رویال سوییت برای سه نفر اشاره کرد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان لابی، کافی‌شاپ، ماهواره، نمازخانه، اینترنت وای‌فای، چایخانه، فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، فضای سبز، صندوق امانات و کافی‌نت را نام برد.

آدرس: گرگان، جاده تهران - گرگان، ورودی شهر

در‌ انتها

در این سفر چند دقیقه‌ای به نقاط زیبای ایران مانند شهر مشهد، جزیره زیبای کیش، شهر زیارتی قم، تبریز و اصفهان و شیراز همراه شما عزیزان بودیم. بهترین هتل های ایران را در نقاط مختلف با تمامی امکانات و نقاط ضعف آن‌ها بررسی کردیم. هتل قصر طلایی در مشهد، هتل اسپیناس پالاس در تهران، هتل ترنج کیش، هتل عباسی اصفهان، هتل زندیه شیراز و هتل کریمه قم از بهترین و مجلل‌ترین هتل های ایران هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 


11761501
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است