استانی 22:49 - 23 فروردین 1400
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه رتبه ۲۵ خوزستان در جذب تسهیلات کرونایی، اصلا خوب نیست، گفت: مدیران بخش‌های مختلف استان خوزستان روزانه باید پیگیر جذب تسهیلات کرونایی باشند و در این زمینه، پیگیری به تنهایی کافی نیست و حتی اگر نیاز باشد باید در آنجا خیمه بزنند تا بتوانند این تسهیلات را جذب کنند.

تاکید استاندار خوزستان بر جذب تسهیلات کرونایی؛ هر مدیری نمی‌تواند باید برود

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جلساتی که منتج به نتیجه نشود بی‌فایده است. جلسات باید خروجی و عدد و رقم داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رتبه ۲۵ خوزستان در جذب تسهیلات کرونایی، اصلا خوب نیست، افزود: هر کسی نمی‌تواند، باید استعفا دهد؛ هر مدیری که نمی‌تواند کارش را انجام دهد و هر کسی که توانایی ندارد، برود و شخص دیگری جایگزین شود تا حداقل، حق مردم از بین نرود.

استاندار خوزستان گفت: در مدت ۴۰ روز باقی برای معرفی پرونده‌ها و جذب تسهیلات کرونایی، بانک‌ها و دستگاه‌های اداری و اصناف و حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان خوزستان باید به صورت یکپارچه تلاش کنند تا بتوانند آنچه برای تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده است را جذب کنند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: مدیران بخش‌های مختلف استان خوزستان روزانه باید پیگیر جذب تسهیلات کرونایی باشند و در این زمینه، پیگیری به تنهایی کافی نیست و حتی اگر نیاز باشد باید در آنجا خیمه بزنند تا بتوانند این تسهیلات را جذب کنند و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که پیگیر این مهم نباشد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، اسامی افرادی که مشمول دریافت تسهیلات کرونایی می‌شوند را هرچه سریع‌تر وارد سامانه کنند و پیگیر جذب این تسهیلات باشند. سه دستگاه اجرایی از جمله ورزش و جوانان، ارشاد و علوم پزشکی موظف هستند تا فردا ظهر (سه‌شنبه) این کار را انجام دهند و اگر این کار انجام نشود، نامه‌ای به وزارت‌خانه‌های آن‌ها داده می‌شود که مدیر این دستگاه بی‌خیال کار است و به دنبال جذب تسهیلات نیست.

استاندار خوزستان گفت: ۶ هزار و ۶۲۳ متقاضی، در بانک‌ها پرونده دارند که بانک‌ها باید به آن‌ها تسهیلات کرونایی پرداخت کنند اما ما به دنبال افرادی هستیم که هنوز برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام نکرده‌اند تا هرچه سریع‌تر به این تعداد افزوده شوند و به آن‌ها نیز تسهیلات کرونایی پرداخت شود.

سلیمانی‌دشتکی افزود: همه ادارات در این فرصت باقی‌مانده همه تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند حداکثر تسهیلات کرونایی را برای استان خوزستان جذب کنند؛ سیستم بانکی اعلام آمادگی کرده و با توجه به ابلاغ اعتبارات به بانک‌ها مشکلی در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی وجود ندارد.

انتهای پیام


11022968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است