بازار 12:52 - 13 آبان 1401

توچال کجاست؟ تفریحات + عکس و آدرس

پیشرفت و توسعه در شهر تهران به‌خصوص در زمینه تفریحات و مکان های گردشگری تهران به حدی زیاد است که شما در هر منطقه از آن می‌توانید به خوش‌گذرانی بپردازید.

اما، بعضی از این جا‌های تفریحی از قدیم‌الایام بودند و هنوز هم پرطرف‌دار هستند. قله توچال یکی از همین‌ها است که نه‌تنها قدیمی نشده، بلکه بسیار محبوب هم است. امروز ما می‌خواهیم همه چیز دررابطه‌با توچال را به شما ارائه دهیم تا در هنگام سفر و رزرو ارزانترین مسافرخانه تهران بهترین اوقات را اینجا بگذرانید.

در توچال چه تفریحاتی وجود دارد؟

به‌جرئت می‌توان گفت که در توچال هر لحظه به شما خوش می‌گذرد. تفریحات و سرگرمی‌های زیادی در اینجا وجود دارند که هیجان و شادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

پیاده‌روی در توچال چیز دیگری است!

یکی از تفریحات بیشتر مردم در توچال به‌خصوص در آخر هفته‌ها، ورزش و پیاده‌روی است. اگر برای چند روز به تهران سفر و با رزرو هتل تهران ارزان در پایتخت اقامت دارید؛ تهرانی‌ها را در آخر هفته تنها نگذارید!

در مسیر پیاده‌روی، بوستان سلامتی، پله سنگی‌ها، بام تهران و آبشار را خواهید دید و می‌توانید در کنار هرکدام استراحت کنید.

سورتمه توچال را امتحان کنید.

تصور کنید از بالای کوه با سرعت پایین می‌آیید؛ هیجان و آدرنالین آن با هیچ‌چیز دیگری قابل‌مقایسه نیست.

سورتمه پر پیچ‌وخم توچال با حدود 1400 متر طول، لقب طولانی‌ترین سورتمه ایران را به خودش اختصاص داده و همچنین استاندارد‌های لازم را دارد؛ پس نگران نباشید.

تابه‌حال ورزش تیراندازی را امتحان کرده‌اید.

در مسیر سلامتی توچال دقیقا در روبروی بوستان سلامتی، یک باشگاه تیراندازی قرار گرفته تا همه بتوانند از انجام این ورزش لذت ببرند.

بخش‌های تیراندازی با دارت و کمان هم برای افرادی که در دست گرفتن اسلحه را دوست ندارند؛ در نظر گرفته شده است.

سالانه مسابقات کشوری و... در این مجموعه انجام می‌گیرد. اگر قصد شرکت در این مسابقات را دارید، می‌توانید با انتخاب ارزانترین مسافرخانه تهران در اطراف توچال، با خیال راحت مسابقه دهید و دغدغه رفت‌وآمد نداشته باشید.

آدرنالین را با زیپ‌لاین در خونتان جاری کنید.

ورزش زیپ‌لاین به یکی از مهیج‌ترین و باحال‌ترین تفریحات برای جوان‌ها تبدیل شده است. در توچال اما یکی از ترسناک‌ترین زیپ‌لاین‌ها قرار گرفته که هرکسی دل‌وجرئت امتحان کردن آن را ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم تا در زمان اجاره مسافرخانه در تهران، حتما این ورزش سرشار از هیجان را خصوصا با جوانان خانواده امتحان کنید.

ارتفاع 60 متری از زمین و طول 200 متری زیپ‌لاین توچال آدرنالین خونتان را به بیشترین حد می‌رساند.

تهران را از بالا تماشا کنید.

برای خیلی‌ها تماشای تهران از بام آن، یکی از اصلی‌ترین دلایل رفتن به توچال است. حالا اگر به هر دلیل به پایتخت سفر کرده و ارزانترین مسافرخانه در تهران را نیز با سایت اسنپ روم رزرو کردید؛ یک شب را در میان کار‌ها و روزمرگی‌هایتان به بام تهران بروید.

چراکه تماشای تهران آن هم در شب یکی زیباترین تجربیات سفر شما خواهد بود. البته وجود کافه‌ها  و رستوران های تهران نیز باعث می‌شود تا ساعات خوشی را بگذرانید.

تله‌کابین توچال را از دست ندهید.

یکی از فرصت‌های بی‌نظیری که اجاره مسافرخانه در تهران در اختیارتان قرار می‌دهد؛ تله‌کابین باحال توچال است.

خودتان را آمده یک سفر 30 دقیقه در بین آسمان و زمین کنید. تماشای طبیعت فوق‌العاده اطراف و تهران بزرگ از بالا قطعا به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد شد.

برف‌بازی و اسکی توچال را فراموش نکنید.

با رزرو هتل تهران ارزان در زمستان، برف‌بازی و اسکی توچال را امتحان کنید. خیلی‌ها در فصل زمستان برای تجربه این ورزش مهیج به تهران سفر می‌کنند.

 این پیست اسکی در ایستگاه هفتم توچال قرار گرفته و با ارائه کامل‌ترین خدمات و امکانات، تجربه اسکی خفن را در اختیارتان می‌گذارد. زمستان‌های توچال حتی با برف‌بازی هم پر از خاطره خواهد شد.

جمع‌بندی

تجربه تفریحات بی‌نظیر و باصفای توچال را با رزرو ارزانترین مسافرخانه تهران کامل کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اسنپ روم یا از طریق اپلیکیشن، اقامتی کم‌هزینه در کلان‌شهر تهران و در هر نقطه از آن که می‌خواهید، داشته باشید. اسنپ روم با ارائه انواع آپارتمان، هتل، مسافرخانه در اطراف توچال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با یک اقامتگاه ارزان از تفریحات این مجموعه هم نهایت لذت را ببرید.


11728063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است