بازار 09:49 - 30 اردیبهشت 1400

فری دیسکاشن آنلاین یا بحث آزاد

کلاس فری دیسکاشن ،  یک کلاس مجزا و جانبی برای یادگیری مهارت های زبان انگلیسی یا زبان های دیگر می باشد. این کلاس کمک می کند تا شما بتوانید با روش های مطرح و امروزی مهارتهای زبان انگلیسی را عمیق تر یاد بگیرید. وبسایت فری بحث ، مرجع تخصصی فری دیسکاشن آنلاین در ایران است.

 

این کلاس ها به شدت پر مخاطب هستند و به دو صورت حضوری و انلاین در دسترس هستند. اگر شما علاقه مند به شرکت در این کلاس ها باشید می توانید در خانه نیز از این کلاس استفاده کنید. در حال ، دوره روزهای فرد ساعت 20 مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. .

 

 

 

 

 

چرا باید در کلاس های فری دیسکاشن  شرکت کنیم ؟

یکی از مهمترین  المان های یادگیری مهارت های چهارگانه کلاس های فری دیسکاشن هستند. امروزه برای یادگیری بهتر مهارت speaking  و توانایی در روان تر صحبت کردن توصیه می شود از این کلا س ها استفاده کنید.

در ادامه این مقاله به مزایای کلاس بحث آزاد می پردازیم.

مزایای استفاده از کلاس های فری دیسکاشن چیست ؟

شما به راحتی می توانید در این کلاس ها اظهار نظر کنید و نظر افراد مختلف را بشنوید.

مهمترین هدف کلاس های فری دیسکاشن تقویت مهارت های چهارگانه زبان مخصوصا speakingاست. شما با شرکت در این کلاس ها می توانید به راحتی صحبت کنید.

تسلط شما با کلاس های فری دیسکاشن افزایش می یابد.

اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

افراد دیگر باعث می شوند خود را به چالش بکشید و جرات صحبت کردن پیدا کنید.

شما با مطالب بیشتری آشنا خواهید شد و دانشتان افزایش می یابد.

آیا این کلاس ها برای  افراد خاصی است؟

 

در جواب این سوال  می توان گفت این کلاس های فری دیسکاشن فقط مخصوص افراد خاصی نیست و همه می توانند شرکت کنند. کلاس بحث آزاد بدون محدودیت در اختیار همگان قرار می گیرد .تنها نیاز به تعیین سطح است و به این شکل افراد در گروه های مختلف قرار می گیرند.

وظیفه یک مدرس خوب در کلاس بحث آزاد چیست ؟

باید اشاره کرد که وظیفه اصلی یک مدرس در کلاس فری دیسکاشن تدریس نیست بلکه تشویق است. مدرس سبب می شود حتی افرادی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند نیز تشویق  شوند و در بحث فری دیسکاشن شرکت کنند .علاوه بر تشویق مدرس باید ناظر خوبی باشد و زبان آموزان را به خوبی هدایت کند. مدرس زمانی که زبان آموزان  نظرات خود را ابراز می کنند باید سعی کند به زبان آموزان لغات جدید یاد دهد. همچنین می تواند زبان آموزان را از لحاظ گرامری در کلاس فری دیسکاشن تصحیح کند.

تفاوت کلاس مکالمه فشرده و فری دیسکاشن

این دو کلاس هدف مشابهی دارند اما از لحاظ ارائه هدف داری تفاوت های زیادی هستند. در کلاس فری دیسکاشن خبری از کتاب مخصوصی نیست و شما براساس سطح خود در گروه های مختلف قرار می گیرید. همانطور که از اسم این کلاس پیداست محدودیتی ندارد ما کلاس های مکالمه فشرده براساس کتب خاصی تدریس می شوند. این کلاس ها علاوه بر یادگیری مکالمه شما به دیگر مهارت ها نیز می پردازید. این دوره های فری دیسکاشن شامل سطوح مختلف می شوند و شما از سطح مبتدی شروع تا پیشرفته به دوره را به پایان می رسانید. اما در کلاس بحث آزاد هیچ پایانی وجود ندارد و کلاس مکمل آموزش زبان و تقویت مهارت speaking است.

انواع کلاس بحث آزاد

 

 

کلاس بحث آزاد با استفاده از فیلم و سریال

در ابتدای کلاس، مدرس موضوعی را مطرح می کند( موضوع فری دیسکاشن) که براساس موضوع فیلم مورد نظر است. سپس از زبان آموزان می خواهد تا به بحث درباره ی موضوع بپردازند و نظر خود را ارائه کنند. مدرس سعی می کند زبان آموزان را با اصطلاحات و لغات مرتبط با موضوع آشنا سازد. در ادامه به مشاهده فیلم می پردازند. حین تماشای فیلم و یا سریال زبان آموزان لغات و اصطلاحات جدید را نت برداری می کنند .سپس دیدگاه خود را راجع به فیلم بررسی می کنند. در پایان فیلم کلاس فری دیسکاشن به بررسی نظرات و دیدگاه ها زبان آموزان می پردازد. زبان آموزان اطلاعات خود را با دیگر همکلاسی های خود به اشتراک می گذارند و تلاش می کنند تا نکات جدیدی یاد بگیرند. در آخر به جمع بندی و نظر کلی می پردازند و اصطلاحات و گرامر های کاربردی را مورد بررسی قرار می دهند.

کلاس های بحث آزاد با موضوع موسیقی

مانند دیگر کلاس های فری دیسکاشن این کلاس نیز با ارائه موضوع شروع می شود. سپس زبان آموزان تاریخچه اهنگ سبک ان را بررسی می کنند. در ادامه به اطلاعاتی درمورد خواننده می پردازند. حال نوبت گوش دادن به اهنگ است. پس از ان زبان آموزان به تبادل نظر و بررسی متن می پردازند .در آخر با جمع بندی چیزهای جدیدی که یاد گرفته اند کلاس فری دیسکاشن به پایان می رسد.

کلاس فری دیسکاشن با بازی انفرادی و گروهی

امروزه در آموزش بازی حرف اول را می زند. تحقیقات جدید ثابت شده بهترین روش برای یادگیری بازی کردن است. بازی کردن افراد را در هر گروه سنی به شوق و ذوق می آورد .بازی موجب  ان می شود تا با علاقه یاد بگیرند. طبق موضوع مورد نظر مدرس بازی طراحی می گردد که مکالمه محور است. قبل از بازی زبان آموزان اطلاعات خود را راجع به موضوع بیان می کنند. سپس بازی شروع می گردد و مدرس مانند داور بر بازی نظارت دارد. حین بازی مدرس سعی می کند به رفع اشکالات زبان آموزان بپردازد و نکات جدید را به دانش آموزان یاد می دهد.

فری دیسکاشن با استفاده از کتاب و مجلات

در این کلاس زبان آموزان باید به تحقیق و مطالعه بپردازند. طبق موضوع مورد نظر مدرس باید تحقیق کنند و یا کتابی خاص را مطالعه کنند. در جلسه بعدی دانش آموزان تحقیقات خود را ارئه می دهند و به پرسش و پاسخ درمورد ان می پردازند. در پایان فری دیسکاشن مدرس نکات کلیدی و نظرات مهم را به دانش آموزان درس می دهد.

فری دیسکاشن در جهت تقویت گرامر

هر جلسه گرامر مورد نظر مدرس ارئه می شود و زبان آموزان به بررسی موضوعات حول ان درس می پردازند. ان ها به پرسش و پاسخ و گفت و گو می نشینند .علاوه بر یادگیری گرامر مورد نظر می توانند مهارت مکالمه خود را نیز تقویت کنند.

در این مقاله به بررسی کلاسهای فری دیسکاشن پرداختیم. به چگونگی برگزاری مزایا و انواع کلاس های بحث آزاد اشاره ای شد. شما می توانید با شرکت در این کلاس ها مهارت صحبت کردن خود را ارتقا ببخشید. علاوه بر این شما با در ارتباط بود با افراد دیگر به احتمال کمتری زبان را فراموش می کنید. با این کلاس های چالش برانگیز می توانید کلمات زیادی را یاد بگیرید . می توانید با اعتماد به نفس مانند یه شخص بومی انگلیسی صحبت کنید

 

 


11074554
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است