استانی 13:56 - 04 آذر 1400

خدمت به مردم استان ایلام بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز پنجشنبه با حمزه زاده، مدیر عامل مجمع خیران کشور و حاج حمید شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

کریمی تبار با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آن‌را هزینه نمی‌کنند، ادامه داد: هزینه درست درآمد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

امام جمعه ایلام با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله‌ای برسد که اموال خود را متعلق به خدا بداند بدون شک بدرستی از آن استفاده و بهره خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال ۱۹ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است افزود: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده‌اند.


11336415
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است