سیاسی 16:24 - 12 فروردین 1402

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران انسجام ملی ندارد

، امیر سرتیپ آشتیانی گفت: هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران اتحاد ملی ندارد. شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن این انسجام ملی را مشاهده کردید و هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: مردم ما این نظام را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده‌اند. از سوی دیگر همه یعنی هم دولتمردان و هم مردم همه منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال ماست.

وی خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها ما پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم که اصلاً دلیل اینکه دشمن روی ما حساس است، به واسطه همین پیشرفت‌ها است. همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند این پیشرفت‌ها و جهش را در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد و این برای آن است که جوانان ما واقعاً مستعد و هوشمند هستند و ملت ما یک ملت فوق العاده هستند و آینده بسیار امیدوارکننده است.

امیر سرتیپ آشتیانی درباره اقدامات وزارت دفاع در سال گذشته اظهار داشت: وزارت دفاع در همه حوزه‌هایی که ماموریت داشته یک پیشرفت و جهشی نسبت به سال‌های قبل داشته است و این را ان‌شاءالله استمرار خواهد داد.

وی بیان کرد: قبلاً هم گفته‌ام ما در همه حوزه‌ها چه تولیدات و چه در بحث صنعت دفاعی و چه صادرات واقعاً چندین برابر رشد نسبت به گذشته داشته‌ایم و این را ان‌شاءالله استمرار می‌دهیم. شرایط بسیار خوب است و ما به عنوان وزارت دفاع در یک شرایط بسیار عالی قرار داریم.


11853192
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت از آماده شدن دولت برای تعامل بیشتر با مجلس آینده خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است